ik word hier koala boos omquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:14 schreef Trollscience het volgende:
doe narmaal mijn goudvis had aid s
heb nieuwequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
heb ik niet g
en was jouw steam niet geband?
zie ik zaterdag welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
Beach, ik heb nu een mini baardje
Mannen met een baardquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
Beach, ik heb nu een mini baardje
Djoek zequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die niet opdagen op de afgesproken tijd en plek terwijl je wel met ze hebt afgesproken en die ook niet reageren op smsjes/telefoontjes![]()
![]()
![]()
Fuck was die meet vandaag?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die niet opdagen op de afgesproken tijd en plek terwijl je wel met ze hebt afgesproken en die ook niet reageren op smsjes/telefoontjes![]()
![]()
![]()
is dat net gebeurd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
gedumptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
watquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
mannen met 5 o'clock shadow
doodmakenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
ik wacht eerst de reden af voordat ik boos wordquote:
jaquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
wat een naaistreekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wacht eerst de reden af voordat ik boos word
[..]
jaik had dinsdag afgesproken, diegene zij duidelijk ja, en nu komt ie niet opdagen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zo'n baardje de dag na het scheren
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zo'n baardje de dag na het scheren
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
helemaal klaargemaakt voor niks
Voor appie tochquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Was hij knapquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
geen extra kusje danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Beach het volgende:
[..]
ik scheer me nu speciaal niet meer voor jou
Mag ik er één?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik was eerder, nu eet ik wortels
En ze kan dan niet even wat eerder doorgeven dat ze ziek is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben te lief.
Ze belde op en bood haar excuses aan want ze sliep omdat ze ziek was.
Ik zei dat het niet gaf en dat we een andere keer wel afspraken.
Nja doet er nu ook niet meer toequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ze kan dan niet even wat eerder doorgeven dat ze ziek is?
Nee dat klopt ook wel ..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja doet er nu ook niet meer toetis gebeurd, ze heeft sorry gezegd, kan er nu vrij weinig aan doen.
Boos blijven heeft geen zin, daar heb ik alleen mezelf mee
picsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Trollscience het volgende:
omg met dit shirt lijk ik op eeen lesbienne met een kort pittig kapsel
Maar als je wel even laat weten dat je het niet leuk vindt dan let ze er de volgende keer beter op. Hoef je nog niet boos te worden maar ze komt er een beetje makkelijk mee weg zo. Vind ik danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja doet er nu ook niet meer toetis gebeurd, ze heeft sorry gezegd, kan er nu vrij weinig aan doen.
Boos blijven heeft geen zin, daar heb ik alleen mezelf mee
Nah, ze volgende keer flik ik het bij haar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar als je wel even laat weten dat je het niet leuk vindt dan let ze er de volgende keer beter op. Hoef je nog niet boos te worden maar ze komt er een beetje makkelijk mee weg zo. Vind ik dan
Fight fire with fire.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah, ze volgende keer flik ik het bij haar.
Boos worden is niet echt mijn ding
Een broodje met hagelslagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is op, heb ik niet, niet lekker.
Patat pindasaus met een eierbalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil wel wat voedzaams
Cafetaria is dichtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Patat pindasaus met een eierbal
Waar blijft de tijd dat ik alle liedjes van ze probeerde te spelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beste nummer van het album
er zit een hele irritante nerd in die alles beter weet, we gaan hem binnenkort denk ik met zeepjes in een handdoek slaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef wietparkiet het volgende:
En Trollie hoe bevalt je vmbo klas?
Pas maar op, straks komt ze niet opdagenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb een pizza hawaii, delen?
Ik speel eigenlijk alleen nummers van ...And Justice for All.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waar blijft de tijd dat ik alle liedjes van ze probeerde te spelen.
http://www.cafetariaroyal.nl/quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
PFF, in wat voor gat leef jij, hier zijn ze open tot 23:00 ofzo
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op de meet zijn er 8 kratten bier als ik goed heb geteld![]()
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb een pizza hawaii, delen?
Dien een klacht inquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.cafetariaroyal.nl/
Ik heb 2 flessen wijn en cosmopolitan, heatseeker neemt rum mee, pz ooknog bier, muhahah nog wat zoetspul jij ook nog wijn.quote:
Die sitequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
http://www.cafetariaroyal.nl/
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op de meet zijn er 8 kratten bier als ik goed heb geteld![]()
welke tcquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik kom op TC niemand is er natuurlijk meer
Moet je maar niet iedereen wegjagenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik kom op TC niemand is er natuurlijk meer
Wel mijn favoriete album van ze maar ik speelde meer van RTL en MOPquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen nummers van ...And Justice for All.
...and justice for all
Ik dacht, boeie, ze komt dan naar mij.. maar dan moet ik natuurlijk naar het stationquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt ze niet opdagen
een krat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Ro-ald het volgende:
Ik neem zelf ook nog wat bier mee denk ik.
Roald ook nog wijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb 2 flessen wijn en cosmopolitan, heatseeker neemt rum mee, pz ooknog bier, muhahah nog wat zoetspul jij ook nog wijn.
Zuipfestijn
Hai HSquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heb dorst brb.
Hoi kliek trouwens.
Hij zei dat hij het pas op de dag zelf zou beslissen ofzoquote:
Laat hem niet met de trein gaan!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga even een poging doen om ragboer te contacteren
Ja speciaal voor jou omdat je mij met de auto wilt brengenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Roald ook nog wijnkomt helemaal goed dit
Hoiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heb dorst brb.
Hoi kliek trouwens.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Laat hem niet met de trein gaan!
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou omdat je mij met de auto wilt brengen
molukkerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Dientje12 het volgende:
wat is dat met ragboer en een trein kapen?
Dat is kut danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het pas op de dag zelf zou beslissen ofzo
hij kon ook met mij mee, ik ga langs woerden en utrecht als ik gaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is kut dan![]()
Hij kan met mij mee reizen namelijk
Heb even gepraat met mn moeder enzo
Heb jij nog plaats vrij dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hij kon ook met mij mee, ik ga langs woerden en utrecht als ik ga
Brengt ze je nu wel tot het strandje? anders wil ik je evt ook wel halen hoor, bij je oom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is kut dan![]()
Hij kan met mij mee reizen namelijk
Heb even gepraat met mn moeder enzo
Ja, Mijn oom was tussenstop om nog even naar mijn nichtje's dochter te kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Brengt ze je nu wel tot het strandje? anders wil ik je evt ook wel halen hoor, bij je oom.
Okay, top!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, Mijn oom was tussenstop om nog even naar mijn nichtje's dochter te kijken
van thrash metal vind ik mop ook het bestequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wel mijn favoriete album van ze maar ik speelde meer van RTL en MOP
even kijk hoor, pz + beach = 2 + ragboer en wp = 5 + ik is 6quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
Maar als ik met dientje mee kan zou dat wel stuk fijner zijn
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
even kijk hoor, pz + beach = 2 + ragboer en wp = 5 + ik is 6
Ahh, dat gaat net niet passen wp, tenzij je 1 plaats innam
Teken hem over met pen en potlood.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet iets uitprinten beneden maar ik kan niet op de pc omdat die beschermd is met wachtwoord
en papa mag niet weten wat ik print want het is een dagkaart en dan vraagt hij waarom en dat kan ik niet zeggen
hoe doe ik dit
waarom is die beschermd met een wwquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet iets uitprinten beneden maar ik kan niet op de pc omdat die beschermd is met wachtwoord
en papa mag niet weten wat ik print want het is een dagkaart en dan vraagt hij waarom en dat kan ik niet zeggen
hoe doe ik dit
wsl komt er wel eentje vanavondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan heb ik het niet goed gevolgd laat dan maar
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Teken hem over met pen en potlood.
Je ouders weten niet dat je naar de meet gaat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe doe ik dit
Bij de bieb kan wel.. en hoe sluit ik de printer aan op mijn laptop?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ouders weten niet dat je naar de meet gaat?
Naja, tenzij je zijn paswoord weet.. blijkbaar niet anders vroeg je dit niet.. dan moet je wachten tot hij hem unlocked en weer de PC verlaat..
Of de printer er af koppelen, op jouw pc aan sluiten en installeren en dan printen.
Bij een vriend/vriendin printen, op school printen (morgen? als je al naar school moet)..
Bij de bieb printen morgen..
Wat een goed idee, laten we het niet doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we een schaakwedstrijd houden op de meet?
ik pwn jullie allemaal
Hypocrietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een goed idee, laten we het niet doen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een goed idee, laten we het niet doen.
schaken is voor nerdsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we een schaakwedstrijd houden op de meet?
ik pwn jullie allemaal
Maar niet omdat ik het geen goed idee vind.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je zegt een goed idee, maar je zegt laten we het niet doen
muziek, daar heb je mentale spieren voor nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
schaken is voor de echte masters met mentale spieren
Via USB, maar vaak moet je EERST de software installeren voordat je hem erin mag pluggen.. dan installeert hij een groot deel en dan zegt hij pas dat de printer er aan mag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij de bieb kan wel.. en hoe sluit ik de printer aan op mijn laptop?
waaromquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
muziek, daar heb je mentale spieren voor nodig
Ughquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Via USB, maar vaak moet je EERST de software installeren voordat je hem erin mag pluggen.. dan installeert hij een groot deel en dan zegt hij pas dat de printer er aan mag.
Ok, wat jij wilquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar niet omdat ik het geen goed idee vind.
Dan ziet mijn vader de post en vraagt hij wat er in zitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Een Fok!ker laten printen en dan op laten sturen met de post
Ja plug and play ftw, maarja.... dan naar de bieb of een vriendin.. of de buren ofiets.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ughwat een gedoe. Waarom kan je niet gewoon een kabel uit de pc halen en in mijn laptop stoppen
Dan zeg je dat je een penvriendin hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ziet mijn vader de post en vraagt hij wat er in zit
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Of als een echte puber: ROT OP PAAAA.. IK HEB PRIVACY JA TERING HOND DAT JE BENT LAAT ME MET RUST
was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
is er geen manier dat ik een eigen account kan creeeren op de pc van mn pa zonder dat ik op zijn account hoef?
Ja, je bent toch administrator?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
is er geen manier dat ik een eigen account kan creeeren op de pc van mn pa zonder dat ik op zijn account hoef?
hij is de administrator denk ik, het is zijn pcquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, je bent toch administrator?
Maak een nieuwe aan en zet een paswoord
Uhm, zou moeten kunnen als je vader geen wachtwoord heeft op het administrator account, maar dat account is niet altijd zichtbaar..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
dan ga je naar configuratie scherm, en dan gebruikersaccounts toevoegen of verwijderenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij is de administrator denk ik, het is zijn pc
Nee, slimbo, anders kon ze toch ook printenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dan ga je naar configuratie scherm, en dan gebruikersaccounts toevoegen of verwijderen
Of zit je niet op zijn pc?
Omdat hij gaat vragen waarvoor de dagkaart isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
Maar, waarom mag je pa dit niet weten? Het is niet alsof je een coupon print voor een dildo of iets of een abortus
ohquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, slimbo, anders kon ze toch ook printendat is het probleem.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat hij gaat vragen waarvoor de dagkaart isen ik niet kan zeggen dat ik naar een meet ga of vrienden ken in het zuiden oid
Hoe doe je dat normaal dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat hij gaat vragen waarvoor de dagkaart isen ik niet kan zeggen dat ik naar een meet ga of vrienden ken in het zuiden oid
kan je geen kaartje kopen op het station? doe ik ook want weekendkaarten zijn online niet te koopquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar fuck the policequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Normaal slaap ik bij een vriendin.quote:
Je kan geen dagkaarten kopen op het stationquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kan je geen kaartje kopen op het station? doe ik ook want weekendkaarten zijn online niet te koop
Ja dat wou ik eerst ook doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zeg gewoon dat je iets anders moet printen voor school en dan print je dat er gauw achteraan. Of kijkt hij met je mee heel de tijd?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
Pak de windowschijf en installeer windows op zijn computer gewoon opnieuw
problem solved
oh ja dat is wel een verschilquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan geen dagkaarten kopen op het stationJa kan wel..maar die zijn 70 euro ofzo
deze was 16.
Oke, vervelend, dan wordt het naar de bieb gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Normaal slaap ik bij een vriendin.
Dat heb ik nu ook gezegd. Alleen normaal koop ik dagkaarten die je gewoon meekrijgt, deze dagkaart moet je online activeren en zelf uitprinten
rij zwartquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan geen dagkaarten kopen op het stationJa kan wel..maar die zijn 70 euro ofzo
deze was 16.
Of je plak de dagkaart in een wordbestand met erboven pagina's tekst voor school en dan als je gaat printen zie je alleen de eerste paginaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dat wou ik eerst ook doenmaar de kans is groot dat hij meekijkt aangezien de pc naast zijn 'plek' zit.
Haha jij kent mijn vader nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, vervelend, dan wordt het naar de bieb gaan.
Of een keer gewoon zeggen dat je het leuk vind om vreemde mensen te meeten. Al snap ik wel dat je dat liever niet doet, zeker omdat je een meisje bent en vaders beschermend zijn.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of je plak de dagkaart in een wordbestand met erboven pagina's tekst voor school en dan als je gaat printen zie je alleen de eerste pagina
Primaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha jij kent mijn vader nietshiit. Als ik ga zeggen dat ik vreemde mensen ga ontmoeten ergens in het land ver van huis dan word ik opgesloten.
Maar ik ga wel naar de bieb idd
Kost me wel geld..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar bieb is wel veiliger
Ja precies, anders wordt je straks gesnapt, heb je 16 euro uitgegeven en mag je niet gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kost me wel geld..
maar denk wel dat ik er heen ga.. dan ben ik iig veilig
oh mijn godquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
shiit hoe dom kan je zijn, zoiets op internet zetten
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
even naar de politie tweetenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
iddquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
sowieso fietsen stelenof de iemand steelt mijn fiets, ik steel er een terug mentaliteit
!
gewoon met de benenwagen gaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
sowieso fietsen stelenof de iemand steelt mijn fiets, ik steel er een terug mentaliteit
!
ja dat vind ik echt zo laagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iddmijn fiets is laatst ook gestolen.. heb een maand lang overal heen moeten lopen en ik steel er ook geen voor terug
sommige mensen
Dan zou alles 2x zo cool zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef Dientje12 het volgende:
Als leven een film was, hadden we op elk moment een ander achtergrond muziekje
Wat zou het achtergrond muziekje zijn, als je lekker rustig als je achter je PC zit te FOK!en?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen hebben mijn moeders scooter gestolen uit de schuur
En weet zeker dat het vroeger vrienden van mij waren, schuur stond open, maar ongeveer jaar geleden hebben ze geprobeerd open te breken
Zouden dat soort momenten niet uit de film geknipt worden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat zou het achtergrond muziekje zijn, als je lekker rustig als je achter je PC zit te FOK!en?
Ja, en een keer wou ik een scooter verkopen van mij, dus kwamen er mensen langs, gingen ze testritje maken in de straat, en zei die jongen ja hij valt aldoor uit, maar hij deed zelf elke keer het sleuteltje omquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]vieze streek, zoiets is ook gebeurd bij mij.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat zou het achtergrond muziekje zijn, als je lekker rustig als je achter je PC zit te FOK!en?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, en een keer wou ik een scooter verkopen van mij, dus kwamen er mensen langs, gingen ze testritje maken in de straat, en zei die jongen ja hij valt aldoor uit, maar hij deed zelf elke keer het sleuteltje om
Zegt die ja ik wil korting, ik zeg denk je dat ik achterlijk ben
Stond die daar met een mond vol tanden
Nee, 1 daarvan kende ik, waren van die nickelson met petje gastenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]smerig, maar dat zijn dan nog onbekende.
Een paar vrienden van me vroeger hadden wat uit me huis gestolen en toen kwam ik er achter en toen had ik tegen hun deur aan geplast, maar ik was toen nog jong
Snap niet dat je vrijwillig een vuilniszak zou willen dragen als jas : /quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, 1 daarvan kende ik, waren van die nickelson met petje gasten
omg zulke mensenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Dientje, is dit wat voor je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hey Dientje, is dit wat voor je?
Ja daar schrik ik me ook altijd de tering van.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
er viel zomaar een canvas van mijn boekenplank
Geesten.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:55 schreef Plastic_zak het volgende:
morgen kan ik eindelijk je elleboog aanraken
Balen zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef FL_Freak het volgende:
Hallo alweer deze middag. Afgewezen helaas, maar vanmiddag weer sollicitatie en proberen daar aan de bak te komen.
Kut man, succes vanmiddag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef FL_Freak het volgende:
Hallo alweer deze middag. Afgewezen helaas, maar vanmiddag weer sollicitatie en proberen daar aan de bak te komen.
Succes manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef FL_Freak het volgende:
Als mn hoofd boven water blijft welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar dan kun je niet zwemmen mits goed weer
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als mn hoofd boven water blijft weldat is ook de reden dat ik nog even wacht met mn navelpiercing.opnieuw zetten.
Moet nog wel even met Mono overleggen dan of ik dan meteen naar hem kom of dat ik bij mn oom slaapquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg dan ben je al zo dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |