abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116112158
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:40 schreef Zith het volgende:

[..]

Vrouwen :')
Pardon?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116112416
Van die Todd verwacht ik trouwens ook nog wel iets roekeloos.
pi_116113443
Redelijk teleurgesteld in deze aflevering, dat hele advocaatgebeuren in de bank werd opeens uit de hoge hoed getoverd (evenals het idee van Hank om hem nu opeens te gaan volgen) en was wel extreem onvoorzichtig aan de kant van Mike. Ook de dood van Mike was totaal onnodig, Walt zegt zelf dat Lydia ook de namen heeft. Het voelt allemaal iets te geforceerd aan helaas. Hopelijk verloopt de laatste aflevering iets logischer.

Maar ja, een slechte aflevering van Breaking Bad is nog altijd beter dan elke andere willekeurige tv-serie.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:33:24 #279
202546 Baszh
The Dude abides
pi_116113719
Mja ik dacht dat die plekken altijd alles moesten hebben van hun privacy, dat de politie niet zomaar mag kijken wat die advocaat daar doet, hij was zelf immers niet (officieel) verdacht van iets.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_116114023
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:33 schreef Baszh het volgende:
Mja ik dacht dat die plekken altijd alles moesten hebben van hun privacy, dat de politie niet zomaar mag kijken wat die advocaat daar doet, hij was zelf immers niet (officieel) verdacht van iets.
dat vond ik ook vreemd ja. Geen idee of dat zomaar kan
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:26:09 #281
230491 Zith
pls tip
pi_116115407
Nou ja, er is geen bankgeheim natuurlijk. Maar normaal is er een hokje of deur die dicht kan zodat je in prive het kluisje kan vullen. Ook vraag ik me af hoe ze toestemming hadden gekregen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116117147
Briljante serie gewoon _O_

Op het begin heb je vooral sympathie voor Walter, tegen het einde meer voor Mike. Ze hebben het personage van Walter echt goed omgedraaid door de seizoenen heen.
pi_116117502
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef Rodawa het volgende:
Briljante serie gewoon _O_

Op het begin heb je vooral sympathie voor Walter, tegen het einde meer voor Mike. Ze hebben het personage van Walter echt goed omgedraaid door de seizoenen heen.
Briljant hé.. :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:52:34 #284
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_116121769
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Deze shot deed vermoeden dat er een geheime camera in zijn kantoor is:

[ afbeelding ]

(Misschien opgehangen door die baas van m, die Hank in de gaten wilt houden?)
Maar zoals gezegd kan het ook gewoon niks betekenen.
Helemaal de shot erbij halen _O_
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_116122449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Deze shot deed vermoeden dat er een geheime camera in zijn kantoor is:

[ afbeelding ]

(Misschien opgehangen door die baas van m, die Hank in de gaten wilt houden?)
Maar zoals gezegd kan het ook gewoon niks betekenen.
Mwa, het zou kunnen, maar het zou me ook niks verbazen als het niks was. Ze gebruiken wel vaker standpunten waarbij het lijkt dat er een camera hangt of dat er iemand meekijkt. In dezelfde aflevering maken ze ook gebruik van een camera op de arm van die advocaat. Ik vind die speciale standpunten wel wat hebben, zolang het goed wordt gebruikt.

Maar wie weet, misschien was dit inderdaad een soort 'hint' dat er een camera hangt. Met Breaking Bad weet je het eigenlijk nooit. :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:11:49 #286
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_116122607
Wat is eigenlijk de quota hier? 1 topic per aflevering inmiddels?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_116123025
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef Scarface2004 het volgende:
The Wire blijft bij mij op 1 staan.
Die show zit gewoon perfect in elkaar, geen enkele mindere aflevering in die serie.

BB is nu gewoon heel erg hot, ben zeer benieuwd hoe Vince de serie laat aflopen.
Kan het mij nog herinneren dat er nogal wat gezeik was rond het einde van the Sopranos en Lost...ben bang dat BB ook een controversieel einde krijgt.
The Soprano's had wat mij betreft het best mogelijke denkbare eind.

Ik ben heel benieuwd hoe BB zal eindigen. Bij het einde van vorig seizoen had ik het idee dat elke aflevering daar naartoe bouwde. Het voelt nu een beetje aan als 'blessuretijd'.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:43:16 #288
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_116123998
Eigenlijk boeit het me niet meer, hoe het eindigt enzo. Blijf wel kijken hoor.
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 12:48:57 #289
87680 Mirel
pi_116144411
:) interessant
Hanksta moet vaker gezegd worden :P
pi_116144570
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:43 schreef Mirel het volgende:
Eigenlijk boeit het me niet meer, hoe het eindigt enzo. Blijf wel kijken hoor.
Maar je wilt aan je nageslacht vertellen dat het de beste serie ooit was!!!!!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116144921
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 29 augustus 2012 @ 13:08:31 #292
87680 Mirel
pi_116145126
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Maar je wilt aan je nageslacht vertellen dat het de beste serie ooit was!!!!!
Het voelt niet aan als het laatste seizoen, het voelt gewoon alsof het doorgaat. Het bouwt nergens naar op. Sopranos keek ik achteraf heel veel eps achter elkaar dus ik weet niet of het daar ook zo was. Herinner me het ook niet zo meer. Maar bij BSG en Lost was dat dus wel zo, en ik wilde zo snel mogelijk de volgende ep zien nadat ik de huidige afgekeken heb. Om de tijd te vullen las ik veel theorieën op websites, en dat mis ik een beetje bij Breaking Bad.
pi_116146870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:08 schreef Mirel het volgende:

[..]

Het voelt niet aan als het laatste seizoen, het voelt gewoon alsof het doorgaat. Het bouwt nergens naar op. Sopranos keek ik achteraf heel veel eps achter elkaar dus ik weet niet of het daar ook zo was. Herinner me het ook niet zo meer. Maar bij BSG en Lost was dat dus wel zo, en ik wilde zo snel mogelijk de volgende ep zien nadat ik de huidige afgekeken heb. Om de tijd te vullen las ik veel theorieën op websites, en dat mis ik een beetje bij Breaking Bad.
Ehm je hebt al 4 rete goeie seizoenen gehad, met echt maar weinig nutteloze plots enzo (in tegenstelling tot sopranos, lost etc). Dit seizoen valt een beetje tegen, maar wie weet wat er nog komt. Beetje zeiken vind ik dit hoor.
pi_116147345
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:08 schreef Mirel het volgende:

[..]

In mijn ogen werkt het plot anders aardig hard toe naar de ondergang van Walter. (Power corrodes)
Dat kan nu op 3 manieren gebeuren:in gevecht met Jessie (al dan niet in samenwerking met Skylar)
Zijn 'nieuwe distributeurs' (of misschien wel Todd)
Of hij wordt ontdekt door de DEA.

Of alledrie tegelijk!

In dit seizoen wordt tot nu toe de relatie tussen Walter en Skylar hard afgebrokkeld (daar is eigenlijk niets meer dan haat over). Daarnaast begint ook Jessie minder respect te tonen naar Walt en Jessie begint volwassener te worden. Dat is een verhaal wat ook verteld moet worden en in mijn ogen hoeft er daarom ook niet in elke aflevering mega veel actie plaats te vinden..
pi_116147768
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:57 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Ehm je hebt al 4 rete goeie seizoenen gehad, met echt maar weinig nutteloze plots enzo (in tegenstelling tot sopranos, lost etc). Dit seizoen valt een beetje tegen, maar wie weet wat er nog komt. Beetje zeiken vind ik dit hoor.
Hell no.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 14:20:59 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116147791
Ik vind het idd helemaal niet tegenvallen eigenlijk. Baal er alleen van dat ik elke week moet wachten op een nieuwe, wil het weer in 1 keer doen :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_116147929
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hell no.
Nee, ok... waar, ik vond alleen de ontwikkelingen in de vorige aflvering beetje weird.
pi_116151370
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het idd helemaal niet tegenvallen eigenlijk. Baal er alleen van dat ik elke week moet wachten op een nieuwe, wil het weer in 1 keer doen :P.
elke week een aflevering heeft ook wel z'n charmes. Anders kijk je het in 2/3 avonden achter elkaar en de week erna ben je alweer met iets anders bezig. Nu ben je 8 weken met Walter White en zijn plannen zoet :P
pi_116151850
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:55 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Wow, goed filmpje.
idd! Ik weet nu iig waar de naam Heisenberg vandaan komt (geen idee meer of dat in de serie uitgelegd wordt) en dat die naam niet toevallig gekozen is _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')