Dat is ook precies de stijl die ik wil gaan spelen. Gewoon rondlopen, van alles en nog wat ontdekken, en als je langs iets leuks loopt, doe je dat. Heb je er geen zin in, dan doe je het niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef Questular het volgende:
Ik zal in ieder geval,net zoals bij elke andere mmorpg die ik heb gespeeld, redelijk traag levellen. Ik ben een kei in rondlopen, verdwalen, onmogelijke routes proberen te nemen, low levels helpen etc etc. Eer ik lvl 80 ben lopen er al mensen rond met een aantal lvl 80's.
http://teamlegacy.net/_/gw2/the-48-hour-marathon-v11-r558quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Link? Ik ben wel benieuwd wat er in staat eigenlijk.
zo speel ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:16 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dat is ook precies de stijl die ik wil gaan spelen. Gewoon rondlopen, van alles en nog wat ontdekken, en als je langs iets leuks loopt, doe je dat. Heb je er geen zin in, dan doe je het niet.
Dat wordt de Fok! guild toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zo speel ik ookhet gaat mij puur om vermaak niet om het snelste level 80 te worden. Nu noge en beetje een leuke relaxte guild erbij zitten waar we elkaar wel helpen maar het niet te strict moet en als je niet 40 uur per week speelt je geen lid van hoeft te worden.
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Een 48 uur marathon, erg overdreven.
Gelukkig ben ik nog niet zo'n nerd
flexibele? In min ogen zijn dat er 3. Ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Thanatos45 het volgende:
Bleeeh, wat moet ik nou gaan spelen? Ik weet het echt niet meerTwijfel over m'n ranger eigenlijk. Wat is de meest flexibele en gevarieerde class volgens jullie?
Alle classes hebben ranged en melee kwaliteiten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
flexibele? In min ogen zijn dat er 3. Ik zou zeggen:
Ranger want pets, melee en ranged damage makkelijk wisselen hele andere speelstijd ranged en melee
Thief want snelle afwisseling dual wield range maar ook melee
Mesmer want ook melee (twee zwaarden) ranged en spellcasting.
Voor mij wordt het een (human) mesmer.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Voor mij wordt het een (human) mesmer.
Als ik moest kiezen tussen Human of Sylvari wist ik 't wel ja. (die laatste dus)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik geen Sylvari zal doen, die zien er best mooi uit en het begingebied is ook tof, met al dat groen.
ja maar het komt er uiteindelijk ook op aan van hoe vaak ga je switchenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alle classes hebben ranged en melee kwaliteiten.
je moet van het planten armor houden, ik vind het ras erg gaaf, en het feit dat je de kleur kan kiezen waarin ze oplichten in het donker ook! maar ik vind het armor persoonlijk niet zo mooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik geen Sylvari zal doen, die zien er best mooi uit en het begingebied is ook tof, met al dat groen.
Die planten en die peuters vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Karina het volgende:
Thief Norn hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga denk voor thief , race weet ik nog niet.
Nog maar 15 uur en 20 minuten totdat mijn wekker gaat...quote:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Weaponquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja maar het komt er uiteindelijk ook op aan van hoe vaak ga je switcheneen elementalist zal je vooral ranged spelen, een warrior vooral melee imo, een aantal clases zitten er wat meer tussen in.
Mij lijkt een thief ook veel meer lopen en dodgen en afwisselen van wapens dan bijvoorbeeld een necromancer.
5 uur staat de mijne opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:22 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Nog maar 15 uur en 20 minuten totdat mijn wekker gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |