SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Goede speler, als hij net zoals bij Dortmund speelt. En een ex-Feyenoorder natuurlijk.quote:
Versterking aan de RW in de serie A zou zeer welkom zijn. Elia als LM in 3-5-2 deed het uitzonderlijk goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:49 schreef Rijst het volgende:
Inter wil Afellay halenGoede LW in de serie A voor volgend jaar
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:50 schreef Tim86 het volgende:
Bij ieder team dat ik bedenk rond IF Chevalier denk ik even later: Allemaal leuk en aardig, maar hier ga ik toch niet of nauwelijks mee spelen omdat mijn andere silver teams veel beter/toffer zijn
Natuurlijk, maar het is wel echt een leuke speler en originaliteit is toch altijd wel leuk. Heb ook nog naar een hybrid met N'Gog gekeken, maar die Franse CAM's zijn toch vrij brak allemaal. Chevalier zelf op CAM kan wel, maar dan zit ik weer met al die standaard Eredivisie spelers erachter.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]Zo goed zijn zijn stats nou ook weer niet. Genoeg andere betere silvers.
Lavezzi is op ieder punt beter, die ga ik wel missen in de Serie A. Heb hem de laatste 3 jaar steeds gehad. Eerst als spits in 10, toen als wide CAM in 11 en als LW en LM in 12. Gaat toch weer een Ligue 1 team worden met hem dan om de traditie voort te zettenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Versterking aan de RW in de serie A zou zeer welkom zijn. Elia als LM in 3-5-2 deed het uitzonderlijk goed.
Prop menez en Ibra erbij en je hebt al weer wat leuksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lavezzi is op ieder punt beter, die ga ik wel missen in de Serie A. Heb hem de laatste 3 jaar steeds gehad. Eerst als spits in 10, toen als wide CAM in 11 en als LW en LM in 12. Gaat toch weer een Ligue 1 team worden met hem dan om de traditie voort te zetten
Ja, echt jammer dat er gewoon geen goede Franse middenvelders zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is wel echt een leuke speler en originaliteit is toch altijd wel leuk. Heb ook nog naar een hybrid met N'Gog gekeken, maar die Franse CAM's zijn toch vrij brak allemaal. Chevalier zelf op CAM kan wel, maar dan zit ik weer met al die standaard Eredivisie spelers erachter.
Kan zijn, maar niet op het aspect van workrates. En in 3-5-2 valt of staat het succes bij mij met de workrates van de LM en RM. Elia staat er als je aan moet vallen, maar bij balverlies staat hij er ook gewoonquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lavezzi is op ieder punt beter, die ga ik wel missen in de Serie A. Heb hem de laatste 3 jaar steeds gehad. Eerst als spits in 10, toen als wide CAM in 11 en als LW en LM in 12. Gaat toch weer een Ligue 1 team worden met hem dan om de traditie voort te zetten
Bij mij ligt het in 352 vooral aan mn CDMs. Als die willen voetballen en lekker fel zijn dan speelt het hele teamquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan zijn, maar niet op het aspect van workrates. En in 3-5-2 valt of staat het succes bij mij met de workrates van de LM en RM. Elia staat er als je aan moet vallen, maar bij balverlies staat hij er ook gewoon
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is wel echt een leuke speler en originaliteit is toch altijd wel leuk. Heb ook nog naar een hybrid met N'Gog gekeken, maar die Franse CAM's zijn toch vrij brak allemaal. Chevalier zelf op CAM kan wel, maar dan zit ik weer met al die standaard Eredivisie spelers erachter.
Tofquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Of zo:
[ afbeelding ]
Adrien Silva 7 chem (eerste). Wel zondequote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Of zo:
[ afbeelding ]
quote:
idd, kutzooi.quote:
Als hardste roepen dat ze van de langstudeerboete afwillen en er helemaal niets voor doen en met het vingertje naar andere wijzen.quote:
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:42 schreef Tim86 het volgende:
Bij die 2e heeft Da Costa 7 chem zie ik nu pas
True, maar tochquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja![]()
Al zal je 1 iemand op 7 niet echt merken
quote:
Snap het ook niet behalve dat hetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Wat is er symmetrisch aan buiten de vorm van de formatie?
Mooi team maar ik zou de Brazilianen en Schotten omdraaien omdat je dan betere backs kan gebruiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Symmetrisch kunstwerk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:32 schreef DannyDeko het volgende:
Wie maakt m af?
http://futhead.com/12/squad/1959499
Bannan krijgt geen 9chem danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mooi team maar ik zou de Brazilianen en Schotten omdraaien omdat je dan betere backs kan gebruiken.
IF Teddy + Nemethquote:
Krijgt de CAM geen 9quote:
3 links van bastos, 2x 1,5 van Brazilianen = 6 links = 9 chemquote:
Oh, dan kan elk willekeurig spitsenduo:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 links van bastos, 2x 1,5 van Brazilianen = 6 links = 9 chem
kloptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, dan kan elk willekeurig spitsenduo:
Kabir Casta
Cisse Henry
enz
Ja of coursequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
klopt
Cisse - Henry moet wel Arsenal Henry zijn
klikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:47 schreef Euroteller het volgende:
@Tim
Hoe maak je een GIF afbeelding naar 60x60?
Die mogen niet samen in combo natuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja of course
[ afbeelding ]
2,89 @ 10 euro.
Oh ik zie het.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die mogen niet samen in combo natuurlijk
En waarom nu ineens 10 euro staken ipv het plan met 1 euro?
oh dan is het wel de moeite waard ja. Combo's op dezelfde wedstrijd kan dus niet. Anders kan je over 0.5, over 1.5, over 2.5, over 3.5 etc combineren. Of bijv. PSV to win, PSV -1 etcquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh ik zie het.![]()
Ja, ik zag dat er zo'n actie was dat je eenmalig je geld terug kon krijgen als je verloor als je een bet van 10 euro plaatste via de mobiele site.
Ergens tussen 3 kwartier en 20 minuten voor de wedstrijd. Tegenwoordig via twitter gaat het wel vrij snel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:02 schreef Euroteller het volgende:
Wanneer worden de opstellingen bekend voor de wedstrijden van vanavond?
En welk twitter account moet ik dan checken?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ergens tussen 3 kwartier en 20 minuten voor de wedstrijd. Tegenwoordig via twitter gaat het wel vrij snel.
Van de club waar je de opstellingen van wilt weten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef Euroteller het volgende:
[..]
En welk twitter account moet ik dan checken?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van de club waar je de opstellingen van wilt weten.
Oke dankje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van de club waar je de opstellingen van wilt weten.
Neem anders eerst gewoon de NIF, aangezien die ook al prima stats heeft. Ik heb met beide gespeeld en vond het verschil niet heel erg goed. De NIF is prima.quote:
Ja, die kwam ik net al cheap tegen. Ben toch volgende week pas weer thuis, dus heb de tijd. Kwam er net eentje tegen en die werd voor 72k ofzo verkocht. Op udb staat hij voor 40k..dit was een flinke uitschieter.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Neem anders eerst gewoon de NIF, aangezien die ook al prima stats heeft. Ik heb met beide gespeeld en vond het verschil niet heel erg goed. De NIF is prima.
Heb hem zelf heel lang gehad en toen waren er altijd wel een stuk of 5 op de marktquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die kwam ik net al cheap tegen. Ben toch volgende week pas weer thuis, dus heb de tijd. Kwam er net eentje tegen en die werd voor 72k ofzo verkocht. Op udb staat hij voor 40k..dit was een flinke uitschieter.
Ja, 352 gebruik ik ook het meeste.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Nee, lijkt me ook wel chill. Kut om tegen te spelen iig..
Ben een beetje uitgekeken op 4-3-2-1 momenteel..3-5-2 verslaafd...verdedigen is daar zo simpel dat ik nu bijna niet meer terug kan naar andere formaties
hmm, dan maar een niet te risicovolle bet plaatsen, anders kan je gewoon 10 euro op een hele hoge odd plaatsen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:36 schreef Tim86 het volgende:
Niet geldig in gebruik met andere promoties..weet niet of het werkt als je nog met je bonus bezig bent dan
Dan zou je op AZ moeten doen of Hearts, die schat ik thuis wel hoog in tegen een matig Liverpool!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
hmm, dan maar een niet te risicovolle bet plaatsen, anders kan je gewoon 10 euro op een hele hoge odd plaatsen.
Tennismaster, jij had toch IF Hulk gekocht voor je op vakantie ging? Hoe beviel hij?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
hmm, dan maar een niet te risicovolle bet plaatsen, anders kan je gewoon 10 euro op een hele hoge odd plaatsen.
pascal had die gekochtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tennismaster, jij had toch IF Hulk gekocht voor je op vakantie ging? Hoe beviel hij?
Matig, vond hem zijn coins niet waard.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tennismaster, jij had toch IF Hulk gekocht voor je op vakantie ging? Hoe beviel hij?
ow, ja is ook alweer zo lang geledenquote:
Ik had hem ook in dit team:quote:
zie de edit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had hem ook in dit team:
[ afbeelding ]
ok, ik zit te dubben over TOTY Hulk, en dan voor dit team:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dede is heel erg goed, dus ik zou het gewoon proberen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ok, ik zit te dubben over TOTY Hulk, en dan voor dit team:
[ afbeelding ]
Dan TOTY Dede als derde CB, TOTY Hulk op rechts, IF Robinho achter de spitsen en Di Natale doorschuiven naar de ST positie.
Geil team weer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan TOTY Dede als derde CB, TOTY Hulk op rechts, IF Robinho achter de spitsen en Di Natale doorschuiven naar de ST positie.
Geldgebrek is een reëel scenario, zal deze optie zeker onthoudenquote:
Ja, had een Bundesliga/serie A team, maar kan niks met die Bundesliga gasten. Had al een keer eerder een bundesliga team, maar liep helaas voor geen meterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dede is heel erg goed, dus ik zou het gewoon proberen.
Je bundesliga team al weer verkocht?
Je wilt mensen kapotmakenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol, dank je, ga toch wel weer verliezenquote:
Dat is de bedoeling. Huilende ventjes van 13, haat berichtjes, helemaal KA-POTquote:
Wie op andere CDM trouwens?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lol, dank je, ga toch wel weer verliezen
[..]
Dat is de bedoeling. Huilende ventjes van 13, haat berichtjes, helemaal KA-POT
Ik denk Ramires of TOTY Rossi, even kijken hoeveel geld ik nog over heb... Eerst moet ik Ribery nog zien te verkopen, dan kan ik pas mijn plan afmaken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wie op andere CDM trouwens?
Ik heb niks rondom Cavani gehoord in deze transfer periodequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
Even een teampje voor erbij maken
[ afbeelding ]
Is te duur gelukkig. Anders werd Napoli helemaal kaalgeplukt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb niks rondom Cavani gehoord in deze transfer periode
Cavani vind ik zelf niet zo goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
Even een teampje voor erbij maken
[ afbeelding ]
Met het geld van Lavezzi en Cavani, kunnen ze zeker weten een stuk of 4 zieke versterkingen halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is te duur gelukkig. Anders werd Napoli helemaal kaalgeplukt.
Heeft 'ie gepost?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:03 schreef marcie216 het volgende:
Godver die foto van Pino haha. Gekke wannabe Marokkaan en dan zo'n petje en hoe hij hem draagt
Allemaal roken op die foto, nektasjes aanwezig..
Hoe heet die middenvelder achter Hulk? Misschien wil ik wel iets met die voorhoede doen (met NIF Hulk dan).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Felipe Bastosquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe heet die middenvelder achter Hulk? Misschien wil ik wel iets met die voorhoede doen (met NIF Hulk dan).
Ja haha, echt zo gangstertje zeg.quote:
Vanaf de zijkant genomen zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja haha, echt zo gangstertje zeg.
Nee, lees vorig topic even terug, pagina 10 dacht ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanaf de zijkant genomen zeker?
Gargano is verkocht aan Inter. Verdediging is wel iets beter nu met Gamberini erbij, maar aanval ook flink verzwakt zonder Lavezzi, al blijft zijn rendement bagger.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met het geld van Lavezzi en Cavani, kunnen ze zeker weten een stuk of 4 zieke versterkingen halenDan hebben ze sws 70 miljoen binnen
Verdediging kan sterker en aanval, maar middenveld is prima met spelers als Inler, Hamsik, Dzemali, Behrami, Gargano en Maggio
Chelsea aan het proberen als het goed isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb niks rondom Cavani gehoord in deze transfer periode
Omdat diepe gesprekkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat?
Lekker sport dagje weer, Vuelta, Europa League en El Classico
Januari 2012 belde, Ze willen hun formatie terug.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:14 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zie de laatste tijd super veel 3-5-2 hier langs komen, is dat het 3-4-1-2 van Fifa 12?
Ik heb amper gespeeld dit jaar joh, ben een half jaar loonslaaf geweestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Januari 2012 belde, Ze willen hun formatie terug.
Was 3-4-1-2 vorig jaar zo fijn? Heb er toen niet mee gespeeld. Ik vind het zelf echt heel fijn. Perfect in evenwicht als je een beetje veelzijdige flankspelers hebt en omdat het zo druk achterin centraal is lopen de meeste tegenstanders zich continu vast zonder dat je echt moeite hoeft te doen om te verdedigen. Ondanks dat alles genoeg spelers voorin en lekker ruimte voor je CDMs om te longshottenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:14 schreef Fenomeno het volgende:
Ik zie de laatste tijd super veel 3-5-2 hier langs komen, is dat het 3-4-1-2 van Fifa 12?
Het is patat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:17 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag friet eten, weer eens een bamischijf pakken, lang niet gehad.
Oke.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:17 schreef marcie216 het volgende:
Vandaag friet eten, weer eens een bamischijf pakken, lang niet gehad.
Ik zal m'n zooitje is gaan omscholen dan, was eigenlijk een beetje klaar met Fifa nadat ik m'n Aguero aan een maat verloren heb in een best of 5quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was 3-4-1-2 vorig jaar zo fijn? Heb er toen niet mee gespeeld. Ik vind het zelf echt heel fijn. Perfect in evenwicht als je een beetje veelzijdige flankspelers hebt en omdat het zo druk achterin centraal is lopen de meeste tegenstanders zich continu vast zonder dat je echt moeite hoeft te doen om te verdedigen. Ondanks dat alles genoeg spelers voorin en lekker ruimte voor je CDMs om te longshotten
Daniel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:20 schreef Thorb het volgende:
De Ridder naar Heereveen, wisten jullie al zeker
Ik wistn iet dat hij nog voetbaldequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef Thorb het volgende:
Ki naar Swansea is ook wel tof
@Rijst ja
quote:
nee want dan lijkt het op een pat atquote:
Sereno. Loties en Ahamada heb ik al in 4-2-2-2 en Mangala was daar toch zijn basisplaats kwijt, dus nu heb ik geen spelers dubbel op de tradepile enzoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke versie ga je doen? Die met Sereno of met Loties?
Welke artiestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee want dan lijkt het op een pat at
Hahaha hilarisch hihaho
Wat vinden jullie van het liedje "euphoria"
Voor een songfestival lied wel leuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hahaha hilarisch hihaho
typ in youtube, Euphoriaquote:
Best wel een chill nummertje. Deze is ook vet:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hahaha hilarisch hihaho
Hadden we toen zo'n mongolen discussie over, ik zei friet, iemand anders patat. En kwam ik met pat at en nog wat van die dingenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:49 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Voor een songfestival lied wel leuk.
En wtf een pat at...?
Hij is wel beest, beter dan de NIF uiteraard, maar prijs/kwaliteit net zo matig als alle andere IF's.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pascal had die gekocht
dat was TOTY Hulk
dat vind ik echt helemaal niksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Best wel een chill nummertje. Deze is ook vet:
+quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Best wel een chill nummertje. Deze is ook vet:
Ook bazig, Euphoria staat er wel boven in mijn ogen.quote:
de wijze man heeft gesproken, dus jullie hebben weer geleerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef poker4lifee het volgende:
wij maar denken dat het 2 verschillende dingen waren
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
Gek dat mensen friet niet lussen, waarom doe je anders een
EN patat wel. Is gewoon hetzelfde.
Goh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
friet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon patat bij de snackbar halen.
Klaar.
Ik bestel altijd "patates frites".quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef marcie216 het volgende:
Het is een snackbar of cafetariaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
friet.
Het is ook friettent, geen patattent?
Nee het is een friettent hierquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is een snackbar of cafetaria
Vuile alternatievelingenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee het is een friettent hier
Vuil is nergens voor nodig hoor. Patat zeggen ze in België.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vuile alternatievelingen
Jij snapt hem!quote:
Haha grappig zeg. Mijn oom is belgisch, en die zegt toch echt patat. Als ik daar ben, gaan we naar de friettent, heeft iedereen het over patat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:00 schreef vandermar het volgende:
Belgen zeggen friet en Nederlanders zeggen patat.
Vandaar ook Vlaamse frieten zeker?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vuil is nergens voor nodig hoor. Patat zeggen ze in België.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:00 schreef vandermar het volgende:
Belgen zeggen friet en Nederlanders zeggen patat.
Friet voor de miet... whatever you want.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
We zeggen ook geen frieten maar friet
Tja, en over dat manager spelletje willen praten met als excuus dat wij zo vaak off topic gaan...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Ga die discussie in ONZ of KLB houden..daar doen ze het iedere week
IF Pepe > IF Maggio imoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef Toefjes het volgende:
TOTY Hulk bekijkt het maar eventjes, ik ga wel eerst voor de serie A squad voor het toernooi. Op RM IF Maggio aangetrokken, Lucio haal ik voor de CB positie. TOTY de Rossi voor CDM en SIF Miccoli als ST
HAHAHA wat een gay. Bieriequote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Godverdomme ik klikte erop en ineens zit ik hier
KSI cover
Als je niet voor Hulk gaat, zou ik wel voor een speler gaan die ook een beetje kan verdedigen, dat scheelt echt!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef Toefjes het volgende:
TOTY Hulk bekijkt het maar eventjes, ik ga wel eerst voor de serie A squad voor het toernooi. Op RM IF Maggio aangetrokken, Lucio haal ik voor de CB positie. TOTY de Rossi voor CDM en SIF Miccoli als ST
geen oude koeien uit de sloot halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, en over dat manager spelletje willen praten met als excuus dat wij zo vaak off topic gaan...
Ben jij dan niet half Belgisch ? Want als je oom Belgisch is dan is je vader of moeder dat dan toch ook??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha grappig zeg. Mijn oom is belgisch, en die zegt toch echt patat. Als ik daar ben, gaan we naar de friettent, heeft iedereen het over patat.
nee? Mijn tante is niet Belgisch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ben jij dan niet half Belgisch ? Want als je oom Belgisch is dan is je vader of moeder dat dan toch ook??
Nog geen week toch? Zijn verse koeienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
geen oude koeien uit de sloot halen
Jullie praten ook wel eens over dingen waar de jeugd niet over meepraat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, en over dat manager spelletje willen praten met als excuus dat wij zo vaak off topic gaan...
We zijn er mee op gehouden? Je zit gewoon weer te stoken, wat nergens voor nodig is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog geen week toch? Zijn verse koeien
Naja, ga je voer maar halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We zijn er mee op gehouden? Je zit gewoon weer te stoken, wat nergens voor nodig is.
Ja is goed. maar niet zo haten, we zijn er mee gestopt en deze discussie is al een keer gevoerd. Nu dus niet weer negatieve dingen gaan roepen die er niet meer zijn.quote:
En je oom wel? Hoe dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
nee? Mijn tante is niet Belgisch?
Post 'm is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
Ik koop IF Pepe en IF Maggio wel gewoon allebei. Als dit elftal lekker speelt maak ik nog een eredivisie team erbij.
7 minder dan PSV er heeft vandaagquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef Euroteller het volgende:
Er zijn 0 az supporters bij Anzhi - AZ
LOLquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
7 minder dan PSV er heeft vandaag
100% verstandige AZ supporters dus. Wedstrijd wordt in het stadion van Dinamo Moskou gespeeld. Tot woede van de fans van Dinamo, die massaal naar het stadion zullen trekken. Wordt dus een heet avondje..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:27 schreef Euroteller het volgende:
Er zijn 0 az supporters bij Anzhi - AZ
Ja ik had Lavezzi eventjes weg gehaalt voor Nani om te kijken of hij dan nog 9 zou hebben door die fout in futhead maar dan heeft hij nog 9.quote:
Ik vind de beide Sissoko's en M 'Vila betere CDM's dan Mavuba eigenlijkquote:
ditquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Z'n tante misschien met een belg getrouwd?
ELquote:
Sowieso op Eredivisie Live.quote:
Je bent daar niet bepaald veilig tussen al die fanatieke supporters uit Dagestan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:37 schreef marcie216 het volgende:
Over die Az supporters.
Als je geen baan hebt oid, en echt van je club houd is zeker Anzhi een mooi affiche hoor.
Naar macedonie, tja...
Nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dit
GekkeZuiden, niet de snuggerste?
tuurlijk wel, gewoon het uitvak? Ook gewoon politie etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:38 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je bent daar niet bepaald veilig tussen al die fanatieke supporters uit Dagestan.
Eredivisie Live ....quote:
Dat is anders.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon het uitvak? Ook gewoon politie etc.
Je bent ook gewoon veilig bij Ajax - psv oid.
Tyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de beide Sissoko's en M 'Vila betere CDM's dan Mavuba eigenlijk
http://en.wikipedia.org/wiki/Article_(grammar)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
Is lidwoord trouwens article in het Engels? Nog nooit van gehoord dus not sure
k gelukkig, thx.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Article_(grammar)
Hij bedoelt hopelijk: als je een baan hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
Als je geen baan hebt en van je club houdt. Als je geen baan hebt zou ik mijn geld wel beter kunnen gebruiken
Oh niet op RTL 7, pas vanaf de groepsfase zeker. Zie wel dat er van 20.00 tot 20.30 EK Beach Soccer op RTL 7 is
Ik heb geen idee wat hij bedoelt, weet alleen dat er de laatste twee dagen alleen maar onzin uitkomt. De teleurstelling die jullie moeten hebben gevoeld toen hij terug kwam van vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij bedoelt hopelijk: als je een baan hebt
gewoon je laatste centen aan de voorronde EL uitgeven tochquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:02 schreef Thorb het volgende:
Als je geen baan hebt en van je club houdt. Als je geen baan hebt zou ik mijn geld wel beter kunnen gebruiken
Oh niet op RTL 7, pas vanaf de groepsfase zeker. Zie wel dat er van 20.00 tot 20.30 EK Beach Soccer op RTL 7 is
Nee, het ligt allemaal aan mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij bedoelt, weet alleen dat er de laatste twee dagen alleen maar onzin uitkomt. De teleurstelling die jullie moeten hebben gevoeld toen hij terug kwam van vakantie
Komt door je leeftijd.quote:
Als ik iets irritant vind is dat het wel. Net als met goede voornemens, jaaaaa ik ga nog 2 maanden kloten, maar over 2 maanden is alles in één keer anders!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar even serieus, hij heeft al toegezegd vanaf fifa 13 normaal te gaan doen
al sinds ie hier zit komt er onzin uit hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij bedoelt, weet alleen dat er de laatste twee dagen alleen maar onzin uitkomt. De teleurstelling die jullie moeten hebben gevoeld toen hij terug kwam van vakantie
Daar hebben de AZ supporters dus niks mee te maken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:55 schreef Toefjes het volgende:
PSV - Ajax vergelijken met een stadion met Dinamo Moskou supporters en supporters van AnzhiAlles vanaf Polen en verder naar het oosten is compleet idioot. En zoveel geld aan deze fase van de EL uitgeven is idioot trouwens.
het ergste is dat ik nu naar school gaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan dat je het irritant vindt, boeien...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik iets irritant vind is dat het wel. Net als met goede voornemens, jaaaaa ik ga nog 2 maanden kloten, maar over 2 maanden is alles in één keer anders!
Maar zomaar een vraagje... waarom heb je daar fifa 13 voor nodig?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan dat je het irritant vindt, boeien...
En er zijn mensen die wel doen wat ze zeggen.
Sorry voor triple post.
Uhh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar zomaar een vraagje... waarom heb je daar fifa 13 voor nodig?
Dat is inderdaad mijn punt, waarom nog een maand lang mensen kwellen als dat dus niet nodig blijkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Uhh.
1. dan ben ik uit gekloot
2. Heb ik iets te praten/vragen etc over Fifa 13
En tja ik kan ook van af nu mijn best gaan doen om normaal te doen, maar denk niet dat het vanaf nu lukt
Dat zeg je elke dag.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En tja ik kan ook van af nu mijn best gaan doen om normaal te doen, maar denk niet dat het vanaf nu lukt
over de supporters van een andere club die naar Anzhi komen, daar hebben de AZ supporters niks mee te maken hebben, man o man zeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn punt, waarom nog een maand lang mensen kwellen als dat dus niet nodig blijkt.
Ik snap ook niet waarom AZ supporters niets met de post van Toefjes te maken hebben
Nee hoor?quote:
Er zijn allemaal Dynamo supporters in/rond het stadion daarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
over de supporters van een andere club die naar Anzhi komen, daar hebben de AZ supporters niks mee te maken hebben, man o man zeg.
Maar wat vinden jullie eigen het kloten er aan?quote:
Zoveel meld jij ook niet over fifa. Ik ben hier gekomen om over fifa te praten. heb daar nu een paar weken geen behoefte meer aan. Maar hier gaat het meer over andere dingen dan over fifa, dus wat zeik je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn allemaal Dynamo supporters in/rond het stadion daarHet is namelijk in hun stadion.
Waarom naar een fifa forum gaat als je niets over fifa te melden hebt
als je sb/niet helemaal 100% bent is het ook simpel zeggen ja vanaf xx ga ik normaal doen. History repeats.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag iets...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als je sb/niet helemaal 100% bent is het ook simpel zeggen ja vanaf xx ga ik normaal doen. History repeats.
Meer de compleet onzinnige manier waarop. Vaak argumenten die feitelijk onjuist zijn of helemaal nergens op slaan. Daar kan je geen normale discussie mee voeren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar wat vinden jullie eigen het kloten er aan?
Dat ik discussies aan ga of wat?
Als ik niets over FIFA te melden heb, ben ik hier omdat ik het gezellig vind of graag over iets anders praat zoals voetbal/sport/politiek, niet om andere mensen te gaan kloten en te irriterenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zoveel meld jij ook niet over fifa. Ik ben hier gekomen om over fifa te praten. heb daar nu een paar weken geen behoefte meer aan. Maar hier gaat het meer over andere dingen dan over fifa, dus wat zeik je?
Ik zou er op letten dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meer de compleet onzinnige manier waarop. Vaak argumenten die feitelijk onjuist zijn of helemaal nergens op slaan. Daar kan je geen normale discussie mee voeren.
Als je ergens niets van af weet moet je of eerst jezelf inlezen of gewoon zeggen dat je het niet weet. Geen zinlose discussie aangaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou er op letten dan.
Ik ben bijna 16, ik heb over veel dingen een eigen mening, en jullie zijn het daar vaak niet mee eens. En moet ik dingen gaan verzinnen, terwijl ik het eigenlijk helemaal niet zo goed volg
Een reflectie van jouquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Marcie is gewoon geen discussie-man, weinig argumenten enzo, no offense verder
Als je je mening wilt onderbouwen en je weet niet hoe, verdiep je dan in de materie. Word je nog een slimme knul van ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou er op letten dan.
Ik ben bijna 16, ik heb over veel dingen een eigen mening, en jullie zijn het daar vaak niet mee eens. En moet ik dingen gaan verzinnen, terwijl ik het eigenlijk helemaal niet zo goed volg
Klopt, ik zou er op gaan letten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je ergens niets van af weet moet je of eerst jezelf inlezen of gewoon zeggen dat je het niet weet. Geen zinlose discussie aangaan
Ik ben een slimme knul, alleen lijkt dat hier niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je je mening wilt onderbouwen en je weet niet hoe, verdiep je dan in de materie. Word je nog een slimme knul van ook.
En dat is nou precies wat je moet beseffen als je een discussie aan gaat met iemand. Het willen discussiëren is prima. Graag zelfs, dat is alleen maar goed, beter dan alleen maar ja knikken. Je moet alleen wel argumenten hebben die ergens op slaan en dus echt weten waar je over praat, anders wordt het helemaal niets. Vaak is dat dus niet het geval. Je kan dan beter je ongelijk toegeven of inderdaad zeggen dat je het niet zo goed volgt dan dingen gaan verzinnen, want daar wordt niemand wijzer van en je komt er ook echt niet mee wegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou er op letten dan.
Ik kan me belangrijkere thema's voorstellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, ik zou er op gaan letten.
Maar met dat Wilders gedoe, ik dacht dat hij de enige was die buitenlanders weg wil hebben, dat is het enige wat ik van hem weet (en hoe hij eruit ziet) en ik vind ook dat het wel wat minder buitenlands mag worden hier in Nederland. Vandaar
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je kan dan beter je ongelijk toegeven of inderdaad zeggen dat je het niet zo goed volgt dan dingen gaan verzinnen,
No offence.quote:
Bij deze rijst.quote:
tenenkrommend, een Hollandse jongen die graag negerts praat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij deze rijst.
Breng tan2 harde bewijzen om je gelijk te halen
Als je dat serieus neemtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tenenkrommend, een Hollandse jongen die graag negerts praat.
In discussie gaan met GJE/Marcie/de meeste hier onder de 16 loopt altijd op een dood spoor. Ik hoef niet met argumenten te komen want de meeste hier hebben die onzin wel gelezen.quote:
Wees gerust, dat heb ik geen moment gedaanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je dat serieus neemt
Geen bewijs, ik win automatisch, ik kan dus discussieren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
In discussie gaan met GJE/Marcie/de meeste hier onder de 16 loopt altijd op een dood spoor. Ik hoef niet met argumenten te komen want de meeste hier hebben die onzin wel gelezen.
Mooi, bespaart je weer wat!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wees gerust, dat heb ik geen moment gedaan
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen bewijs, ik win automatisch, ik kan dus discussieren.
Godverquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen bewijs, ik win automatisch, ik kan dus discussieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |