Ok, wat jij wilquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar niet omdat ik het geen goed idee vind.
Dan ziet mijn vader de post en vraagt hij wat er in zitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Een Fok!ker laten printen en dan op laten sturen met de post
Ja plug and play ftw, maarja.... dan naar de bieb of een vriendin.. of de buren ofiets.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ughwat een gedoe. Waarom kan je niet gewoon een kabel uit de pc halen en in mijn laptop stoppen
Dan zeg je dat je een penvriendin hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ziet mijn vader de post en vraagt hij wat er in zit
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Of als een echte puber: ROT OP PAAAA.. IK HEB PRIVACY JA TERING HOND DAT JE BENT LAAT ME MET RUST
was het maar zo makkelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
is er geen manier dat ik een eigen account kan creeeren op de pc van mn pa zonder dat ik op zijn account hoef?
Ja, je bent toch administrator?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
is er geen manier dat ik een eigen account kan creeeren op de pc van mn pa zonder dat ik op zijn account hoef?
hij is de administrator denk ik, het is zijn pcquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, je bent toch administrator?
Maak een nieuwe aan en zet een paswoord
Uhm, zou moeten kunnen als je vader geen wachtwoord heeft op het administrator account, maar dat account is niet altijd zichtbaar..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
dan ga je naar configuratie scherm, en dan gebruikersaccounts toevoegen of verwijderenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij is de administrator denk ik, het is zijn pc
Nee, slimbo, anders kon ze toch ook printenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dan ga je naar configuratie scherm, en dan gebruikersaccounts toevoegen of verwijderen
Of zit je niet op zijn pc?
Omdat hij gaat vragen waarvoor de dagkaart isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
Maar, waarom mag je pa dit niet weten? Het is niet alsof je een coupon print voor een dildo of iets of een abortus
ohquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, slimbo, anders kon ze toch ook printendat is het probleem.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat hij gaat vragen waarvoor de dagkaart isen ik niet kan zeggen dat ik naar een meet ga of vrienden ken in het zuiden oid
Hoe doe je dat normaal dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat hij gaat vragen waarvoor de dagkaart isen ik niet kan zeggen dat ik naar een meet ga of vrienden ken in het zuiden oid
kan je geen kaartje kopen op het station? doe ik ook want weekendkaarten zijn online niet te koopquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar fuck the policequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |