Wasmiddelen moet je even de tijd geven om in te werken, in hoog geconcentreerde vorm werken ze echter veel sneller. Overigens zitten er zelfs nog bacteriën op je huid na een grondige schrob beurt. Ik geloof dat je zelfs tot drie keer toe moet wassen voordat het overgrote deel van de bacteriën verdwenen is. De term 'fris en fruitig' geld dus ook gewoon voor de overgebleven bacteriën op je huid.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:34 schreef Ang3l het volgende:
En dat zou dus ook betekenen dat delicate kleding die alleen met de handwas mag OOK extreem smerig en onhygienisch zouden zien. Krtom: Hypochondrische bullshit.
Dat draag je meestal niet direct op je huid en breng je naar een stomerij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:34 schreef Ang3l het volgende:
En dat zou dus ook betekenen dat delicate kleding die alleen met de handwas mag OOK extreem smerig en onhygienisch zouden zien. Krtom: Hypochondrische bullshit.
Ja, voor sommigen zal dat een eye opener zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:37 schreef Ang3l het volgende:
"Hoe hou je die zo zuiver?" Uh.. wassen misschien?
M.a.w.: Net zo "fris" als een pas gedoucht lammetjequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:39 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Wasmiddelen moet je even de tijd geven om in te werken, in hoog geconcentreerde vorm werken ze echter veel sneller. Overigens zitten er zelfs nog bacteriën op je huid na een grondige schrob beurt. Ik geloof dat je zelfs tot drie keer toe moet wassen voordat het overgrote deel van de bacteriën verdwenen is. De term 'fris en fruitig' geld dus ook gewoon voor de overgebleven bacteriën op je huid.
Nee, handwas items doe je met de handwasquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat draag je meestal niet direct op je huid en breng je naar een stomerij.
Omdat ze ziektes kunnen veroorzaken. Je wordt standrechtelijk geëxecuteerd als je in een ziekenhuis werkt en met zo'n bandje aan komt zetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom associeren mensen bacterien altijd met vieszijn opzich best schone dieren.
Er is nogal een verschil tussen ziekenhuis schoon en steriel en gewoon normaal schoon hequote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Omdat ze ziektes kunnen veroorzaken. Je wordt standrechtelijk geëxecuteerd als je in een ziekenhuis werkt en met zo'n bandje aan komt zetten.
Ik heb jaren in een ziekenhuis gewerkt nooit gezeur gehad om eventuele bandjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Omdat ze ziektes kunnen veroorzaken. Je wordt standrechtelijk geëxecuteerd als je in een ziekenhuis werkt en met zo'n bandje aan komt zetten.
Hmm ik loop er nog steeds rond dus het valt wel mee geloof ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Hier ook. Tot gisteren zat ik telkens nog te frummelen op de plek waar eens het bandje zatquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het enige wat ik over mijn bandje te melden heb, is dat de fantoompijn na een week eindelijk weg is.
Opmerking 1: Eens. Regelmatig natte plek in de broekquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Heb hem nog om maar vanavond gaat die af!
De voornaamste reden bij mij is echter niet hygiene, maar ze blijven zolang nat na het douchen. Zeer irritant.
Plus als ik weer eens een training moet geven aan 15 man staat zo'n bandje niet geheel representatief.
Dat inderdaad, ik krijg de indruk dat het vroeger een stuk langer duurde voor de verplaatsing.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het ook verbazend snel, de verplaatsing. We hebben toch wel langer dan een week nodig om na te lullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |