nee vanaf zoetermeer dus a12quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ja en wat is het nou verdomme?
Ik reed van Rotterdam naar Arnhem, dus via Gouda en Utrecht.
Gewoon vanuit gaan dat je wel een boete kunt verwachten, kan het zoals je zei alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
Gouda - Utrecht is niks. Utrecht thv Ikea wel en verder na Veenendaal zit er ook eebquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ook goed XD.quote:
Doe ik maar inderdaad. Even checken wat dat geintje gaat kosten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Gewoon vanuit gaan dat je wel een boete kunt verwachten, kan het zoals je zei alleen maar meevallen.
Ik weet dat bij Veenendaal een deel uitgeschakeld was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Gouda - Utrecht is niks. Utrecht thv Ikea wel en verder na Veenendaal zit er ook eeb
heb je iig een mooi aandenkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik maar inderdaad. Even checken wat dat geintje gaat kosten.
*kuch*, bullshit alert: je vergeet 10 rijstroken breed beide richtingen (100 en 80km/u) bij Utrecht de brug over?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:52 schreef stinkie het volgende:
A12 is alleen richting Gouda. De A20 werkt niet meer sinds ze daar variabele snelheid hebben
"thv Ikea"quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*kuch*, bullshit alert: je vergeet 10 rijstroken breed beide richtingen (100 en 80km/u) bij Utrecht de brug over?
Goffer, idd die bij de Ikea bij UtrechtMijn interwebz hier houdt jullie postspeed niet bij
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*kuch*, bullshit alert: je vergeet 10 rijstroken breed beide richtingen (100 en 80km/u) bij Utrecht de brug over?
Goffer, idd die bij de Ikea bij UtrechtMijn interwebz hier houdt jullie postspeed niet bij
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Trajectcontrole geldt niet voor motoren, faalhaasjes
Ben bang dat dat op de A2 niet werkt, daar zitten geen lussen in de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een paar witte streepjes op de rijbaan scheiding...
Tot aan Bodegraven werkt volgens mij ook niet, rij daar al bijna een jaar, nooit een boete in de bus gehad of moet ik even heel hard gaan afkloppen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:52 schreef stinkie het volgende:
A12 is alleen richting Gouda. De A20 werkt niet meer sinds ze daar variabele snelheid hebben
word bij mij ovb lig aan enkel wie rijden er vanaf dord rotterdamquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
Wordt nog een drukke boel met de MFMM, iig 5 mensen van hier, 2 extra o.v.b. en van het GS topic van MF komen er ook nog een aantal
Dekatria, Salatrel komen daar uit de buurtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
word bij mij ovb lig aan enkel wie rijden er vanaf dord rotterdam
Oh, ok, ik dacht al... stukje waar je 120 mag kan je vaak in de ochtendspits niet veel harder, met 130 op de teller mag je blij zijn vaak...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef stinkie het volgende:
Tis maar heel kort stukje. Tot aan waar eerst de versmalling was. Maar hij staat vrij ruim, ik rij daar meestal 130
Het was me een geniaal dagje wel jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:15 schreef Dekatria het volgende:
ALSO ALSO ALSO.
Foto's, voor ik naar het stadion ga.
[ afbeelding ]
Kijk die Sala eens werken.
[ afbeelding ]
This deserves the special Vinniiee Seal of Approval(R) !
[ afbeelding ]
HALT, DAS TOPICPOLIZEI! Wie ahr watchink joe!
[ afbeelding ]
Motorräder, das gefällt mir. Onwarrrd!
[ afbeelding ]
Prrrroefritje maken?
[ afbeelding ]
This deserves the special Vinniiee Seal of Approval (R) !
[ afbeelding ]
Kontje hea
[ afbeelding ]
Grote jongen!
[ afbeelding ]
En grote jongens moeten ook eten
[ afbeelding ]
Maar Sala kreeg als laatste z'n frietjes
[ afbeelding ]
This deserves the special TOPICPOLIZEI Seal of Approval (R) !
Geslaagd middagje
Dat ook jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, Salatrel, bedankt voor de gastvrijheid en de ijsjes
Bepaalde snelheid op de teller werkt niet echt, het scheelt 2/3km met GPS denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Oh, ok, ik dacht al... stukje waar je 120 mag kan je vaak in de ochtendspits niet veel harder, met 130 op de teller mag je blij zijn vaak...
Wel goed om te weten dat de andere kant op het niet werkt, daar wil de 140 nog wel eens voorbij komen af en toe
Ik ga daarvoor binnenkort ook naar de motorzaak hier in de buurtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
Even naar de motorzaak. Kijken of ze olie + filter hebben, moet weer vervangen wordenJa, louis is goedkoper, i know
Ikke zelf doenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ga daarvoor binnenkort ook naar de motorzaak hier in de buurt.
Hmkay, wat wél kan, is dat ze de nieuwe techniek hebben gebruikt; bij de toko waar ik tot voor kort werkte deden ze dat ook, de signalering op de A27 en A28 bij Utrecht op het nieuwe gedeelte werkt ook zo; ze frezen dmv nieuwere gevoeligere techniek de lussen dieper in het asfalt, zodat ze niet elke keer bij frezen en asfalteren nieuwe lussen hoeven in te frezen, omdat dat erg duur en tijdrovend is. Door het dieper leggen van de lussen, in de onderlaag, kan er gefreesd worden óver de lussen heen, en blijft alles zittenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ben bang dat dat op de A2 niet werkt, daar zitten geen lussen in de wegWel een paar witte streepjes op de rijbaan scheiding...
Neem voor de mijne ook effe een oliefiltertje mee, da's het enige wat ik nog moet hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ga daarvoor binnenkort ook naar de motorzaak hier in de buurt.
Ik bedoelde dan ook spullen halen.. niet laten doen..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ikke zelf doen. Maar kan nog ff wachten, dus toch even bestellen.
Was je er al achter waar die olielekkage vandaan kwam? Keering bij uitgaande as toch ?
Als ik er aan denk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem voor de mijne ook effe een oliefiltertje mee, da's het enige wat ik nog moet hebben.
Ah oke, denk al, eerst zelf doen en dan wegbrengen xD. Verstandigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook spullen halen.. niet laten doen..
En nee, waarschijnlijk was het toch het oliefilter, aangezien we die 3-4 slagen konden aandraaien nog.
Goeie repo, mafkezenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:15 schreef Dekatria het volgende:
ALSO ALSO ALSO.
Foto's, voor ik naar het stadion ga.
[ afbeelding ]
Kijk die Sala eens werken.
[ afbeelding ]
This deserves the special Vinniiee Seal of Approval(R) !
[ afbeelding ]
HALT, DAS TOPICPOLIZEI! Wie ahr watchink joe!
[ afbeelding ]
Motorräder, das gefällt mir. Onwarrrd!
[ afbeelding ]
Prrrroefritje maken?
[ afbeelding ]
This deserves the special Vinniiee Seal of Approval (R) !
[ afbeelding ]
Kontje hea
[ afbeelding ]
Grote jongen!
[ afbeelding ]
En grote jongens moeten ook eten
[ afbeelding ]
Maar Sala kreeg als laatste z'n frietjes
[ afbeelding ]
This deserves the special TOPICPOLIZEI Seal of Approval (R) !
Geslaagd middagje
Klopt, maar die heb ik voor woon-werk niet nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bepaalde snelheid op de teller werkt niet echt, het scheelt 2/3km met GPS denk ik
Zou ik eigenlijk eens moeten proberen ja... het zijn er 3, daar tussenin kan waarschijnlijk ook wel het gas openquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, wat wél kan, is dat ze de nieuwe techniek hebben gebruikt; bij de toko waar ik tot voor kort werkte deden ze dat ook, de signalering op de A27 en A28 bij Utrecht op het nieuwe gedeelte werkt ook zo; ze frezen dmv nieuwere gevoeligere techniek de lussen dieper in het asfalt, zodat ze niet elke keer bij frezen en asfalteren nieuwe lussen hoeven in te frezen, omdat dat erg duur en tijdrovend is. Door het dieper leggen van de lussen, in de onderlaag, kan er gefreesd worden óver de lussen heen, en blijft alles zitten
Kwestie van een keertje proberen, door de lengte van de TC in de A2 kan dat best wel wat schelen als je lekker met 140 door kunt rijden zonder een bon te krijgen..
Het was werkelijk geniaal jaquote:
Ik ook niet, heb 'm afgesteld met GPSquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Klopt, maar die heb ik voor woon-werk niet nodig's ochtends hoef ik er sowieso niet zo bang voor te zijn, op de a12 dan, a2 is juist 's ochtends opletten.
's middags boeit het dus niet, maar goed ook, want 140 op de teller is bijna gegarandeerd boete anders... a2 richting Amsterdam werkt volgens mij ook nog nietstaan iig ook geen borden
[..]
Zou ik eigenlijk eens moeten proberen ja... het zijn er 3, daar tussenin kan waarschijnlijk ook wel het gas open
de meeste motorzaken kennen hem niet eensquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
Hier niet ?
Even naar de motorzaak dus.
Ik zit meestal in de auto, die wijkt 2a3 af bij 100/120, motor zal wel nog meer afwijken, maar die is toch niet zo precies af te lezenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was werkelijk geniaal jaIn tijden niet zoveel gelachen
[..]
Ik ook niet, heb 'm afgesteld met GPS
hooft als zeef wat was er ook al weer meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:49 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik hoop dat m'n motor gefixt kan worden voor de MFMM want die is volgende week zondag toch al?![]()
* WhiteJoker keeps fingers crossed for a quick and cheap fix
Naja hij loopt niet stationair. Garage zegt dat het toeval was dat het toevallig gebeurde nadat ik m'n olie heb vervangen. Had een filmpje gemaakt van het starten en het stationair draaien.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:52 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
hooft als zeef wat was er ook al weer mee
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef peterzx9r het volgende:
stuur dat filmpje eens mischien kan ik wat doen voor je
doet het nog niet het filmpjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Filmpje wordt op dit moment verwerkt. Hij wordt dinsdag opgehaald door de garage... Kost me 10 euro, daar ga ik niet zelf voor kloten...
Je mag de motor wel nakijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef peterzx9r het volgende:
geloof dat ik maar voor mn eigen ga beginnen
ben bezich met
xt 250 uit 1980
bmw r69s uit 1964
laverda uit 1973
mercedes (auto) uit 1983
mn eigen fiets zx10 2005
rezerve fiets cbr pc19
en nog verveel ik me
Zou het inmiddels moeten doen... Je ziet in het filmpje dat hij zwak start. Ik kan het niet eens horen, terwijl hij normaal een diepe brul uitslaat. Hij zuigt ook heel weinig olie op en na een paar seconde valt hij helemaal uit. En dit is zelfs me choke...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:13 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
doet het nog niet het filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |