SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
Wie is de beste franse silver middenvelder?
Gaat om een RCM.
Zal wel van poker zijn, is een imgurquote:
Stats kan ik zelf ook wel bekijken.quote:
Die van United of die spits? Weet de voornamen ff niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:42 schreef Thorb het volgende:
Steve Flechter voor 15 miljoen naar Sunderland
Pascal kom je?
Spitsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Die van United of die spits? Weet de voornamen ff niet.
Je hebt invite sgiet opquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jullie zitten zeker in een andere club? Ik zit hier heel zielig alleen namelijk.
kom in de party danquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jullie zitten zeker in een andere club? Ik zit hier heel zielig alleen namelijk.
Oh daarom ben je zo slechtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Ik ben de enige die alle achievements legit haalt.
Ik heb alle achievements, behalve die van euro 2012 gewoon zelf gehaald hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
Ik ben de enige die alle achievements legit haalt.
Nee, dat ben ik anders ookquote:
Dan gebeurt er niets?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, bij het tegenstander scherm op driehoekje klikken.
De tweede controller moet op driehoekje klikken.quote:
Oh ja oke, we zitten niet bij elkaar thuis. Vandaar dat ik zei onlinequote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De tweede controller moet op driehoekje klikken.
Is die Doumbia van de Wollfs goed?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
UP Pogba is tot nu toe duidelijk beter dan de Man Utd versie, zelfs op 7 chemistry (ik moet nog een Franse LW in 4-3-2-1 maar ik weet niet wie) Ik kwam 0-1 achter tegen iemand met Ings en Slew maar ik draaide het om en Pogba scoorde de 3-1 uit een vrije trap
Zijn stats zien er goed uit maar ik heb hem nog niet gebruikt. Hij is elke keer moeilijk op de markt te vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is die Doumbia van de Wollfs goed?
Mooi!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
ik heb hem, erg goedverdedigend ijzersterk, bijna 2 meter lang
Je kan niet eens tellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:08 schreef pascal08 het volgende:
Werkt wel chill dat 6-spitsensysteem.
Bedoelt clubs héquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan niet eens tellen.
En het is ook nog eens een hele snelle grap
Jawel, want 2+4=6.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan kan hij nog steeds niet tellen!
Moet creatiever.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Of moet het creatiever kent?
edit: oh wacht ik ben dom, Michu 7 chem natuurlijk
Neequote:
Ik wil rechts eigenlijk verder geen franse/ligue 1 spelersquote:
Is van mijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal wel van poker zijn, is een imgur
Hmm, ff kijken met spanjolen dan. Heb nu al zooo vaak een franse verdediging gebruikt. Wil Manoel en Jean wel eens uit proberen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ook niet? Anders wordt het EPL vrees ik..heb je een EPL verdediging, tenzij je met Spanjolen gaat klooien linksachter
Xbox?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:25 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand vs dit team ?
Ja, ik las het. Zou opzich een prima opvolger zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:31 schreef Thorb het volgende:
Tiote in de belangstelling van Arsenal na vertrek Song.
Dan kom je steeds in de problemen met je Doumbia hoor..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hmm, ff kijken met spanjolen dan. Heb nu al zooo vaak een franse verdediging gebruikt. Wil Manoel en Jean wel eens uit proberen.
Ja ik zie hetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kom je steeds in de problemen met je Doumbia hoor..
Fack it, dan maar 1 iemand op 7:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan kom je steeds in de problemen met je Doumbia hoor..
Hammill, Kightly of Peszko op RW en hij heeft gewoon 9quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Fack it, dan maar 1 iemand op 7:
http://www.futhead.com/12/squad/1956748
Het lijkt nu meer op Minecraft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:45 schreef vandermar het volgende:
ik vind er geen flikker meer aan dat clubs
Huilen om Rijstquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:47 schreef vandermar het volgende:
Ik zit wel wat te gniffelen maar dat is niet omdat het grap[ig is
Omdat je word gekieteld door je vader?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:47 schreef vandermar het volgende:
Ik zit wel wat te gniffelen maar dat is niet omdat het grap[ig is
welke van de twee?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat je word gekieteld door je vader?
Kembo is een baas, die ga ik zeker niet vervangen zodat die andere knakker dan wel 9 heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hammill, Kightly of Peszko op RW en hij heeft gewoon 9
SIF Michuquote:
ok, maar niet je beste teamquote:
kembo ekoko is fucking goed man.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:51 schreef wieisboos het volgende:
Zo ook niet? Maarja die wingers zijn nou niet echt wereldklasse
[ afbeelding ]
Ik hou het hoe het nu is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:51 schreef wieisboos het volgende:
Zo ook niet? Maarja die wingers zijn nou niet echt wereldklasse
[ afbeelding ]
Ljuboja en Rybus vind ik interessanter.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
SIF Michu
Zieke SIF Fellaini - Boeie.
IF Chevalier - Maybe...
Nee oprottenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:55 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Rijst potje? Heb ander team [ afbeelding ]
quote:
Nah ik ga nu vooral voor de skill moves etc. Geen sweatingquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het zijn sowieso geen leuke potjes met hem. Lekkere steekballetjes geven en sweaten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst voelt al aan dat hij zou gaan verliezen
Klopt. Maar wat geef ik erom.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst voelt al aan dat hij zou gaan verliezen
Boeie, puush het nou maarquote:
iPadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Boeie, puush het nou maar
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:05 schreef detennismaster het volgende:
http://www.chuzzz.com/?fh=1956748
Wie kan hier even een puushje van maken, bij mij werkt het niet.
Nee sorry. Nog nooit van 2 Chainz gehoord en Meek mill vind ik echt nep. Over god rappen maar dan vloeken en scheldenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:04 schreef BDIL het volgende:
Rijst heb je nieuwe album van 2 chainz gehoord ?En Dreamchasers 2 van Meek Mill mixtape ?
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:09 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dit zei je zeker in de 45e minuut? Die blessuretijd was wel sick, twee keer de lat
In de 45e minuut nog wel waarin normaal de gekste ballen erin vliegen... Scripted!! xdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja2x lat
had een beter lot verdient
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:13 schreef vandermar het volgende:
Die mental stats van ChevallierNee bedankt, wat zijn die tering slecht
Ball control 69quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:13 schreef vandermar het volgende:
Die mental stats van ChevallierNee bedankt, wat zijn die tering slecht
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:05 schreef detennismaster het volgende:
http://www.chuzzz.com/?fh=1956748
Wie kan hier even een puushje van maken, bij mij werkt het niet.
Das Belg denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:17 schreef Euroteller het volgende:
Wie zat er een paar dagen terug vet veel verhalen te vertellen over Footballdeal
Best een vet team. Ik ga dit misschien ook makenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een grabbelaar die keeper zo te zien..
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee sorry. Nog nooit van 2 Chainz gehoord en Meek mill vind ik echt nep. Over god rappen maar dan vloeken en schelden
Ik zou hem zelf zo doen als ik voor deze voorhoede ging:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Best een vet team. Ik ga dit misschien ook maken
Broer van Rioquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf zo doen als ik voor deze voorhoede ging:
[ afbeelding ]
Buttner (T)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:22 schreef Tim86 het volgende:
edit: met betere linksback..die QPR Traore is nu niet meer nodig
Die 74 UP heeft wel zieke stats hoorquote:
Haalt 7quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:27 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt die 9 chem van die CDM? Of komt dit door zijn 'ghost' link met de LM?
Is al 1020182183x gezegd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Komt door de ghost link. Hij heeft 1 dubbele link en 2 dode..dat is gewoon niet genoeg.
Ik weet wel dat die links niet kloppen, alleen dan komt het meestal voor dat mensen onterecht 7 chem hebben. Deze omgekeerde situatie had ik nog niet eerder gehad en ik kon het me ff niet bedenken, dus als je niks nuttigs te melden heb dan mag je je smoel wel houdenquote:
Raar mannetje ben jij soms.quote:
Nou het is toch zo.quote:
neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik weet wel dat die links niet kloppen, alleen dan komt het meestal voor dat mensen onterecht 7 chem hebben. Deze omgekeerde situatie had ik nog niet eerder gehad en ik kon het me ff niet bedenken, dus als je niks nuttigs te melden heb dan mag je je smoel wel houden
Boeiend, soms ga je aan de meest logische dingen twijfelen door die achterlijke webapp.quote:
Ik ga eerst een andere keeper zoekenquote:
Op de spits na wel übersuperduperstandaardlclichéquote:
Ik vind hem een baasquote:
34k budgetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de spits na wel übersuperduperstandaardlcliché
slecht teamquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Potje tegen mij?
[ afbeelding ]
Toffe, originele spelers zijn meestal goedkoper dan de standaard spelers die 99% van de BPL kids gebruiken.quote:
Jezus man.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Potje tegen mij?
[ afbeelding ]
Mijn FIFA ligt al 4 weken lang bij een maat van mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Potje tegen mij?
[ afbeelding ]
Achja ik kan denk ik wel beter Fifa spelen met de 99% BPL kidsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toffe, originele spelers zijn meestal goedkoper dan de standaard spelers die 99% van de BPL kids gebruiken.
Ik weet, kan niks beters met weinig coinsquote:
Nee die van jou is baas manquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet, kan niks beters met weinig coins
Staat dat verdedigend een beetje goed? Wel een ziek teamquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Potje tegen mij?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel gedurft van BDIL, 52 strength op LM.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dan Ball controll ook nog 88. en de rest van zijn stats zijn oranje en rood.
Ziek team theoretisch gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat dat verdedigend een beetje goed? Wel een ziek team
Verdedigend wel. De aanval mist soms alleen aansluiten met het middenveld, maar dat komt denk ik omdat Ramires en Marchisio beide ver naar achteren staan en Diego is nou niet bepaald de snelste, dus gaten dichtlopen is er niet bij. Daardoor speel ik vaak lange ballen (ja inderdaad LB+Yquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat dat verdedigend een beetje goed? Wel een ziek team
Ik speel al meer dan 100 potjes met dit team en dan gaat dat handicap gevoel vanzelf weg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ziek team theoretisch gezienIk denk dat handicap wel sommige potjes hard kan verneuken
Wtf van druiven?? Wil ik wel eens proberenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:50 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand ooit een van deze Ciroc Vodka's gedronken ?Waard of niet waard ?
Kost wel watquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wtf van druiven?? Wil ik wel eens proberen
Ja ik lees net dat Sean Combs z'n naam eraan heeft verbonden en ik vind het gelijk minder.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kost wel watMerk is van Diddy dacht ik
Wel in 1 keer achterover tikken, dan is het effect beter.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat Sean Combs z'n naam eraan heeft verbonden en ik vind het gelijk minder.
Mwoah 50 euro voor een liter vind ik voor een keertje wel te doen... Natuurlijk niet die berry/coconut/peach shit.
Peach lijkt me wel watquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat Sean Combs z'n naam eraan heeft verbonden en ik vind het gelijk minder.
Mwoah 50 euro voor een liter vind ik voor een keertje wel te doen... Natuurlijk niet die berry/coconut/peach shit.
Ik word wel heeeeeeel erg verdrietig van die bankquote:
Neejoh genieten van zoietsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel in 1 keer achterover tikken, dan is het effect beter.
Denk dat ie zit te trollen hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Neejoh genieten van zoietsMoet je niet gaan mixen is zonde , net als met Blue Label etc
Waarschijnlijk wel, maar we moeten topic's vol spammenquote:
Ik en trollen, tsssssss...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Denk dat ie zit te trollen hoor
Maar vodka drink ik wel met ijssss maar goeie whisky niet
Jij weetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Denk dat ie zit te trollen hoor
Maar vodka drink ik wel met ijssss maar goeie whisky niet
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik word wel heeeeeeel erg verdrietig van die bank
Kan wel met goedkope shit, alleen een Blue label is zonde om met dat te drinken. Blue label smaakt en ruikt niet zo sterk als Red label troep of Jack Daniel's.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:59 schreef vandermar het volgende:
Whisky kan wel met ijs, moet het gedistilleerd zijn!
Oh kijkquote:
Malt drinker en zijn eerste fles sterk wordt sws Goldstrikequote:
Die gaat nog wat belevenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Malt drinker en zijn eerste fles sterk wordt sws Goldstrike
Hahahahahquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die gaat nog wat belevenna zijn eerste slok drinkt hij uit paniek de rest van de fles leeg
Ik ga altijd bad van Sambuca terwijl ik het prima te drinken vind met blue curacaoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
HahahahahHeb toevallig laatst weer die shit gedronken met wat maten uit Arnhem en omstreken, stuk of 8 flinke shots en wat smaakt het slecht zeg
Sambuca is lekker met dat honingdrop smaakquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga altijd bad van Sambuca terwijl ik het prima te drinken vind met blue curacao
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sambuca is lekker met dat honingdrop smaak
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sambuca is lekker met dat honingdrop smaakOp een feest ooit Liquer 43, Smirnoff Vodka en Bombay gemixt dat smaakte best aardig.
Wel eens gedaan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook met honingsmaak, goedkoper en hier ga je harder op dan alle andere dranken, geloof mij.
Hahaha nee, jij wel?quote:
Wij drinken altijd wel wat anders, hangt van de stemming afquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:27 schreef n0ir het volgende:
[..]Anijs, honingdrop whatever
![]()
Sambuca drinken we heel vaak in onze vriendengroep, bijna het enige shotje wat mijn matties voor hun plezier opkunnen. Ik houd niet zo van zoete shit (liever dat of pernod in de zon met ijs en water dan als shotje) maar drinkt wel makkelijk weg
Wel eens over zitten denken maar zijn genoeg relaxere tripmiddelen verkrijgbaar dan DXM, alleen interessant omdat je er wat makkelijker aan kan komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hahaha nee, jij wel?
"Hoewel het doseren voorbij 20 mg/kg niet raadzaam is of nodig is voor de meeste mensen. Komt op dit niveau, de totale lichaam van geest scheiding voor"
![]()
Drink wat sterks en 1/2 jay's en je zit goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wel eens over zitten denken maar zijn genoeg relaxere tripmiddelen verkrijgbaar dan DXM, alleen interessant omdat je er wat makkelijker aan kan komen.
Ik vind drugs maar 'eng' eerlijk gezegd. Het lijkt me niks om geen controle meer te hebben over je lichaam en bij hoge dosissen kun je er hersenbeschadiging aan overhouden. Nee, mij niet gezien.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wel eens over zitten denken maar zijn genoeg relaxere tripmiddelen verkrijgbaar dan DXM, alleen interessant omdat je er wat makkelijker aan kan komen.
allez wat je nodig hebt tog jwzzzquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Drink wat sterks en 1/2 jay's en je zit goed
Zo dacht ik ook over wiet, maar af en toe om de 2/3 maanden een keer werkt alleen relaxed en je kan gewoon alles nogquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind drugs maar 'eng' eerlijk gezegd. Het lijkt me niks om geen controle meer te hebben over je lichaam en bij hoge dosissen kun je er hersenbeschadiging aan overhouden. Nee, mij niet gezien.
Nja, je moet doen wat je zelf wilt. Ik heb het niet nodig en een biertje op z'n tijd vind ik prima. Ik ga nu pitten, later!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook over wiet, maar af en toe om de 2/3 maanden een keer werkt alleen relaxed en je kan gewoon alles nog
Als je goed onderzoek doet naar de drugs die je wil gebruiken en een gezond verstand hebt kan je de risico's heel klein maken. Geen controle over m'n lichaam (en wat ik doe) komt bij mij eigenlijk alleen maar voor als ik te veel alcohol drinkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind drugs maar 'eng' eerlijk gezegd. Het lijkt me niks om geen controle meer te hebben over je lichaam en bij hoge dosissen kun je er hersenbeschadiging aan overhouden. Nee, mij niet gezien.
seems legitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:40 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dus... zal ik het doen?
Dit is altijd zo'n klets als je de juiste hoeveelheid drugs gebruikt heb je controle over alles wat je doet. Gebruik je teveel net zoals met alcohol gedraagt je je als een debiel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Casta voor Matavzquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:28 schreef Doublepain het volgende:
Mijn team:
[ afbeelding ]
iemand tips?
Hele team weggooien want je gaat tóch wel alles verliezenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:28 schreef Doublepain het volgende:
Mijn team:
[ afbeelding ]
iemand tips?
Goedenmorregenquote:
Weer eens wat anders dan 's middags.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:27 schreef Rijst het volgende:
Mogguh.
Je zou maar om 8 uur opstaan tijdens je vakantie
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:28 schreef Doublepain het volgende:
Mijn team:
[ afbeelding ]
iemand tips?
quote:
Ik dacht er PRECIES hetzelfde overquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
H2H spelenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 07:28 schreef Doublepain het volgende:
Mijn team:
[ afbeelding ]
iemand tips?
Netjesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch leuk op het einde van UT uit een 5k pakje
150quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:39 schreef Euroteller het volgende:
Voor hoeveel kun je deze spelers op de trade pil zetten? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Oh vanwege het toernooi, misschien 400 dan ofzoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:44 schreef Euroteller het volgende:
Het zijn bronze bundesliga en liga bbva spelers, en laatst hadden ze het erover dat je die voor een bepaald bedrag meestal wel verkocht.
Thanks gunner.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh vanwege het toernooi, misschien 400 dan ofzo
Je kan ze er ook voor 200 opzetten. Of voor 1000.quote:
Wat ben jij weer raarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je kan ze er ook voor 200 opzetten. Of voor 1000.
Elke prijs kan.
Het is toch zoquote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:08 schreef Rijst het volgende:
Nou ik ben aangenomen maar wat een ongemakkelijk gesprek was dat zeg
Bij Burger King?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:08 schreef Rijst het volgende:
Nou ik ben aangenomen maar wat een ongemakkelijk gesprek was dat zeg
Dankjequote:
http://i48.tinypic.com/2nqsi6w.jpgquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
http://i48.tinypic.com/2nqsi6w.jpg
wil je nog steeds langs komen en oordelen over mijn uiterlijk? ben die met dat petje
veel succes kerel
Schoudertasjes ftw ALLEEN op vakantiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:17 schreef Thorb het volgende:
Dat petje
Zit je nou bij jongens met zo'n schoudertasje
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Schoudertasjes ftw ALLEEN op vakantie
Veel wisselen van kleding en veel pasjes etc, handiger dan een porto op dat moment
Het is inderdaad wel handig kwam porto inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Schoudertasjes ftw ALLEEN op vakantie
Veel wisselen van kleding en veel pasjes etc, handiger dan een porto op dat moment
No homo maar je bent echt niet knapper dan de gemiddelde Nederlander zoals jij zei.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
http://i48.tinypic.com/2nqsi6w.jpg
wil je nog steeds langs komen en oordelen over mijn uiterlijk? ben die met dat petje
veel succes kerel
Ordinair zou ik het niet noemen. Eerder wannabe of puberaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]Dat petje
Zooooo ordinair
Jij zit nu met je lul in je hand achter je pc te trillen.quote:
Gozer, denk je nou echt dat ik naar Amsterdam kom, puur om te kijken of je knap bent? Godverdomme zegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:27 schreef Pino0 het volgende:
Fake foto ook nog
ik ga morgen naar amsterdam, woon je in de buurt of zin om langs te komen ? kan je checken
quote:
Wie wil er dan ook naar Montenegro.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:52 schreef Tim86 het volgende:
7 supporters mee met PSV
Ze hebben die 7 gasten nu maar in de delegatie opgenomen zodat ze niet met een paar man in een uitvak zitten..mogen nu op de hoofdtribune
Zou een schande zijn als ze hier niet van winnen.quote:
Chelsea had het er gister ook moeilijk mee om 3 punten te pakken tegen Reading.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou een schande zijn als ze hier niet van winnen.
Ja, maar Reading is wel wat anders dan FK Zetaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:07 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Chelsea had het er gister ook moeilijk mee om 3 punten te pakken tegen Reading.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar Reading is wel wat anders dan FK Zeta
CSKA Moskou,Marseille,Liverpool,Ath.Bilbao,Bordeaux,Sporting.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef Euroteller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie gaan er hier allemaal winnen denkje?
Mooi heb het zelfde bij m'n TOTO.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
CSKA Moskou,Marseille,Liverpool,Ath.Bilbao,Bordeaux,Sporting.
Dat zit wel goed danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Mooi heb het zelfde bij m'n TOTO.
Dit soort combo's gaan zo vaak fout.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Mooi heb het zelfde bij m'n TOTO.
Ik weet het haha. Maar hoop nu op het beste.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit soort combo's gaan zo vaak fout.
Reading is tig keer beter dan Zeta hoor. De nummer 3 van fucking Montenegro en dan ook nog 20 en 17 punten achter op de nr 1 en 2 las ik netquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar Reading is wel wat anders dan FK Zeta
Standaard idd. Sowieso, mensen die spelen bij de TOTOquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit soort combo's gaan zo vaak fout.
Nou zulke wedstrijden gaan nog wel goed. Maar verder in het seizoen is het altijd anders.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Standaard idd. Sowieso, mensen die spelen bij de TOTO
Bij de TOTO zijn de noteringen zooooooooo bizar slecht though. Pure oplichting.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:17 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nou zulke wedstrijden gaan nog wel goed. Maar verder in het seizoen is het altijd anders.
Wat bedoel je met noteringen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij de TOTO zijn de noteringen zooooooooo bizar slecht though. Pure oplichting.
odds/quotes/noteringenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Wat bedoel je met noteringen?
We hebben hier te maken met een ervaren gokker.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Wat bedoel je met noteringen?
Als je blind inzet op de grote clubs wel jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Vooral het Eredivisie voetbal is onvoorspelbaar.
PSV - RKC 2-3 ...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je blind inzet op de grote clubs wel ja
Klopt. Reading stuurt Zeta gewoon met 3-0 terug naar Montenegro als ze er tegen zouden moetenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reading is tig keer beter dan Zeta hoor. De nummer 3 van fucking Montenegro en dan ook nog 20 en 17 punten achter op de nr 1 en 2 las ik net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |