Vanaf maandag iedere werkdag vanaf 18:20 uur op SBS6. Jammer van het tijdstip, een beetje te vroeg op de avond naar mijn mening. Het idee van het programma lijkt me wel leuk en ook Eddy Zoëy lijkt me zeker geschikt als presentator van deze show. Probeer zoveel mogelijk te gaan kijkenquote:Eddy Zoëy gaat voor SBS 6 elke werkdag het spelprogramma The Price Is Right maken. De tv-show, beter bekend als Prijzenslag, krijgt tachtig nieuwe afleveringen. Dat heeft de presentator laten weten in De Telegraaf. Zoëy is niet bang dat de serie oubollig overkomt. “Expeditie Robinson gaat zijn 14e seizoen in, Nu We Er Toch Zijn is sinds 2004 op tv… Volgens mij is dat hetzelfde als bij een leuk liedje: het maakt niet uit hoe oud het is, eens in de zoveel tijd wil je het horen.“
De originele, Engelse titel, past volgens Zoëy beter bij de huidige tijd. “Als je naar The Price Is Right -serie kijkt die nu in Frankrijk met veel succes loopt, zul je zien dat het echt eigentijds is. Maar ik denk dat naast de opzet van de show vooral het tempo doorslaggevend is. Tegenwoordig gaat alles een stuk sneller.”
In The Price Is Right moeten kandidaten raden wat een product kost. “Gewoon lekker, pretentieloos entertainment. Ik doe mijn best, maar ik ben niet bezig met wat aandeelhouders ervan vinden. Ik denk dan toch: ’Het zal allemaal wel’.”
Het nieuwe SBS-gezicht ziet de toekomst na een somber vooruitzicht bij RTL 5 met vertrouwen tegemoet. “Met mijn eigen productiehuis We Are TV maak ik dit najaar een serie voor een aantal Veronica-presentatoren; zelf ben ik alleen op SBS 6 te zien. En er komt nog wat aan, maar daar kan ik nu echt niet meer over zeggen.”
“Kortom, het wordt druk. Alles bij elkaar een combinatie die prima bij me past.
Hopelijk was dat haasten de moeite waardquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:23 schreef Karina het volgende:
Net op tijd! Ik eet altijd best vroeg maar moest me toch haasten, beetje vroeg...
Vroeger vond ik het altijd leuk, maar ja, een remake valt meestal tegen. Toen kon je een koffiezetapparaat winnen of zoquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk was dat haasten de moeite waard
Jawel maar ik krijg de kriebels van de benaming, ik weet dat het commercieel is, maar het ligt er nu heel dik bovenop.quote:
Ben wel benieuwd of ze iedere dag andere prijzen hebben. Dat zou wel leuk zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel maar ik krijg de kriebels van de benaming, ik weet dat het commercieel is, maar het ligt er nu heel dik bovenop.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik al die apparaten niet kwijt zou kunnen in mijn huisDe robotstofzuiger is wel tof trouwens.
Ja vandaag is het wasmachines en zo, misschien morgen iets met audio of tv?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of ze iedere dag andere prijzen hebben. Dat zou wel leuk zijn.
Veel langzamer dan dat schoonspringen van Zaterdag kan ook nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:34 schreef Karina het volgende:
Ik wil die stofzuiger
Het gaat wel snel zeg, lekker.
Vorige week maandag scoorde Huizenjacht van 18:00 tot 19:00 uur 178.000 kijkers. Dan moet dit programma wel richting de 250.000 gaan denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:46 schreef Rainesz het volgende:
Weet niet waar sbs op hoopt kwa cijfers maar rond de 150.000/200.000 mogen ze echt de handjes dichtknijpen.
Die eerste plek is blijkbaar magisch.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:49 schreef Karina het volgende:
Ook lullig als je daar de hele tijd staat en geen een keer mag meedoen. En dan komt er een nieuwe die heeft het meteen goed
RTL 5 is het op. Vandaag begint het nieuwe seizoen. Zag het al eens vaker voorbij gekomen, maar nooit echt gekeken. Nu eens de kans geven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik kijk om 7 uur altijd even die jeugdserie omdat er dan toch niets is, maar topchef is wel een goede, Net5 toch? Ik zie tenminste koken daar.
OK ik kijk ook even, ook nog nooit gezien. Ik kijk sowieso zelden kookprogramma's, alleen Hell's Kitchen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
RTL 5 is het op. Vandaag begint het nieuwe seizoen. Zag het al eens vaker voorbij gekomen, maar nooit echt gekeken. Nu eens de kans geven.
Ik kijk ook weleens die programma's van Herman den Blijker, dat is ook nog wel leuk soms.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik kijk ook even, ook nog nooit gezien. Ik kijk sowieso zelden kookprogramma's, alleen Hell's Kitchen.
Oh dan was het dat wat ik zagquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef Mylene het volgende:
De nieuwe Masterchef Australië op Net5 is ook al van start gegaan.
Ik zat ook: hoor ik het nou verkeerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Tering wat een dom mens. Zegt Eddy lager en dan gaat ze hoger
Zal wel door haar leeftijd komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook: hoor ik het nou verkeerdSuf mens.
Ik zat tussendoor wat te doen, dus ik heb niet echt alles goed gezien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal wel door haar leeftijd komen
Vandaag maar weinig prijzen uitgegaan, dat is altijd wel jammer.
Ik denk dat ze geen achternamen op tv willen noemen, buiten beeld/geluid zal iemand wel de achternaam of een stoelnummer erbij roepen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:20 schreef funrider het volgende:
Gelukkig is er SBS gemist..
http://www.sbs6.nl/progra(...)1/the-price-is-right
http://www.sbs6.nl/progra(...)2/the-price-is-right
net voor het eerst gekeken wel ok. Leuk om af en toe eens te kijken maar zal er niet voor thuis blijven.
Maar ik vond t wel vreemd dat bij de namen opnoemen van mensen uit publiek dat ze alleen voornaam (Andre, Daniel) zeggen. Er zijn toch meer hondjes die fikkie heten?
Ik vond het al belachelijk duur. Nog afgezien van de overbodigheid van zo'n lichtgevende fruitschaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:25 schreef Karina het volgende:
Ik vond een lichtgevende schaal op Tweakers (even gezocht) voor 62 euro... Dit zijn natuurlijk adviesprijzen, die zijn altijd idioot hoog.
Als je meedoet dus in ieder geval zeker 25% hoger gaan zitten dan wat je denkt.
Ja precies, bij de Hema heb je een schaal voor 5 euro of zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:43 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik vond het al belachelijk duur. Nog afgezien van de overbodigheid van zo'n lichtgevende fruitschaal.
+1.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
Ja Eddy mag ook wel wat rustiger doen. Beetje overdreven doet hij.
Iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:33 schreef Adelante het volgende:
Die blonde snol laat de prijs flikkeren
Dat begint er al wat meer op te lijken.quote:De andere nieuwe vooravondshow van SBS 6, The Price is Right van Eddy Zoëy, deed het maandag juist wat beter. Daar keken vanaf 18.20 uur 259.000 mensen naar, terwijl het gemiddelde vorige week nog op 207.000 kijkers lag.
Misschien dat er nu juist meer mensen kijken: tijdens het eten? Ik was als het begon meestal aan het afwassen of zo, daarom miste ik het steeds, in het begin dacht ik er nog aan en ging ik me een beetje haasten, maar ZO leuk vond ik het nou ook weer nietquote:Op donderdag 27 september 2012 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vroeg me al af waarom het gister niet te zien was. Nu zal ik het bijna nooit meer zien denk ik. Ben rond dat tijdstip namelijk bijna altijd aan het eten en dan staat de tv niet aan.
Heb je geen dvd-recorder?quote:Op donderdag 27 september 2012 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vroeg me al af waarom het gister niet te zien was. Nu zal ik het bijna nooit meer zien denk ik. Ben rond dat tijdstip namelijk bijna altijd aan het eten en dan staat de tv niet aan.
Was niet de snelste neequote:Op donderdag 27 september 2012 17:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Slechtste finale ooit. 3000. lager. 2000. hoger. zegt ze 3200.Sowiezo uberhaupt nadenken bij die finale is echt een faal. Je moet toch gewoon zo snel mogelijk getallen roepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |