Wie gaat rushen naar 80, heeft het idee van het spel niet begrepen.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Wie gaat rushen naar 80, heeft het idee van het spel niet begrepen.
Betekent niet dat je moet rushen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Wie gaat rushen naar 80, heeft het idee van het spel niet begrepen.
Ten eerste helpt craften je sowieso al sneller levelen, maar waarom zou je überhaupt zo snel mogelijk 80 willen zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Betekent niet dat je moet rushen.
Ik ga iig zo min mogelijk aan craften en dergelijke besteden zodat ik sneller 80 ben.
Omdat statusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:30 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ten eerste helpt craften je sowieso al sneller levelen, maar waarom zou je überhaupt zo snel mogelijk 80 willen zijn?
Status?quote:
Ik ga alle jumping puzzles zoeken en die allemaal doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:32 schreef jogy het volgende:
Ik ga juist alles doen. (questen, gatheren, craften, pvpspul etc) om redelijk snel te levelen. Niet dat het levelen zelf me veel boeit maar omdat ik eigenlijk alles mee wil maken.
Ook die nog ja! Heb de metric province gedaan maar toen was ik bij de eindbaas en was ik in mijn eentje, hij was best sterk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik ga alle jumping puzzles zoeken en die allemaal doen.
Vorige keer dat ik en een maat die probeerden, was 'ie zwaar bugged. Alle textures waren weg, dus moesten we op de goeie gok op onzichtbare platforms springen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook die nog ja! Heb de metric province gedaan maar toen was ik bij de eindbaas en was ik in mijn eentje, hij was best sterk.. Op een gegeven moment ben ik er maar gewoon voorbij gerend en heb ik de chest geopend
.
Wie het eerst 80 is, heeft geen leven.quote:
Zag op GoT zelfs een handleiding staan voor hoe je het beste 48 uur achter elkaar kunt gamen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:01 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Wie het eerst 80 is, heeft geen leven.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zag op GoT zelfs een handleiding staan voor hoe je het beste 48 uur achter elkaar kunt gamen.
I really don't care, maar het zal ongetwijfeld binnen 24/48 uur zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef AMDB het volgende:
Hoe lang denken jullie dat het duurt? Dag of 2/3 max gok ik (eerste lvl. 80).
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Als je de game van de officiële guildwars site koopt mag je dan morgen starten? Heb mezelf aan het twijfelen gebracht.
Link? Ik ben wel benieuwd wat er in staat eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zag op GoT zelfs een handleiding staan voor hoe je het beste 48 uur achter elkaar kunt gamen.
Dat is ook precies de stijl die ik wil gaan spelen. Gewoon rondlopen, van alles en nog wat ontdekken, en als je langs iets leuks loopt, doe je dat. Heb je er geen zin in, dan doe je het niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef Questular het volgende:
Ik zal in ieder geval,net zoals bij elke andere mmorpg die ik heb gespeeld, redelijk traag levellen. Ik ben een kei in rondlopen, verdwalen, onmogelijke routes proberen te nemen, low levels helpen etc etc. Eer ik lvl 80 ben lopen er al mensen rond met een aantal lvl 80's.
http://teamlegacy.net/_/gw2/the-48-hour-marathon-v11-r558quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Link? Ik ben wel benieuwd wat er in staat eigenlijk.
zo speel ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:16 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dat is ook precies de stijl die ik wil gaan spelen. Gewoon rondlopen, van alles en nog wat ontdekken, en als je langs iets leuks loopt, doe je dat. Heb je er geen zin in, dan doe je het niet.
Dat wordt de Fok! guild toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zo speel ik ookhet gaat mij puur om vermaak niet om het snelste level 80 te worden. Nu noge en beetje een leuke relaxte guild erbij zitten waar we elkaar wel helpen maar het niet te strict moet en als je niet 40 uur per week speelt je geen lid van hoeft te worden.
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Een 48 uur marathon, erg overdreven.
Gelukkig ben ik nog niet zo'n nerd
flexibele? In min ogen zijn dat er 3. Ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Thanatos45 het volgende:
Bleeeh, wat moet ik nou gaan spelen? Ik weet het echt niet meerTwijfel over m'n ranger eigenlijk. Wat is de meest flexibele en gevarieerde class volgens jullie?
Alle classes hebben ranged en melee kwaliteiten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
flexibele? In min ogen zijn dat er 3. Ik zou zeggen:
Ranger want pets, melee en ranged damage makkelijk wisselen hele andere speelstijd ranged en melee
Thief want snelle afwisseling dual wield range maar ook melee
Mesmer want ook melee (twee zwaarden) ranged en spellcasting.
Voor mij wordt het een (human) mesmer.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Voor mij wordt het een (human) mesmer.
Als ik moest kiezen tussen Human of Sylvari wist ik 't wel ja. (die laatste dus)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik geen Sylvari zal doen, die zien er best mooi uit en het begingebied is ook tof, met al dat groen.
ja maar het komt er uiteindelijk ook op aan van hoe vaak ga je switchenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alle classes hebben ranged en melee kwaliteiten.
je moet van het planten armor houden, ik vind het ras erg gaaf, en het feit dat je de kleur kan kiezen waarin ze oplichten in het donker ook! maar ik vind het armor persoonlijk niet zo mooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik geen Sylvari zal doen, die zien er best mooi uit en het begingebied is ook tof, met al dat groen.
Die planten en die peuters vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Karina het volgende:
Thief Norn hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga denk voor thief , race weet ik nog niet.
Nog maar 15 uur en 20 minuten totdat mijn wekker gaat...quote:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Weaponquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja maar het komt er uiteindelijk ook op aan van hoe vaak ga je switcheneen elementalist zal je vooral ranged spelen, een warrior vooral melee imo, een aantal clases zitten er wat meer tussen in.
Mij lijkt een thief ook veel meer lopen en dodgen en afwisselen van wapens dan bijvoorbeeld een necromancer.
5 uur staat de mijne opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:22 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Nog maar 15 uur en 20 minuten totdat mijn wekker gaat...
Same here, denk dat ik voor human ga, de andere classes vind ik niet echt de lichaamsbouw hebben of uitstraling voor een thief.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga denk voor thief , race weet ik nog niet.
In WoW? Daar heb ik een Gnome DeathKnight.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Zelfde als Gnome Warrior in dat andere spel
Zorgt ervoor dat je niet direct naar Orr kanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef Curuu het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat nou eigenlijk het nut is van levels in pve en wvvw? Op het unlocken van skills na.
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
In WoW? Daar heb ik een Gnome DeathKnight.
Speel het al twee jaar niet meer, heb totaal geen interesse in dat andere topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:30 schreef hans1988 het volgende:
Tssss female Orc Warriorjarenlang plezier van gehad. Maar daar is een ander topic voor
Tsssssquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:32 schreef DjinN het volgende:
Nog 18 uurDat betekent ongeveer 10.00 s'ochtends headstarten
![]()
Ik ben een eckte vrouw, en ik zal ook al wel aardig vroeg op de login-knop gaan rammen hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:33 schreef hans1988 het volgende:
[..]
TsssssEckte mannen zitten vanaf 6 uur s'ochtends op die login-knop te rammen
Nou, deze vrouw ook hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:33 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Gisteravond zat ik 20 minuten naar dat ronddraaiende laad-icoontje te kijken, bleek dat je de client moest herstarten voordat je kon inloggen, was ook handig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:33 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Oow, excusesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben een eckte vrouw, en ik zal ook al wel aardig vroeg op de login-knop gaan rammen hoor
Klinkt zeer bekendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gisteravond zat ik 20 minuten naar dat ronddraaiende laad-icoontje te kijken, bleek dat je de client moest herstarten voordat je kon inloggen, was ook handig.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:32 schreef DjinN het volgende:
Nog 18 uurDat betekent ongeveer 10.00 s'ochtends headstarten
![]()
Maakt niet uit, tzal wel door m'n nickname komenquote:
Same herequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:37 schreef Civilian het volgende:
[..]Het idee van uitslapen heb ik ondertussen al de deur uitgegooid
Als het goed is wel ja, er worden nog steeds kleine updates gedaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
Is er nog een update trouwens? Dan zet ik die straks alvast aan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
Is er nog een update trouwens? Dan zet ik die straks alvast aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |