90er jaren zit je goed.. sedan ook.. vrij groot ook nog wel..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef the85mc het volgende:
Hmm, lijkt vrij grote europese sedan oid uit begin 90er jaren.. Es ff nadenken
nope, gewoon gezocht op wrecked alfasudquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weet je meer van deze foto btw?
Volgens mij is die Ford een Granada , maar wat is dat kleintje? Dafje 55?
Aha, dus niet europeesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
90er jaren zit je goed.. sedan ook.. vrij groot ook nog wel..
ontbreken van de lampen vertekent volgens mij nogal. Volgens mij best een ronde voorkant. Zal wel een Japanner oid zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef the85mc het volgende:
Hmm, lijkt vrij grote europese sedan oid uit begin 90er jaren.. Es ff nadenken
Jammer.. maar hij is volgens mij kleiner dan n 3serie..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:01 schreef Palomar het volgende:
[..]
nope, gewoon gezocht op wrecked alfasudKLeintje lijkt wle een Dafje idd, maar vond hem ook wat hebben van een oude bmw 3 (maa ris het volgens mij niet)
Als je erop komt, heb je m goed.. want met de rest zit je spot-onquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:32 schreef Biogarde het volgende:
Aziaat, op zeker. Toojootaaa. Wel een Amerikaanse uitvoering volgens mij van het type. Kom alleen niet op de naam van het type.
Nee het is (klaarblijkelijk) een Toyota. Amerikaanse uitvoering van het betreffende type.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:54 schreef vosss het volgende:
En aan de rand van de motorkap te zien klopt dat als een bus
Peug 206?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:57 schreef vosss het volgende:
En omdat ik dat zeker weet plaats ik gewoon al een nieuwe:
[ afbeelding ]
Succes
=edit=
Mocht ie te moeilijk zijn, ik heb ook een pic zonder vuur en vlammen. Probeer het eerst maar eens zo en als dat niet lukt dan post ik die andere wel
Dan eerder n 307.. 206 is te klein, 207 is niet zoveel groter..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |