abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:18:42 #101
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_116105810
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het geeft je wat zingeving en het bouwt een netwerk op en het staat goed op je CV, dus het is weldegelijk nuttig.
Ik heb nooit gezegd dat het niet nuttig was :). Maar harde euro's krijg je er niet mee. Wel goed voor je cv idd
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_116105863
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:18 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat het niet nuttig was :). Maar harde euro's krijg je er niet mee. Wel goed voor je cv idd
De uitkering is er nog altijd, natuurlijk. (Al ben ik er niet trots op dat ik dat moet ontvangen...)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:20:51 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116105877
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:18 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

denk je nou echt dat ik dat wel dacht, dat je voor vrijwilligerswerk geld kreeg?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116105951
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:40 schreef vencodark het volgende:
Vanmiddag ga ik naar Middelburg om daar eens rond te kijken of ze werk voor me hebben. Misschien in één of andere eetgelegenheid of iets.

Ik heb echt heel weinig inspiratie waar ik naar moet solliciteren. Ik ken al die instellingen en organisaties ook geeneens zo goed. :@ Is soms ook zon doolhof.

Btw, in hoeverre 'bemoeien' jullie vrienden, partner en familieleden zich met je werkloosheid of sollicitaties? Bij mij vragen ze er altijd wel naar en verwachten ze soms ook dat ik solliciteer naar elke functie waar maatschappelijk werk bijstaat, terwijl deze inhoudelijk misschien helemaal niet bij me past. Dat is soms wel vervelend. En ik vind het niet altijd fijn om uit te leggen waar en wanneer ik ergens naar gesolliciteerd heb. Juist omdat ik niet zoveel nog heb verstuurd en dat al genânt genoeg vind. :@
Laat je vooral niet doen door kennissen, jij moet doen wat je zelf wilt!

Als je niet weet waarop je moet solliciteren kun je misschien een online beroepsoriëntatie doen?
(Ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is op de werkwinkel site van NL, maar in BE is dat dus mogelijk.)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:28:08 #105
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_116106137
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

denk je nou echt dat ik dat wel dacht, dat je voor vrijwilligerswerk geld kreeg?
Nee. Ik vraag mij af of het uberhaupt tegenwoordig nog opgevuld word met uitkering.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_116106245
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:28 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Nee. Ik vraag mij af of het uberhaupt tegenwoordig nog opgevuld word met uitkering.
Als je voor vrijwilligerswerk niets krijgt, waar moet je dan van gaan leven?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:31:23 #107
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_116106257
Een vriendin van mijn doet vrijwilligerswerk en krijgt nog gewoon haar WW-uitkering, maar ze moet wel blijven solliciteren op betaalde banen :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_116108862
Ik kom me hier ook even melden, afgestudeerd en werkzoekende in de e-marketing.

Haast heeft 't niet, ik geef mezelf 2 maanden om iets in m'n vakgebied te vinden en anders ga ik richting de normale commerciele vacatures.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:37:33 #109
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116108891
e-marketing banen liggen er voor het oprapen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:43:35 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116109155
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
e-marketing banen liggen er voor het oprapen.
Is dat zo? Is ook iets wat iedereen wil doen, volgens mij (en wat ook iedereen denkt te kunnen doen).

Tip voor Gutz, schrijf je hier in: http://www.someone.nl/

:)
Niet meer actief op Fok!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:44:39 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116109201
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat zo? Is ook iets wat iedereen wil doen, volgens mij (en wat ook iedereen denkt te kunnen doen).

Tip voor Gutz, schrijf je hier in: http://www.someone.nl/

:)
http://vacatures.monsterb(...)eteer-vacatures.aspx
pi_116109370
Ik geloof ook wel dat er genoeg in te vinden is, ik probeer alleen nu in eerste instantie bij mij in de regio iets te zoeken (West- Brabant/ Zeeland) en daar is de banenmarkt nog niet zo groot.
Mocht ik daar niet binnen een maand oid uitkomen ga ik m'n zoekcirkel vergroten naar Zuid-Holland / Oost-Brabant .
Het heeft bij mij geen dringende spoed, ik heb redelijk wat opzij gezet, heb nu nog een bijbaantje tot eind vh jaar. Dus minimaal eind november hoop ik wel iets te hebben.
pi_116110736
ben ik door naar de volgende ronde bel ik vandaag om een afspraak in te plannen doen ze dat even voor over vier weken. Dan kan er toch ook van alles gebeurd zijn in die organisatie..
pi_116111468
heb er deze maand iets van 130 uur op zitten voor vakantiewerk
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:36:36 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116111469
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:20 schreef agentstarling het volgende:
ben ik door naar de volgende ronde bel ik vandaag om een afspraak in te plannen doen ze dat even voor over vier weken. Dan kan er toch ook van alles gebeurd zijn in die organisatie..
Hoe bedoel je? De afdeling zal niet opgeheven zijn in 4 weken tijd ofzo :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:53:08 #116
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_116112092
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Stuur mij maar even een pm :) ik ben redacteur bij een grote onderwijsinstelling.

Idem voor bluejean trouwens :) (mitst die ook freelancer is!)
PM is gestuurd. :)
pi_116112212
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? De afdeling zal niet opgeheven zijn in 4 weken tijd ofzo :)
nee maar dat zich bijvoorbeeld nieuwe kandidaten aanbieden of dat er intern iets gebeurt. Dan moet ik namelijk dus nog een gesprek dan gaan ze daar weer op beslissen en dan nog een ronde dus de hele procedure duurt 2 maanden. vind ik best lang jij niet
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:07:05 #118
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_116112623
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef agentstarling het volgende:

[..]

nee maar dat zich bijvoorbeeld nieuwe kandidaten aanbieden of dat er intern iets gebeurt. Dan moet ik namelijk dus nog een gesprek dan gaan ze daar weer op beslissen en dan nog een ronde dus de hele procedure duurt 2 maanden. vind ik best lang jij niet
Hoewel de kans niet groot is, is dit nog altijd aanwezig. Ik zou inderdaad altijd gewoon nog open staan voor andere opties elders. Ga zeker niet stil zitten de komende 4 weken.

Ik kan hierover meepraten. Heb in het verleden in 4 weken tijd van een voorstel uiteindelijk niets gekregen omdat alles op het laatste moment werd afgeblazen door een vervelende aandeelhouder met veel invloed. Sta je dan alles te regelen ter voorbereiding op je nieuwe functie die ook nog in een ander land is. ;(

Wil niet zeggen dat dit de norm is, maar ik zou zeker contingency plans hebben voor het geval dat.
"Go Ahead, Make My Day !!"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:09:18 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116112718
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:56 schreef agentstarling het volgende:

[..]

Och, sollicitatieprocedures van 2 maanden vind ik op zich niet heel raar. Beetje afhankelijk van de functie denk ik.
pi_116113009
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Och, sollicitatieprocedures van 2 maanden vind ik op zich niet heel raar. Beetje afhankelijk van de functie denk ik.
het gaat om een bedrijf met circa 30 mensen.
pi_116113040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:16 schreef agentstarling het volgende:

[..]

het gaat om een bedrijf met circa 30 mensen.
pi_116113779
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:22 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Laat je vooral niet doen door kennissen, jij moet doen wat je zelf wilt!

Als je niet weet waarop je moet solliciteren kun je misschien een online beroepsoriëntatie doen?
(Ik weet niet in hoeverre dat mogelijk is op de werkwinkel site van NL, maar in BE is dat dus mogelijk.)
Is vast wel ergens mogelijk maar ik ben eind februari afgestudeerd als maatschappelijk werker. Heb er alleen nog geen idee waar ik dan precies wil gaan werken. Ik vind het heel moeilijk. Ik wil wel, maar ben behoorlijk onzeker en denk eigenlijk dat ik dat diploma niet heb verdiend en niets kan waarmaken.
Nu heb ik wel een bijbaan in de catering van, momenteel, 22 uur per week. Vanaf oktober zit de kans er dik in dat dit teruggaat naar 12 uur per week. Dat is veel te weinig om rond te komen. Nu ben ik nog niet tevreden maar met 22 uur gaat het nog wel (ik woon samen). Vroeg of laat moet ik stoppen met mijn bijbaan om iets te gaan doen wat meer uren oplevert maar dat moment probeer ik nu nog uit te stellen. Ik weet namelijk wel wat ik dan los laat (contract) en ik weet niet wat ik ervoor terugkrijg.
En in mijn sector dus nog niet aan de slag gekomen. Ook weinig nog gesolliciteerd en daar voel ik mij ook schuldig over. Het is gewoon klote eigenlijk.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:42:37 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116114048
probeer eens per week een sollicitatie eruit te doen, ook al is het op een functie waarvan je weet dat je volgens het 'eisenlijstje' niet 100% voldoet.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:45:44 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116114165
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef Gutz het volgende:
Ik geloof ook wel dat er genoeg in te vinden is, ik probeer alleen nu in eerste instantie bij mij in de regio iets te zoeken (West- Brabant/ Zeeland) en daar is de banenmarkt nog niet zo groot.
Mocht ik daar niet binnen een maand oid uitkomen ga ik m'n zoekcirkel vergroten naar Zuid-Holland / Oost-Brabant .
Het heeft bij mij geen dringende spoed, ik heb redelijk wat opzij gezet, heb nu nog een bijbaantje tot eind vh jaar. Dus minimaal eind november hoop ik wel iets te hebben.
Dit is een leuk bedrijf met veel slimme mensen: http://www.yonego.nl/vacatures/
Echt in jouw vakgebied. En in Breda. Dus ik zou zeggen staat daar niet bij wat je zoekt stuur eens een open solli daarheen :).
Een gedicht over Maanvis
pi_116114645
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:42 schreef Maanvis het volgende:
probeer eens per week een sollicitatie eruit te doen, ook al is het op een functie waarvan je weet dat je volgens het 'eisenlijstje' niet 100% voldoet.
Ja, ik moet minder kritisch en 'angstig' zijn. Btw, ik kom net een vacature tegen die heel interessant is maar er staat geen sollicitatieprocedure bij, is via StartPeople. Helaas zijn ze al gesloten dus ik kan ze morgen pas bellen over hoe en wat. Ben er in ieder geval enthousiast over! *O* (maar dat zijn misschien 20 anderen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')