Onderlinge afspraken natuurlijk, die lafbekken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:18 schreef Ferdo het volgende:
Toch eigenaardig dat juist de twee partijen die dit keer "wie heeft de grootste" (aanhang dus) spelen er niet bij zijn
Totaal niet doorzichtig ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Onderlinge afspraken natuurlijk, die lafbekken.
Nee het is toevalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Verheug me op het eerste debat.
Wel schraal dat zowel Roemer als Rutte niet aanwezig zijn. Bewuste campagnestrategie natuurlijk, dat kan niet anders.
Alsof het debat plaatsvindt tijdens een bepaalde boottocht door de Amsterdamse grachten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:21 schreef eriksd het volgende:
Ik zag zowel Buma als Roemer met een roze das. Dat beviel me niets.
Hier maak je hem niet blij mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:32 schreef Andijvie_ het volgende:
Oefff ietsjes te laat met het openen van de live-topic![]()
Eriksd was er wat vroeger bij dan mij![]()
Daar inmiddels ook?quote:
Ik zeg toch al dat het geen toeval is. Jezus zeg, elkaar vliegen afvangen is hier ook een sport geworden zeg.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:35 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Zal die vast niet erg vinden, dat ik er ook één wou maken.
De en het zijn beiden toegestaan bij topic. Dan mij is wel banwaardig.quote:
Hij had bij KvdB een blauwe das, dat was pas schrikken.quote:
Geen wonder dat de Grote Geert niet durft te komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:38 schreef Specularium het volgende:
Mooie setting, zo wordt de kloof tussen burger en politiek direct eng klein.
Die was anders nog in het nieuws vandaag. Iets met AZC's in Roemenië.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef StephanL het volgende:
Geert is gewoon nog op vakantie, wat een baas
Media-overkill vreest hij, na al die beelden van tomatenijs.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:39 schreef Ravvie het volgende:
Nu mis ik waarom Roemer er niet bij is? Wilders en Rutte hebben iig een kutsmoes
quote:
Leuk, heren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar inmiddels ook?Op de KVP, CHU, ARP, SDAP, PPR, CPN en de Boerenpartij waarschijnlijk nog?
Dat mag weer niet. Alleen "dit" is goed in dezen.quote:
Weer een communistisch herkenningspunt minder.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Media-overkill vreest hij, na al die beelden van tomatenijs.
Maar dan is het ook 'het topic'.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat mag weer niet. Alleen "dit" is goed in dezen.
Dit ziet er ook niet echt uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:42 schreef Tem het volgende:
Samsom heeft het kledingadvies van Spekman in de wind geslagen.
Maybe advies van J.P Balkenende?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan is het ook 'het topic'.
Door wie wordt Buma gesouffleerd? De anderen hebben niet zo'n ding in hun oor.
Jack helpt alle partijen een handje. Hij is de flauwste niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jack de Vries loopt te blaffen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat mag weer niet. Alleen "dit" is goed in dezen.
Alles beter dan de strontbruine die hij nu draagt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij had bij KvdB een blauwe das, dat was pas schrikken.
Je moet toch wat als de drie grootste partijen niet op komen dagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:46 schreef Specularium het volgende:
Als dit op SBS was had ik het ook geloofd.
Topicje is wel een verkleinwoord, hé?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dan is het ook 'het topic'.
Door wie wordt Buma gesouffleerd? De anderen hebben niet zo'n ding in hun oor.
Ja da's waar. Deze man, dit mannetje. My bad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Topicje is wel een verkleinwoord, hé?
Met z'n ballen in het zand op Kos.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:47 schreef Specularium het volgende:
Polen moeten aangepakt worden.
Is Geert gewoon op vakantie.
Leuk voor een item in een actualiteitenprogramma, maar bij een lijsttrekkersdebat verwacht ik, heel gek, lijsttrekkers die de degens kruisen, niet dit soort achtergronddingetjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:46 schreef Ravvie het volgende:
Tering. Alleen in Nederland. Verkiezingsdebat, krijg je een samenvatting van Amazing Grace.
Het debat is ook nog niet echt op gang.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Niet echt een stormlooptopic trouwens..
ik vraag me zelf ook af waarom ik kijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Niet echt een stormlooptopic trouwens..
Soms verwacht je gewoon teveel. Het moet ook voor Henk en Ingrid leuk blijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Leuk voor een item in een actualiteitenprogramma, maar bij een lijsttrekkersdebat verwacht ik, heel gek, lijsttrekkers die de degens kruisen, niet dit soort achtergronddingetjes.
Dat bedoel ik dus!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit nog 7x? Zet ze allemaal aan een tafel en laat een interviewer ze goed doorzagen.
Dat zou ik een legitieme reden vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat Roemer is afgehaakt toen ze vroegen om een paar leuke vakantiefoto's mee te nemen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Reya het volgende:
Gaat het nu weer over het vrouwenstandpunt van de SGP?
Als de drie grootste partijen in de kamer en de twee grootste partijen in de peilingen niet komen opdagen valt er niet gek veel door te zagen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit nog 7x? Zet ze allemaal aan een tafel en laat een interviewer ze goed doorzagen. Hier wordt niemand blij van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |