quote:
quote:
Snelquote:
Nouja die bumper kan elke Sjon eronder hangen, ik zag het vooral aan de brede wielkast.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:27 schreef ß het volgende:
[..]
Snel. Een beetje kenner had gezien aan de bumper dat het een M3 was.
![]()
[ afbeelding ]
Crap. Komt door achter zijramen, coupe heeft precies dezelfde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:13 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Komt qua model in de buurt, qua merk totaal niet
BAM, in èèn keer goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Koepert het volgende:
Ik zat ook meteen aan Ferarri te denken door dat rood.. maar dan kom ik niet verder dan n 250 GTE
Daar zit toch n hele andere kont aan?quote:
Je hebt wss een andere 250 gedachten, deze zijn er in veel verschillende types geproduceerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daar zit toch n hele andere kont aan?
Oh jaquote:
* Hawaii_Tim gaat zich in een ander hoekje van Fok! schamenquote:
U zijt correct.. het is een Liberty..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik trek Commander terug.
Het moet een Liberty zijn, de minste Jeep uit de serie.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
U zijt correct.. het is een Liberty..
Een vriend van me is op zoek naar een Talbot, dus ik zie redelijk wat foto´s ervan voorbij komenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Winnaar!
Was te makkelijk of ken je deze bolides? Schijnen zeldzaam te zijn tegenwoordig.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Een vriend van me is op zoek naar een Talbot, dus ik zie redelijk wat foto´s ervan voorbij komen
Nopequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:41 schreef Koepert het volgende:
Denk eerder n amerikaan..
Chevy pickup oid
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:10 schreef Koepert het volgende:
Godver deze is lastiger dan ik dacht
close, but no cigarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:13 schreef Koepert het volgende:
Fiat Topolino (of hoe heet dat ding) dan?
(ik begin een beetje door mn repertoire heen te raken...)
Verder kom ik niet. Het is geen Fiat, Lambo evenmin. Het zou een Ferrari kunnen zijn, maar de grill doet te amerikaans aan. Wel een lastige deze!quote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Verder kom ik niet. Het is geen Fiat, Lambo evenmin. Het zou een Ferrari kunnen zijn, maar de grill doet te amerikaans aan. Wel een lastige deze!
Een betere foto, om de vaart er een beetje in te houdenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Het enigste wat mij opkomt is een Spider, maar de grill klopt niet... ik geef het op.
Hij was vrij eenvoudig iddquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
nou....![]()
Het was te makkelijke he?
Helaas, te laat. Volgende ronde dezequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik heb 3 foto's, zal er bij niet geraden 1 per uur uploaden
[ afbeelding ]
Doe die toch maar.. Ik was iets te voorbarig met posten.. Het merk stond er wel bij, maar krijg nergens een type bevestigd..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaas, te laat. Volgende ronde deze
Okeejquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doe die toch maar.. Ik was iets te voorbarig met posten.. Het merk stond er wel bij, maar krijg nergens een type bevestigd..
Nee, dat pakketje, daar gaat het nu over.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef the85mc het volgende:
We hebben het over die oude toch? Is dat een mercedes?
Achterkantje iets?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:33 schreef ellevehC86 het volgende:
Geen dodge Challenger, lijkt er niet eens op
Wild gokken doen we allemaal denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:36 schreef the85mc het volgende:
Roadrunner misschien? (zit eigenlijk wild te gokken..)
close!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:36 schreef the85mc het volgende:
Roadrunner misschien? (zit eigenlijk wild te gokken..)
kouderquote:
Doe nog eens een gokquote:
KEIHARD FOUTquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:42 schreef pindaplukker het volgende:
Chevelle '86 gezien je naam xD
Ik geef hem weg, jullie zaten allen dicht in de buurtquote:
Jijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:47 schreef Koepert het volgende:
Ja maar.. Jamaar.. Wie doet nu n nieuwe dan
Zonde van de bak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik geef hem weg, jullie zaten allen dicht in de buurt
1965 Plymouth Belvedere
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crap..quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef Mikkie het volgende:
De Escape! Zo'n bak heeft een kennis van me vorig jaar gehuurd
Ik denk de oorzaak van de ellende.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef the85mc het volgende:
Ook 0 profiel op die banden. Of was het de bedoeling dat er slicks onder een SUV zitten...
Ik trouwens wel dat het een ford taunus P3 is. Kijk maar naar koplampen en grillequote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Crap..
Ok nu even 2..
De eerste weet ik het antwoord niet op.. maar ben ik benieuwd naar..
[ afbeelding ]
en de tweede die ik wel weet:
[ afbeelding ]
Chevrolet Beretta dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:42 schreef the85mc het volgende:
Heel warm, chevy klopt in ieder geval
Dat zijn voor mij onbekendere auto's, heb meer met amerikaanse bakken. Denk niet dat die nog erg hard sprintquote:
Amerikaanse bakken heb ik dan weer niks meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij onbekendere auto's, heb meer met amerikaanse bakken. Denk niet dat die nog erg hard sprint
Weet je meer van deze foto btw?quote:
90er jaren zit je goed.. sedan ook.. vrij groot ook nog wel..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef the85mc het volgende:
Hmm, lijkt vrij grote europese sedan oid uit begin 90er jaren.. Es ff nadenken
nope, gewoon gezocht op wrecked alfasudquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weet je meer van deze foto btw?
Volgens mij is die Ford een Granada , maar wat is dat kleintje? Dafje 55?
Aha, dus niet europeesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
90er jaren zit je goed.. sedan ook.. vrij groot ook nog wel..
ontbreken van de lampen vertekent volgens mij nogal. Volgens mij best een ronde voorkant. Zal wel een Japanner oid zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef the85mc het volgende:
Hmm, lijkt vrij grote europese sedan oid uit begin 90er jaren.. Es ff nadenken
Jammer.. maar hij is volgens mij kleiner dan n 3serie..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef Palomar het volgende:
[..]
nope, gewoon gezocht op wrecked alfasudKLeintje lijkt wle een Dafje idd, maar vond hem ook wat hebben van een oude bmw 3 (maa ris het volgens mij niet)
Als je erop komt, heb je m goed.. want met de rest zit je spot-onquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:32 schreef Biogarde het volgende:
Aziaat, op zeker. Toojootaaa. Wel een Amerikaanse uitvoering volgens mij van het type. Kom alleen niet op de naam van het type.
Nee het is (klaarblijkelijk) een Toyota. Amerikaanse uitvoering van het betreffende type.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:54 schreef vosss het volgende:
En aan de rand van de motorkap te zien klopt dat als een bus
Peug 206?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:57 schreef vosss het volgende:
En omdat ik dat zeker weet plaats ik gewoon al een nieuwe:
[ afbeelding ]
Succes
=edit=
Mocht ie te moeilijk zijn, ik heb ook een pic zonder vuur en vlammen. Probeer het eerst maar eens zo en als dat niet lukt dan post ik die andere wel
Dan eerder n 307.. 206 is te klein, 207 is niet zoveel groter..quote:
Voor zover ik weet is hij alleen geleverd in diverse V6 uitvoeringen, namelijk een 2.0, een 2.5, een 3.0 en een 3.5quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:07 schreef the85mc het volgende:
Moeilijke. Ik zie dwarsgeplaatste 4 cilinder, en opvallende spiegel op een soort 'stengel'. nu even bedenken welke auto daarbij past in het D segment..
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef Koepert het volgende:
Alleen maar v6.. klinkt Infinity..en dan denk ik n M
Dat dacht ik dus ook, maar de kleinste V6 is van mazda met 2.5 liter dacht ik. En ik zie volgens mij echt een spruitstuk met 4 pijpen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef Koepert het volgende:
Alleen maar v6.. klinkt Infinity..en dan denk ik n M
Mazda heeft ook een 2L V6, maargoed, het is geen Mazda.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar de kleinste V6 is van mazda met 2.5 liter dacht ik. En ik zie volgens mij echt een spruitstuk met 4 pijpen..
Dat meen ik ook te zien, maar zover mij bekend is dat model niet geleverd met een 4 cilinder. Enkel met 6 cilinders. Dat zal dus wel een vertekend beeld zijn; ze zijn er echt niet met 4 cilindersquote:En ik zie volgens mij echt een spruitstuk met 4 pijpen..
Sorento? Sonata? Nah...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan hebben we nog Hyundai.. eh.. dinges
Hyundai is goed; dinges is foutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dan hebben we nog Hyundai.. eh.. dinges
Nee die sedan van ze.. Kia Optimus/Optima had je toen, en tegelijk kwam Hyundai met dit ding..quote:
Groter. Veel groter.quote:
En nou het type nog?quote:
dodge stealth. Maar die was het dus nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:36 schreef vosss het volgende:
Mitsu 3000GT?
Die of die andere die eigenlijk hetzelfde is. Model/merk kom ik even niet op.
=edit=
Ow was al geraden.
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:36 schreef the85mc het volgende:
Amerikanen zijn wel een beetje mijn specialiteit geloof ik.. Weet niet of ik daar trots op moet zijn..
Dodge Stealth?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:36 schreef vosss het volgende:
Mitsu 3000GT?
Die of die andere die eigenlijk hetzelfde is. Model/merk kom ik even niet op.
Nouja jij had hem goed dus eigenlijk ben jij aan de beurt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef the85mc het volgende:
Zit nog steeds op zo'n kutpc waar ik 0 rechten op heb, dus als iemand wil uploaden..
Nee, daarom de tweede foto.quote:
Het is geen ZS 180.quote:
Mijn oog valt altijd op die oerlelijke 90's Honda Civic deurklinken op de ZT.quote:
Sowieso was dit praktisch n drieling.. Die generatie Honda, Rover en MG..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mijn oog valt altijd op die oerlelijke 90's Honda Civic deurklinken op dat ding.
Honda gebruikte die dingen al 12 jaar niet meer, maar bij Rover/MG vond men die dingen nog ergens in een opslaghok van de oude 45 en plakte ze op de nieuwste generatie.
Kut nu heb ik n probleem.. want typebenaming van n triumph weet ik NIET..quote:
een TR? Ik herken er eerlijk gezegd geen Triumph inquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kut nu heb ik n probleem.. want typebenaming van n triumph weet ik NIET..
En bedenk me dat ik bij MG ook niet verder kom dan n MGBGT ... en die was al genoemd..
Lees mn vorige post nog eens goed... Dan weet je het type zo..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kut nu heb ik n probleem.. want typebenaming van n triumph weet ik NIET..
En bedenk me dat ik bij MG ook niet verder kom dan n MGBGT ... en die was al genoemd..
Met de Spitfire ben je heel erg warm, maar dat is het niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef zl7z het volgende:
[..]
een TR? Ik herken er eerlijk gezegd geen Triumph in
edit: tot ik me de spitfire herinnerde.
Ernaast een ventoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef vosss het volgende:
Recht tegenover is een Rover 827 in elk geval
Wat moet ik me voorstellen met diequote:
Dat je heeel erg dicht bij het antwoord zit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen met die? Het is een Triumph GT? Het is GEEN Triumph GT?
Oh dat is die lookalike van de Jaguar XJ toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef vosss het volgende:
Nee die Rover is een Rover 800 serie. 827 ben ik niet heel zeker van, maar van Rover en 800 serie wel
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh dat is die lookalike van de Jaguar XJ toch?
KUT te laatquote:
Ja, het is de coupe variant van de Spitfire met 6 in lijn motor.quote:
Da's toch gewoon een oude XJ of Daimler?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef vosss het volgende:
Recht tegenover is een Rover 827 in elk geval
Ja. Bij de Rover scharniert de motorkap aan de achterkant en gaat de grille met de kap mee omhoog.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef zl7z het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een oude XJ of Daimler?
Daar zat ik mee in mn hoofd lookalike vd XJ..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef zl7z het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een oude XJ of Daimler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |