quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
even kijk hoor, pz + beach = 2 + ragboer en wp = 5 + ik is 6
Ahh, dat gaat net niet passen wp, tenzij je 1 plaats innam
Teken hem over met pen en potlood.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet iets uitprinten beneden maar ik kan niet op de pc omdat die beschermd is met wachtwoord
en papa mag niet weten wat ik print want het is een dagkaart en dan vraagt hij waarom en dat kan ik niet zeggen
hoe doe ik dit
waarom is die beschermd met een wwquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet iets uitprinten beneden maar ik kan niet op de pc omdat die beschermd is met wachtwoord
en papa mag niet weten wat ik print want het is een dagkaart en dan vraagt hij waarom en dat kan ik niet zeggen
hoe doe ik dit
wsl komt er wel eentje vanavondquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan heb ik het niet goed gevolgd laat dan maar
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Teken hem over met pen en potlood.
Je ouders weten niet dat je naar de meet gaat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe doe ik dit
Bij de bieb kan wel.. en hoe sluit ik de printer aan op mijn laptop?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ouders weten niet dat je naar de meet gaat?
Naja, tenzij je zijn paswoord weet.. blijkbaar niet anders vroeg je dit niet.. dan moet je wachten tot hij hem unlocked en weer de PC verlaat..
Of de printer er af koppelen, op jouw pc aan sluiten en installeren en dan printen.
Bij een vriend/vriendin printen, op school printen (morgen? als je al naar school moet)..
Bij de bieb printen morgen..
Wat een goed idee, laten we het niet doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we een schaakwedstrijd houden op de meet?
ik pwn jullie allemaal
Hypocrietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een goed idee, laten we het niet doen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat een goed idee, laten we het niet doen.
schaken is voor nerdsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Zullen we een schaakwedstrijd houden op de meet?
ik pwn jullie allemaal
Maar niet omdat ik het geen goed idee vind.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je zegt een goed idee, maar je zegt laten we het niet doen
muziek, daar heb je mentale spieren voor nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
schaken is voor de echte masters met mentale spieren
Via USB, maar vaak moet je EERST de software installeren voordat je hem erin mag pluggen.. dan installeert hij een groot deel en dan zegt hij pas dat de printer er aan mag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij de bieb kan wel.. en hoe sluit ik de printer aan op mijn laptop?
waaromquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
muziek, daar heb je mentale spieren voor nodig
Ughquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Via USB, maar vaak moet je EERST de software installeren voordat je hem erin mag pluggen.. dan installeert hij een groot deel en dan zegt hij pas dat de printer er aan mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |