quote:
quote:
Snelquote:
Nouja die bumper kan elke Sjon eronder hangen, ik zag het vooral aan de brede wielkast.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:27 schreef ß het volgende:
[..]
Snel. Een beetje kenner had gezien aan de bumper dat het een M3 was.
![]()
[ afbeelding ]
Crap. Komt door achter zijramen, coupe heeft precies dezelfde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:13 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Komt qua model in de buurt, qua merk totaal niet
BAM, in èèn keer goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Koepert het volgende:
Ik zat ook meteen aan Ferarri te denken door dat rood.. maar dan kom ik niet verder dan n 250 GTE
Daar zit toch n hele andere kont aan?quote:
Je hebt wss een andere 250 gedachten, deze zijn er in veel verschillende types geproduceerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daar zit toch n hele andere kont aan?
Oh jaquote:
* Hawaii_Tim gaat zich in een ander hoekje van Fok! schamenquote:
U zijt correct.. het is een Liberty..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik trek Commander terug.
Het moet een Liberty zijn, de minste Jeep uit de serie.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
U zijt correct.. het is een Liberty..
Een vriend van me is op zoek naar een Talbot, dus ik zie redelijk wat foto´s ervan voorbij komenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Winnaar!
Was te makkelijk of ken je deze bolides? Schijnen zeldzaam te zijn tegenwoordig.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Een vriend van me is op zoek naar een Talbot, dus ik zie redelijk wat foto´s ervan voorbij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |