quote:
quote:
Snelquote:
Nouja die bumper kan elke Sjon eronder hangen, ik zag het vooral aan de brede wielkast.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:27 schreef ß het volgende:
[..]
Snel. Een beetje kenner had gezien aan de bumper dat het een M3 was.
![]()
[ afbeelding ]
Crap. Komt door achter zijramen, coupe heeft precies dezelfde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:13 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Komt qua model in de buurt, qua merk totaal niet
BAM, in èèn keer goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:25 schreef Koepert het volgende:
Ik zat ook meteen aan Ferarri te denken door dat rood.. maar dan kom ik niet verder dan n 250 GTE
Daar zit toch n hele andere kont aan?quote:
Je hebt wss een andere 250 gedachten, deze zijn er in veel verschillende types geproduceerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daar zit toch n hele andere kont aan?
Oh jaquote:
* Hawaii_Tim gaat zich in een ander hoekje van Fok! schamenquote:
U zijt correct.. het is een Liberty..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik trek Commander terug.
Het moet een Liberty zijn, de minste Jeep uit de serie.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
U zijt correct.. het is een Liberty..
Een vriend van me is op zoek naar een Talbot, dus ik zie redelijk wat foto´s ervan voorbij komenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Winnaar!
Was te makkelijk of ken je deze bolides? Schijnen zeldzaam te zijn tegenwoordig.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:37 schreef L0we het volgende:
[..]
Een vriend van me is op zoek naar een Talbot, dus ik zie redelijk wat foto´s ervan voorbij komen
Nopequote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:41 schreef Koepert het volgende:
Denk eerder n amerikaan..
Chevy pickup oid
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:10 schreef Koepert het volgende:
Godver deze is lastiger dan ik dacht
close, but no cigarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:13 schreef Koepert het volgende:
Fiat Topolino (of hoe heet dat ding) dan?
(ik begin een beetje door mn repertoire heen te raken...)
Verder kom ik niet. Het is geen Fiat, Lambo evenmin. Het zou een Ferrari kunnen zijn, maar de grill doet te amerikaans aan. Wel een lastige deze!quote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Verder kom ik niet. Het is geen Fiat, Lambo evenmin. Het zou een Ferrari kunnen zijn, maar de grill doet te amerikaans aan. Wel een lastige deze!
Een betere foto, om de vaart er een beetje in te houdenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Het enigste wat mij opkomt is een Spider, maar de grill klopt niet... ik geef het op.
Hij was vrij eenvoudig iddquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
nou....![]()
Het was te makkelijke he?
Helaas, te laat. Volgende ronde dezequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik heb 3 foto's, zal er bij niet geraden 1 per uur uploaden
[ afbeelding ]
Doe die toch maar.. Ik was iets te voorbarig met posten.. Het merk stond er wel bij, maar krijg nergens een type bevestigd..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaas, te laat. Volgende ronde deze
Okeejquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Doe die toch maar.. Ik was iets te voorbarig met posten.. Het merk stond er wel bij, maar krijg nergens een type bevestigd..
Nee, dat pakketje, daar gaat het nu over.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:10 schreef the85mc het volgende:
We hebben het over die oude toch? Is dat een mercedes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |