SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef B.ertha het volgende:
Nee, hier loop ik niet warm voor. Een koude foto dan maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een leuke foto overigens. Is Sheep die ander?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Sorry C4quote:
Nee, de voorzitter van de studentenraad. Was voor een kerstkaart en we waren nogal aan het geinen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel een leuke foto overigens. Is Sheep die ander?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry C4
Kan jij als mod niet een tweede poging wagen?
Nog een TT voor mij?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry C4
Kan jij als mod niet een tweede poging wagen?
Red ligt in bed, Etsie heeft was wat anders aan haar hoofd, Soempie weet ik niet, MaJo is hier de laatste tijd een stuk minder... tikt toch aanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Nou, het animo is ook niet om over naar huis te schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nou ok. HT mag met een nieuwe TT komen. Dan verander ik 'm.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Nou, het animo is ook niet om over naar huis te schrijven
Weinig inspiratie op het moment. Verder kon ik alleen maar van die slijmerige TT's bedenken, of TT's die beginnen met Waar...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou ok. HT mag met een nieuwe TT komen. Dan verander ik 'm.
Waar...?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weinig inspiratie op het moment. Verder kon ik alleen maar van die slijmerige TT's bedenken, of TT's die beginnen met Waar...
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waar...?
Nou, omdat ik niet gemeen ben dan, speciaal voor de heren:
[ afbeelding ]
QFT!quote:
Slaap lekker.quote:
Die ken ik nog van je Miss Fok! verkiezing...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waar...?
Nou, omdat ik niet gemeen ben dan, speciaal voor de heren:
[ afbeelding ]
Nee, herken er niets van, maar er is al genoeg over gezegd...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar de hele dag op dezelfde manier opgestoken gehad en maakte het nu los om het in een staart te doen voor yoga. Die verandering van de buiging van de haren (of haarzakjes) na lange tijd in één positie kan op een hele specifieke manier pijn doen bij de haaraanzet. Klinkt dat een beetje logisch?
He wat!?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik nog van je Miss Fok! verkiezing...
Ja, zoiets een aantal jaren geleden en B.ertha was één van de kandidaten.quote:
Dat gaat wachten worden. Ze is al slapen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zoiets een aantal jaren geleden en B.ertha was één van de kandidaten.
Kan ze zelf het beste vertellen, denk ik...
Was iets in Babes & Hunks of zo...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat wachten worden. Ze is al slapen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Gevonden!!!
[Userverkiezingen] Miss & Mister FOK! 2007
Ja, da's een verrassing.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij gezien wat ik gezien heb:
[Userverkiezingen] Miss & Mister FOK! 2007
Sort of. Ik draai nu W7 op een SSDquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Etsie heeft was wat anders aan haar hoofd
Wacht maar, mijn HDD's doen het de eerste tijd ook altijd prima...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sort of. Ik draai nu W7 op een SSD![]()
zoals het er nu naar uit ziet: volledig gelukte overstap, geen gezeur, geen gehannes, geen blue screens
OCZ-Vertex3
Bij niet SSD's?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Normaal ging er altijd wel iets mis tijdens het procesnu niet
Alhoewel het vast scheelde dat mijn C-schijf niet stuk was ofzo
quote:
Ja, maar het kan zijn dat je al 6 keer geprobeerd had om er W7 op te zetten, wat dan steeds niet lukte.quote:
Dat heb ik niet eens zelf gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar het kan zijn dat je al 6 keer geprobeerd had om er W7 op te zetten, wat dan steeds niet lukte.
Tot nu toe zij die uitermate positiefquote:Veel plezier er mee, ben benieuwd naar je ervaringen er mee...
Slaap lekkerquote:En nu:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lief dagboek. Vandaag heb ik een bh van 8 euro gekocht. En eentje van zes. ZES. ik wist niet dat dat kon. En ze passen ook nog eens, lief dagboek. Ohmahgod.
Van 5 jaar terug.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hm.
Ik ga morgen bij Red eten
serieus? Ik zal wel even PM'enquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:11 schreef Etcetera het volgende:
PS, doe eens foto's van je boobiesdat mag aangekleed. Daar geef ik zelfs de voorkeur aan. Iets met before-and-after-pics
![]()
Ik krijg de tieten van PS te zienquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik krijg de tieten van PS te zien
voor de vóór foto's check mn twitter icon maar... haha. Voor na check je dmquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik krijg de tieten van PS te zien
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:17 schreef Mikkie het volgende:
Hophop! Kom ik hier op 't goede moment binnenvallen?
quote:
Lekker lekker puuhuuuhquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Speciaal voor jou een foto gemaakt. Is meest recent
Grrrrmmmmbbbllllquote:
Wat voor foto heb je Etcie dan gestuurd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vooruit, ik zal omdat iedereen zo heeft meegeleefd ook wel een foto in sport beha plaatsen
Tja, ik blijf een nieuwsgierig Aagje.quote:
Heb jij die foto wel gekregen?quote:
heb ik die ook mooi in de pocketquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ja, vooruit dus dan maar, omdat jullie allemaal zo meegeleefd hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maarr etc heeft wel de hoofdprijs
Maar E. niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
etc is een meisje. Dan kan dat. En nu ga ik naar bed, al die commotie maakt me maar moe
Hij zat er naastquote:
De mazzelaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Had E toch ook maar een geluksdagje
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef Etcetera het volgende:
Die heeft elke dag nacht mazzel, want hij slaapt naast mij![]()
zijn ze ook hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef Mikkie het volgende:
Haha
Ik zal wel een boer zijn, maar ze zijn nog best groot? Ik bedoel, zo'n sportbeha moet alles een heel eind bij elkaar drukkenWel een verschil though! Hopelijk ben je er nog erg tevreden mee
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef Etcetera het volgende:
Die heeft elke dag nacht mazzel, want hij slaapt naast mij![]()
Pics.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zijn ze ook hoorde linker moet nog beetje slinken vanwege de bloedingen. Maar kleine borsten passen niet bij mij
(vind ik)
In een gewone beha zien ze er nog groter uit hoor
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wil je me nou eindelijk eens meeten etc
Google translate vrouw>Nederlands begrijpt die nog niet.quote:
Daar kan ik me niets bij voorstellen. Ik zou het eigenlijk eens moeten vergelijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zijn ze ook hoorde linker moet nog beetje slinken vanwege de bloedingen. Maar kleine borsten passen niet bij mij
(vind ik)
In een gewone beha zien ze er nog groter uit hoor
Volgens mij heeft iedereen collectief die BBQ bij red gemist, of niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wil je me nou eindelijk eens meeten etc
Toch dat mannengevoel hčquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |