Dat slaat ook echt nergens op. Ga dan ergens in een hotel in de buurt ofzo.quote:
Ik was de ingang door, bandje om, stond 2 min op m'n vrienden te wachten en gestokenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:07 schreef peaceman het volgende:
Er waren verrassend weinig wespen dit jaar.
Nou idd. het was dit jaar (waar wij stonden iig) echt uitzonderlijk stil zelfsquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat slaat ook echt nergens op. Ga dan ergens in een hotel in de buurt ofzo.
bovendien was het doodstil op camping 5, dus die mensen moeten echt hebben zitten zeiken om niks
Er zijn sowieso minder wespen deze zomer. Dus het lag niet aan de organisatie ofzo, helaas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:07 schreef peaceman het volgende:
Er waren verrassend weinig wespen dit jaar.
Bij de bar rechts naast de Grolsch was er wel een wespenplaag zoals altijd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Er zijn sowieso minder wespen deze zomer. Dus het lag niet aan de organisatie ofzo, helaas.
Ik ben ook bejaard, maar toch camping 3. Dat is de (vind ik) fijnere variant van camping 2 want 24h douches en net iets verder van de 24u tent af.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Al jaren camping 5, ideaal. Rustig supermarktje, 24uurs douche, redelijk ruim en met minder kans dat er dingen gesloopt worden, relatief rustig 's nachts, niet in de buurt van muzieklawaai.. Maar goed ik ben dan ook bijna bejaard blijkbaar
Belangrijkste reden dat we er ooit terecht kwamen is dat we daar donderdag avond/nacht nog wel gewoon een flink ruime plek voor onze crew konden vinden![]()
Er waren jaren waarbij ik echt medelijden had met de drank-schenkers, zoveel van die krengenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:05 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Er zijn sowieso minder wespen deze zomer. Dus het lag niet aan de organisatie ofzo, helaas.
Jep. Vanaf 2006 nogquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:31 schreef Strychnos het volgende:
Crap... Ik moet nu toch echt mijn bandje af doen! Heeft iemand hem nog om?
Late reactie; maar JA, ik! Hij maakte nog een mooi ballet-gebaar naar mequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:13 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand mn broer nog zien rondspringen in zn roze tutu gisteravond/nacht bij de bravo?
Ik word altijd een beetje moe als mensen reageren met "Eeew, da's toch viieees! Gadverdamme zeg!"quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:51 schreef vault_tec het volgende:
vanaf 2008 nog. Alleen die van 2008 valt bijna uit elkaar![]()
Ik had als intropapa een megafoon mee tijdens kampquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:05 schreef Luni het volgende:
Stoor me niet gauw aan mensen, maar achter ons stonden gasten die zo'n oranje megafoon hadden met oléoléolé, 1 keertje is nog geinig, maar 2 minuten achter elkaar niet, een boze blik was gelukkig voldoende.
Omdat vuil en bacteriën zich ophopen IN de stof, wat je er veel moeilijker uitkrijgt en waarvoor wasmachines zijn uitgevonden. Maar daar doe je je bandje niet in want hij zit vast om je arm, en dat is dus tamelijk ranzig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje moe als mensen reageren met "Eeew, da's toch viieees! Gadverdamme zeg!"
Hallo, je krijgt je huid toch ook schoon met douchegel en je kleding met wasmiddel? Waarom zou ik die dingen dan NIEt schoon krijgen onder de douche met schrobben?
Ik draag op lowlands altijd kleding die anti bacterieel is, zelfs na een weekend vol zweet zat er nog een fris luchtje aan mijn t-shirtquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Omdat vuil en bacteriën zich ophopen IN de stof, wat je er veel moeilijker uitkrijgt en waarvoor wasmachines zijn uitgevonden. Maar daar doe je je bandje niet in want hij zit vast om je arm, en dat is dus tamelijk ranzig.
Nou, de bewegingen die mijn wasmachine maakt kan ik met een schrobber echt wel nabootsen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:17 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Omdat vuil en bacteriën zich ophopen IN de stof, wat je er veel moeilijker uitkrijgt en waarvoor wasmachines zijn uitgevonden. Maar daar doe je je bandje niet in want hij zit vast om je arm, en dat is dus tamelijk ranzig.
De bandjes kan je prima opfrissen met vloeibaar wasmiddel, gewoon even inwrijven tijdens het douchen en daarna goed uitspoelen. Ik doe dat maar eens in de 2 weken, soms eerder als er een luchtje aan komt te zittenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, de bewegingen die mijn wasmachine maakt kan ik met een schrobber echt wel nabootsen hoorZe ruiken heeerlijk kokossig fris.
Precies. Niks aan de hand.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
De bandjes kan je prima opfrissen met vloeibaar wasmiddel, gewoon even inwrijven tijdens het douchen en daarna goed uitspoelen. Ik doe dat maar eens in de 2 weken, soms eerder als er een luchtje aan komt te zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |