Pardon?quote:
dat vond ik ook vreemd ja. Geen idee of dat zomaar kanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:33 schreef Baszh het volgende:
Mja ik dacht dat die plekken altijd alles moesten hebben van hun privacy, dat de politie niet zomaar mag kijken wat die advocaat daar doet, hij was zelf immers niet (officieel) verdacht van iets.
Briljant hé..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef Rodawa het volgende:
Briljante serie gewoon![]()
Op het begin heb je vooral sympathie voor Walter, tegen het einde meer voor Mike. Ze hebben het personage van Walter echt goed omgedraaid door de seizoenen heen.
Helemaal de shot erbij halenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze shot deed vermoeden dat er een geheime camera in zijn kantoor is:
[ afbeelding ]
(Misschien opgehangen door die baas van m, die Hank in de gaten wilt houden?)
Maar zoals gezegd kan het ook gewoon niks betekenen.
Mwa, het zou kunnen, maar het zou me ook niks verbazen als het niks was. Ze gebruiken wel vaker standpunten waarbij het lijkt dat er een camera hangt of dat er iemand meekijkt. In dezelfde aflevering maken ze ook gebruik van een camera op de arm van die advocaat. Ik vind die speciale standpunten wel wat hebben, zolang het goed wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze shot deed vermoeden dat er een geheime camera in zijn kantoor is:
[ afbeelding ]
(Misschien opgehangen door die baas van m, die Hank in de gaten wilt houden?)
Maar zoals gezegd kan het ook gewoon niks betekenen.
The Soprano's had wat mij betreft het best mogelijke denkbare eind.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef Scarface2004 het volgende:
The Wire blijft bij mij op 1 staan.
Die show zit gewoon perfect in elkaar, geen enkele mindere aflevering in die serie.
BB is nu gewoon heel erg hot, ben zeer benieuwd hoe Vince de serie laat aflopen.
Kan het mij nog herinneren dat er nogal wat gezeik was rond het einde van the Sopranos en Lost...ben bang dat BB ook een controversieel einde krijgt.
Maar je wilt aan je nageslacht vertellen dat het de beste serie ooit was!!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:43 schreef Mirel het volgende:
Eigenlijk boeit het me niet meer, hoe het eindigt enzo. Blijf wel kijken hoor.
Het voelt niet aan als het laatste seizoen, het voelt gewoon alsof het doorgaat. Het bouwt nergens naar op. Sopranos keek ik achteraf heel veel eps achter elkaar dus ik weet niet of het daar ook zo was. Herinner me het ook niet zo meer. Maar bij BSG en Lost was dat dus wel zo, en ik wilde zo snel mogelijk de volgende ep zien nadat ik de huidige afgekeken heb. Om de tijd te vullen las ik veel theorieën op websites, en dat mis ik een beetje bij Breaking Bad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar je wilt aan je nageslacht vertellen dat het de beste serie ooit was!!!!!
Ehm je hebt al 4 rete goeie seizoenen gehad, met echt maar weinig nutteloze plots enzo (in tegenstelling tot sopranos, lost etc). Dit seizoen valt een beetje tegen, maar wie weet wat er nog komt. Beetje zeiken vind ik dit hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het voelt niet aan als het laatste seizoen, het voelt gewoon alsof het doorgaat. Het bouwt nergens naar op. Sopranos keek ik achteraf heel veel eps achter elkaar dus ik weet niet of het daar ook zo was. Herinner me het ook niet zo meer. Maar bij BSG en Lost was dat dus wel zo, en ik wilde zo snel mogelijk de volgende ep zien nadat ik de huidige afgekeken heb. Om de tijd te vullen las ik veel theorieën op websites, en dat mis ik een beetje bij Breaking Bad.
In mijn ogen werkt het plot anders aardig hard toe naar de ondergang van Walter. (Power corrodes)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het voelt niet aan als het laatste seizoen, het voelt gewoon alsof het doorgaat. Het bouwt nergens naar op. Sopranos keek ik achteraf heel veel eps achter elkaar dus ik weet niet of het daar ook zo was. Herinner me het ook niet zo meer. Maar bij BSG en Lost was dat dus wel zo, en ik wilde zo snel mogelijk de volgende ep zien nadat ik de huidige afgekeken heb. Om de tijd te vullen las ik veel theorieën op websites, en dat mis ik een beetje bij Breaking Bad.
Hell no.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:57 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Ehm je hebt al 4 rete goeie seizoenen gehad, met echt maar weinig nutteloze plots enzo (in tegenstelling tot sopranos, lost etc). Dit seizoen valt een beetje tegen, maar wie weet wat er nog komt. Beetje zeiken vind ik dit hoor.
elke week een aflevering heeft ook wel z'n charmes. Anders kijk je het in 2/3 avonden achter elkaar en de week erna ben je alweer met iets anders bezig. Nu ben je 8 weken met Walter White en zijn plannen zoetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het idd helemaal niet tegenvallen eigenlijk. Baal er alleen van dat ik elke week moet wachten op een nieuwe, wil het weer in 1 keer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |