Roche, LtD en Froome hebben inderdaad apart goede vormquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Verrassend hoe sterk LtD weer rijdt. Roepen de mensen die over Froome dopage schreeuwen dat ook over Laurens?
Die leek me gewoon een slechte dag gehad hebben, al beperkt hij met dat laatste sprintje toch nog wel weer aardig de schade. Als dit zijn slechte dag was, dan valt dat nog reuze mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Verlies van Gesink is ingecalculeerd. Mollema valt eerlijk gezegd vies tegen.
Ja maar in de tour was die toch dichterbij Wiggins dan in de Dauphinéquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dauphine was ie ook al goed hoor.
Niet zoo goed als daarna in de Tour.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:00 schreef Sasman het volgende:
[..]
Hoe presteerde hij in Dauphiné? (dat heb ik toen niet zo gevolgd)
Dauphine was hij ook al goed hoor. 4e in het eindklassement. Reed ook gewoon met Wiggo en co mee bergop.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet.
Maar dat kwam omdat hij nog even van z'n agressieve bloedziekte moest herstellen. Kan je voorstellen als hij een volledige winter kan trainen, dan komt de rest buiten tijd binnen volgend jaar!
Anyway, het zal vast wel weer zo zijn dat hij bij de nieuwelingen vast ook al een keer dit liet zien en het dan 'logisch' is, maar hij was 7 juli al in deze vorm toen hij een etappe won en heeft sindsdien non-stop gekoerst. 7 weken geen verlies in vorm vind ik aardig opmerkelijk...
Hell, tot zijn 2e plek in de Vuelta van vorig jaar, had ie niets gepresteerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:01 schreef TLC het volgende:
[..]
En n paar jaar geleden won ie nog maar de Ronde van Mauritius en de Ronde van Japan
LtD heeft bijv. na de Tour wat criteriums gereden en daarna weer aan z'n vorm gewerkt. Die eindigt nu prima op plekken die overeen komen met hoe hij in de Tour reed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Verrassend hoe sterk LtD weer rijdt. Roepen de mensen die over Froome dopage schreeuwen dat ook over Laurens?
aldus Ome Joop op telegraaf.nlquote:-Ome Joop (gast)
En de Rabo mannen heb weer het wiel gemist zeker, die waren zeker uitgebreid aan het Lunchen met hun ploegleiders. De stakkers.
Gelijk fietsen inleveren en lopend naar huis toe zou mijn advies zijn.
waarom niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef eentwee het volgende:
Waarom een willekeurige zwakzinnige reaguurder van telegraaf.nl citeren?
Omdat die reactie al gegeven werd vlak nadat het bericht geplaatst was en dus sloeg op het feit dat Rabo niet in de kopgroep aanwezig was en andere Nederlanders welquote:
Lemond en Hinault begonnen dan ook niet in Kenia en Zuid-Afrika met koersen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
LtD heeft bijv. na de Tour wat criteriums gereden en daarna weer aan z'n vorm gewerkt. Die eindigt nu prima op plekken die overeen komen met hoe hij in de Tour reed.
Froome heeft nog even een Olympisch programma gereden en geen enkel moment gas terug genomen, dat is dus niet te vergelijken. En LtD rijdt al jaren op dit niveau en is niet ineens Dauphine's ofzo gaan winnen, dus die vooruitgang is ook niet te vergelijken.
Dat Froome in de Dauphine al goed was bevestigt alleen maar meer mijn punt, want verder rijdt er momenteel niemand een deuk in een pakje boter uit die top-10, of zijn ze al gestopt met hun seizoen omdat het teveel was met de Spelen en alles (o.a. Wiggins).
Tuurlijk kan het zo dat hij nog steeds een mega talent is (dat is hij vast ook wel), maar zo'n sprong op die leeftijd, tsja... Van een (matige) domestique naar GT-contender binnen een jaar is wel vaker gebeurd in het verleden, maar dat was dan niet helemaal zuivere koffie. Echte mega talenten zoals een Lemond of Hinault (en zelfs een A. Schleck of zo), deden op jonge leeftijd ook al mee voor de klassementen en liepen niet te harken om bij het peloton te blijven in de Tour of Japan. En dan zijn er weer mensen die zeggen dat hij nu eindelijk die bloedziekte onder controle heeft, maar dat is alleen maar des te opmerkelijk. Al die wielrenners zijn 'freaks of nature' en hebben VO2's en hematocriet-waarden die maken dat ze geschikt zijn voor wielrennen, daar kan je meestal niet een ziekte bij gebruiken... Tuurlijk zijn er ook die Team Type 1 jongens of zo, maar dat zijn nu ook niet direct GT-winnaars, je ziet hoe moeilijk die het hebben met hun (kleine) nadeel...
Anyway, ik vond het rijden van Gesink bemoedigend. Verloor zoals altijd wel iets, maar zakte er niet helemaal doorheen en kwam 'gewoon' weer terugrijden op zijn eigen tempo!
Ik dacht dat het een grap was eigenlijk. Maar het staat echt op de telegraaf sitequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat die reactie al gegeven werd vlak nadat het bericht geplaatst was en dus sloeg op het feit dat Rabo niet in de kopgroep aanwezig was en andere Nederlanders welIs verder 0,0 rulevant (om maar een populair iemand op dit forum te citeren).
Ben je nog verbaasd dan dat dat soort debielen bestaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grap was eigenlijk. Maar het staat echt op de telegraaf site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |