De lekkere snol van Webcambabes gok ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
De lekkere snol van Webcambabes gok ik.Oh, ik hoopte op Kelly Pfaff want die isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kellyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:05 schreef Mieron het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op Kelly Pfaff want die is
dat is dan weer jammer ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef JApieman het volgende:
Er komen ook nog van die bubbeltjes in het water voordat ze springen hoorde ik. Als ze nou nog hard op hun rug konden petsen zou het misschien nog een beetje leuk kunnen zijn.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
'So you think you can pottenbakken with the stars on ice' schijnt de volgende hit van sbs te worden.
Ik denk uit een zwembad...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Terror jaap waar hebben ze die opeens vandaan gevist?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:06 schreef AldoTheApache het volgende:
sbs6
Nederlandse Sterren
Nederlandse TV
Nederland
En het werkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
SBS is een complot om de mensheid dom te houden.
Ze hadden nog geen "bommetje"denk ik...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dankje hiervoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
'So you think you can pottenbakken with the stars on ice' schijnt de volgende hit van sbs te worden.
Een gebied waar veel walvissen leven, gok ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:08 schreef Mister_Bojangles het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |