RTL 5 is het op. Vandaag begint het nieuwe seizoen. Zag het al eens vaker voorbij gekomen, maar nooit echt gekeken. Nu eens de kans geven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik kijk om 7 uur altijd even die jeugdserie omdat er dan toch niets is, maar topchef is wel een goede, Net5 toch? Ik zie tenminste koken daar.
OK ik kijk ook even, ook nog nooit gezien. Ik kijk sowieso zelden kookprogramma's, alleen Hell's Kitchen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
RTL 5 is het op. Vandaag begint het nieuwe seizoen. Zag het al eens vaker voorbij gekomen, maar nooit echt gekeken. Nu eens de kans geven.
Ik kijk ook weleens die programma's van Herman den Blijker, dat is ook nog wel leuk soms.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik kijk ook even, ook nog nooit gezien. Ik kijk sowieso zelden kookprogramma's, alleen Hell's Kitchen.
Oh dan was het dat wat ik zagquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef Mylene het volgende:
De nieuwe Masterchef Australië op Net5 is ook al van start gegaan.
Ik zat ook: hoor ik het nou verkeerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Tering wat een dom mens. Zegt Eddy lager en dan gaat ze hoger
Zal wel door haar leeftijd komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook: hoor ik het nou verkeerdSuf mens.
Ik zat tussendoor wat te doen, dus ik heb niet echt alles goed gezien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal wel door haar leeftijd komen
Vandaag maar weinig prijzen uitgegaan, dat is altijd wel jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |