Wel mijn favoriete album van ze maar ik speelde meer van RTL en MOPquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen nummers van ...And Justice for All.
...and justice for all
Ik dacht, boeie, ze komt dan naar mij.. maar dan moet ik natuurlijk naar het stationquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt ze niet opdagen
een krat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Ro-ald het volgende:
Ik neem zelf ook nog wat bier mee denk ik.
Roald ook nog wijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb 2 flessen wijn en cosmopolitan, heatseeker neemt rum mee, pz ooknog bier, muhahah nog wat zoetspul jij ook nog wijn.
Zuipfestijn
Hai HSquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heb dorst brb.
Hoi kliek trouwens.
Hij zei dat hij het pas op de dag zelf zou beslissen ofzoquote:
Laat hem niet met de trein gaan!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga even een poging doen om ragboer te contacteren
Ja speciaal voor jou omdat je mij met de auto wilt brengenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Roald ook nog wijnkomt helemaal goed dit
Hoiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heb dorst brb.
Hoi kliek trouwens.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Laat hem niet met de trein gaan!
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou omdat je mij met de auto wilt brengen
molukkerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Dientje12 het volgende:
wat is dat met ragboer en een trein kapen?
Dat is kut danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het pas op de dag zelf zou beslissen ofzo
hij kon ook met mij mee, ik ga langs woerden en utrecht als ik gaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is kut dan![]()
Hij kan met mij mee reizen namelijk
Heb even gepraat met mn moeder enzo
Heb jij nog plaats vrij dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hij kon ook met mij mee, ik ga langs woerden en utrecht als ik ga
Brengt ze je nu wel tot het strandje? anders wil ik je evt ook wel halen hoor, bij je oom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is kut dan![]()
Hij kan met mij mee reizen namelijk
Heb even gepraat met mn moeder enzo
Ja, Mijn oom was tussenstop om nog even naar mijn nichtje's dochter te kijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Brengt ze je nu wel tot het strandje? anders wil ik je evt ook wel halen hoor, bij je oom.
Okay, top!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, Mijn oom was tussenstop om nog even naar mijn nichtje's dochter te kijken
van thrash metal vind ik mop ook het bestequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wel mijn favoriete album van ze maar ik speelde meer van RTL en MOP
even kijk hoor, pz + beach = 2 + ragboer en wp = 5 + ik is 6quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
Maar als ik met dientje mee kan zou dat wel stuk fijner zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |