Dacht eerst dat het SWAK was (sealed with a kiss), maar swek? Geen idee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:33 schreef bulbjes het volgende:
Wat betekent SWEK trouwens? Ik heb tijdens concerten een paar keer een spandoek gezien waar op stond 'YOLO SWEK'.
In the flesh.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:03 schreef bulbjes het volgende:
Ik las in de review over Lowlands op de FP dat Foo Fighters een nummer van Pink Floyd gecoverd hebben, welk nummer was dat dan? (was niet het hele concert binnen dus een deel is beetje langs me heen gegaan).
Haha top. Bij jullie zat er een gast zondag middag, geloof die jongen op die foto, die had het zo warm dat hij zo min mogelijk probeerde te bewegen. Hij zat met een lange spijkerbroek en een zwart shirt aan onder die kap. Onze buurman heeft hem nog water gebracht en gezegd dat hij zijn broek moest afknippen en zijn shirt moest uitdoen. Maar dat wou hij niet haha. Arme jongen zal het wel heet gehad hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:10 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee die kuttechno was niet van onsHoewel een aantal gasten soms wel de neiging had hele vervelende goa te draaien. Onder dat zeil was juist beter imo... een aantal had hun tentje er half onder staan waardoor het zeker 's ochtends niet zo verrekte heet werd. Dit is beste foto die ik van onze compound kon vinden.
[ afbeelding ]
4quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:13 schreef bulbjes het volgende:
Welke camping stonden jullie eigenlijk allemaal? Denk de meesten op 3? Wij stonden op 4
Op camping 4 had ik wat stoner buren. Deden het ook heel de tijd maar sommige mensen dachten dat ze een kalkoen na dedenquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:53 schreef kikoooooo het volgende:
In t vorige topic las ik iets over het geluid van een pauw nadoen.
Hebben jullie niet de neiging de nek van je maatje te breken na dat 100x gehoord te hebben?tering
Vriend van m'n nichtje deed het ook steeds. En hij draaide doorlopend Gangnam Stylequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Op camping 4 had ik wat stoner buren. Deden het ook heel de tijd maar sommige mensen dachten dat ze een kalkoen na deden
zaterdagavond was er gewoon techno hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oke,zemoeten ergens vandaan komen iddja ik heb de Bravo overgeslagen aangezien dat Dubstep mij totaal niet kan bekoren.
quote:Camping 5 ... eens maar nooit weer. Kreeg zelfs mensen aan de tent of het zachter kon. Het is gvd geen seniorenfestival ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |