Djoek zequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die niet opdagen op de afgesproken tijd en plek terwijl je wel met ze hebt afgesproken en die ook niet reageren op smsjes/telefoontjes![]()
![]()
![]()
Fuck was die meet vandaag?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die niet opdagen op de afgesproken tijd en plek terwijl je wel met ze hebt afgesproken en die ook niet reageren op smsjes/telefoontjes![]()
![]()
![]()
is dat net gebeurd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
sorryquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
gedumptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
watquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
mannen met 5 o'clock shadow
doodmakenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
ik wacht eerst de reden af voordat ik boos wordquote:
jaquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
wat een naaistreekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wacht eerst de reden af voordat ik boos word
[..]
jaik had dinsdag afgesproken, diegene zij duidelijk ja, en nu komt ie niet opdagen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zo'n baardje de dag na het scheren
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zo'n baardje de dag na het scheren
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
helemaal klaargemaakt voor niks
Voor appie tochquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
helemaal klaargemaakt voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |