Ja maar dat zijn anderenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:20 schreef devrolijkenoot het volgende:
Ja ze vergeten alleen kapotschieten ,op een paal spiezen en onder de tram leggunn mosten ze die gasten
Vast welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Jasses PB wat een TT. Kan het banaler
Rattengif paste er niet meer in?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Jasses PB wat een TT. Kan het banaler
Vergeten...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rattengif paste er niet meer in?
Je bent er...quote:
Hoe raad je het ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Kopkaas en bakstenen? Was dat wat er vanavond op het menu stond?
Ja, wrijf het er maar nog maar even inquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
De caps zijn alleen voor FOK!full account-houders. O wacht ...
Eén per dag hé? En dan moet ik nog controleren of die niet teveel lijkt op een van die 9000 andere caps...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:11 schreef Jian het volgende:
Hoop gebeurd weer in huize Oop, blij dat ik het allemaal heb kunnen teruglezen.
Waar blijven de caps Mummie?
Doe niet net alsof dat enige indruk op je heeft gemaaktquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén per dag hé? En dan moet ik nog controleren of die niet teveel lijkt op een van die 9000 andere caps...
En er mot tekst bij, ....... tekst die kloptquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén per dag hé? En dan moet ik nog controleren of die niet teveel lijkt op een van die 9000 andere caps...
Waar is de Gulle Lach gebleven opheden vraag ik U mijn af....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:07 schreef Jian het volgende:
[..]
En er mot tekst bij, ....... tekst die klopt
Mot je een ram voor je harsesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar is de Gulle Lach gebleven opheden vraag ik U mijn af....
Nou ja, alstie kundig en met veel gevoel voor stijl geplaats zou worden...hmm, waarom niet, ik ben altijd in voor een verhelderende ervaring...quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar nog maar even in
quote:
Ah oké, ik verbaasde me al dat jij een abonnement genomen had aangezien je zo'n schik had om het abonnement van die mummie.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]ik schatte in dat je de sc had gelezen, die 3 sterren zijn me min of meer door de strot geduwd, vandaar
Ja en toen heeft Liesje mij dus stiekum ook zo'n abo gegeven (ze had beltegoed teveel) Ik had het eerst niet eens in de gatenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah oké, ik verbaasde me al dat jij een abonnement genomen had aangezien je zo'n schik had om het abonnement van die mummie.
Ik moet eens een hartig woordje spreken met sp3cquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeh, dat kan interessant zijn. Niet in mijn geval trouwens, ik heb er maar drie en volgens diezelfde Liesje stellen die nog eens niets voor ook.
Als ik de FB van NWS van vanmiddag zo las, ben je niet de enige.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet eens een hartig woordje spreken met sp3c
oew, niet gezien, effe checkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik de FB van NWS van vanmiddag zo las, ben je niet de enige.
Vandaag kwam z'n kleinkind toch? Die mag van Toverheks niet over FOK! gezwermd worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:03 schreef Jian het volgende:
Zeg mummie, ik vind de caps een beetje karig vandaag, hoe is het met onze ster en wat heeft ie gegeten?
Gezwermd ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vandaag kwam z'n kleinkind toch? Die mag van Toverheks niet over FOK! gezwermd worden.
Tsja, ik heb vandaags caps doorgenomen en vergeleken met de vele archief-exemplaren, en helaas zat daar geen unieke bij...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:03 schreef Jian het volgende:
Zeg mummie, ik vind de caps een beetje karig vandaag, hoe is het met onze ster en wat heeft ie gegeten?
Zo verliest Oop straks wel zijn positie bij Google afbeeldingen hèquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, ik heb vandaags caps doorgenomen en vergeleken met de vele archief-exeplaren, en helaas zat daar geen unieke bij...![]()
Maar blijf kijken, misschien overmorgen dat uitzoeken vreet tijd!
Dat is gelukkig mijn probleem niet!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo verliest Oop straks wel zijn positie bij Google afbeeldingen hè
dat is ons aller probleem, mummie, hier heerst solidariteit, ja! Leve team Oop, hoera, hoera, hoera!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is gelukkig mijn probleem niet!
Ohhw, geweldig, ik ga gauw zoeken waar die is...intussen wens ik niet gestoord te worden, ik moet nog 'tig capjes uitzoeken op identiekjes...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is ons aller probleem, mummie, hier heerst solidariteit, ja! Leve team Oop, hoera, hoera, hoera!
gut, vroeger trok je, je nooit wat van op- en aanmerkingen van anderen aan. Komt vast door die 3 sterren dat je nu zo snel geraakt bentquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, geweldig, ik ga gauw zoeken waar die is...intussen wens ik niet gestoord te worden, ik moet nog 'tig capjes uitzoeken op identiekjes...
Ik ben blij dat je de diepere zin inziet...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
gut, vroeger trok je, je nooit wat van op- en aanmerkingen van anderen aan. Komt vast door die 3 sterren dat je nu zo snel geraakt bent
Goh, ga je allemaal doen? .... en overleg je eerst met Oop voor je wat plaatst, het is tenslotte zijn topicquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de diepere zin inziet...
En nou oprotte, ik heb het druk met Opa's topic...
Zei ik je toch? Je kan wel een jáár wegblijven en er veranderd nix...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:30 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen fok. Was even druk ,maar heb niets gemist zo te lezen. Mummie
Zou omie het voorgekauwt hebben?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:25 schreef Copycat het volgende:
Is dat een uitsmijter? Een uitkotser lijkt me accurater. Wat een derrie.
En dat eet die ouwe proleet met een vork?
Alles komt daar uit blik of een pakje. Goeie kans dat het zo'n pakje is van de Aldi, waar je alleen ei en melk aan moet toevoegen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:25 schreef Copycat het volgende:
Is dat een uitsmijter? Een uitkotser lijkt me accurater. Wat een derrie.
En dat eet die ouwe proleet met een vork?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk het niet, ze maakt nooit zoveel werk van het avondeten.
enne hoe zit het met shaslick, die ken ik ook nog niet hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar zijn nog geen caps van geloof ik... hou me even op de hoogte wil je?
Shaslick? En wat denk je nou? Dat IK Opa wijs ga maken dat die vorm van eten óók bestaat? Doe me een lol ik heb nét een Code Red achter de rug met "Lollige Oop.." ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
enne hoe zit het met shaslick, die ken ik ook nog niet hoor
Volgens PB heeft Oop het in de vriezer liggen, oop is een man van de wereld, die weet heus wel wat Shaslick isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shaslick? En wat denk je nou? Dat IK Opa wijs ga maken dat die vorm van eten óók bestaat? Doe me een lol ik heb nét een Code Red achter de rug met "Lollige Oop.." ...
Ohhw, nou lekkere "Oopkenner" ga het 'm snel vertellen dan voordat de frostbytes die culinaire genoegens bederven!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens PB heeft Oop het in de vriezer liggen, oop is een man van de wereld, die weet heus wel wat Shaslick is
Op zo'n shaslickpen is altijd wel een stukje paprika te ontdekken, da's toch groente en dus weer de nodige pitamientjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, ik heb het zekerheidshalve maar doorgegeven.. Ik ben zeer begaan met Oops gezondheid...
Nah, laatmaar, de aanschaf van Cup-á- Soup dispensers is een "hotter" item dan wat gezonder eten...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Op zo'n shaslickpen is altijd wel een stukje paprika te ontdekken, da's toch groente en dus weer de nodige pitamientjes
En ook dát is niet eens zeker, alle caps van Oop van de afgelopen 2½ jaar doorgenomen hebbend zie ik tot nu toe nog niet één cap die niet al eens geweest is...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef Dottey het volgende:
1 cap per dag....wat saai
![]()
als "we" die cap nou eens steeds opnieuw posten met andere ondertitels![]()
Ohhw.. betreft de vrije interpretatie van Oops uitspraken die al dan niet bij de beelden passend...quote:
Ga m nou niet aanmoedigen, je weet echt niet wat je doet ,,,,,,,,,,,,quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:25 schreef Dottey het volgende:
Drama om niets dus.....
gewoon lekker kunstzinnig doen"vrije slinger geven aan je capkunsten"
Beequeen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gaat op jacht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hij heeft echt een hekel aan vrouwen, hè?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:25 schreef Pearlbitch het volgende:
En voor die Beequeen en Kopiekut heeft Oop ook een suggestie: die motten maar lekker gaan samenwonen. Zijn allebei even zuur.
Hij is gek op PBquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hekel aan vrouwen, hè?
zou ie bang zijn dat vrouwen 'm willen .... ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die niet op mannen valt.
Dat risico lijkt me niet zo groot.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
zou ie bang zijn dat vrouwen 'm willen .... ?
Denk je? Onderschat niet wat de aanblik van zijn ontblote torso bij sommige vrouwen heeft losgemaakt...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat risico lijkt me niet zo groot.
Ik kreeg niet de indruk dat Kopiekut en Beequeen tot die groep behoorden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk je? Onderschat niet wat de aanblik van zijn ontblote torso bij sommige vrouwen heeft losgemaakt...
Oop zou alleen es wat meer van datte moeten...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk je? Onderschat niet wat de aanblik van zijn ontblote torso bij sommige vrouwen heeft losgemaakt...
Beequeen ook niet heimelijk? Ik bedoel "Was sich liebt, das neckt sich" luidt het spreekwoordquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat Kopiekut en Beequeen tot die groep behoorden.
Ben je gek, dan moet ie uit z'n stoel komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oop zou alleen es wat meer van datte moeten...![]()
Gek hè, dat idee heb ik nu ook al de hele tijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Beequeen ook niet heimelijk? Ik bedoel "Was sich liebt, das neckt sich" luidt het spreekwoord
En jij bent stiekem hetero zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gek hè, dat idee heb ik nu ook al de hele tijd
en daar draait het hele leven gewoon om, het jezelf naar de zin maken een ander doet het niet voor je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar toch heeft Oop het reuze naar zijn zin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oop is hipquote:
Woest aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Hip is niet het woord wat ik zou gebruiken.
Meh......quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien zijn beide woorden van toepassing op Oop ?
Onweerstaanbaar danquote:
Alleen als Ajax er doorheen tettertquote:
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen als Ajax er doorheen tettert
Dat moet vóór 20.45 uur toch wel lukken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor er iets op tv komt wat hij wil zien heeft hij ze er wel uitgewerkt, mag ik aannemen.
Moet jij niet een paar ( where is that fucking cam..) druiloortjes volgen bij Veakor hier beneden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet vóór 20.45 uur toch wel lukken?
Nou veel plezier hé?quote:
And the winner was....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou veel plezier hé?
Zo te zien gaat dat geen probleem worden...zoiezo al gezelliger dan Opa op dit moment...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Beequeen ook....![]()
[ afbeelding ]
Als ie 'm maar niet mee naar de slaapkamer neemtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop bestudeert Oma's tablet. Deze is nu voorzien van draadloos internet. Dat is makkelijk, want nu kan ook vanuit de tuin stremen. Zo hoeven de fans helemaal niets meer te missen!!!
[ afbeelding ]
nou zeg, goed hoor, je kan al kalender kijken, ...... nu nog klok kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Meteropnemer het volgende:
Mijns insziens is het de 26ste augustus.
Ik denk dat iedereen in gespannen afwachting is van het ontdooien van de vriezer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef knies-oor het volgende:
is wel erg stil geworden rondom opa,is hij van de stream weg?
Ahh, dat brengt me steevast jeugdherinneringen bij me boven....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:17 schreef Poezewoes het volgende:
Een hoog Efeling gehalte hier dan maar bijpassende muziek!
a swingin safari ook heel mooi!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, dat brengt me steevast jeugdherinneringen bij me boven....![]()
Nooit van gehoord, is dat nog van BO (Before Oop) ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, dat brengt me steevast jeugdherinneringen bij me boven....![]()
Toen opa zelf nog naar zijn opa gingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, is dat nog van BO (Before Oop) ?
Dit valt onder het hoofdstukje Ken Uw Klassiekers...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, is dat nog van BO (Before Oop) ?
Volgens mij is het een restaurant in Amsterdamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dit valt onder het hoofdstukje Ken Uw Klassiekers...
De Zuidpool smelt nog snellerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in gespannen afwachting is van het ontdooien van de vriezer.
Wat voor rellersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:30 schreef knies-oor het volgende:
gaat niet zo snel meer hier,nog steeds geen nieuws dus?of zijn de rellers nu ergens anders?
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar .... Zelf ben ik al blij met één gelijkspel in 6 wedstrijdenquote:
Da's best optimistisch, ik ga ervan uit dat we die alleen al in 2 wedstrijden tegen Real Madrid tegen krijgen, .....godsamme ik kan er nu al bijna om jankenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of minder dan 12 doelpunten tegen.
Misschien kan oma gaan koken voor de selectie? Die van de tegenstander, bedoel ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:18 schreef Jian het volgende:
Ja, maak er maar grappen over, maar Amsterdam huilt waar het eens heeft gelachen![]()
Misschien weet Oop raad?
Brrrr...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan oma gaan koken voor de selectie? Die van de tegenstander, bedoel ik.
Jottum, Oma gaat koken .... boterhammen met haringquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan oma gaan koken voor de selectie? Die van de tegenstander, bedoel ik.
Ik maak me geen zorgen, Oop heeft een maag van beton en als dat niet zo is, maak ik me toch geen zorgen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Brrrr...
Ik vraag me zelfs af of opa wel genoeg resistentie had opgebouwd voor wat ze hem uit die ontdooide vriezer heeft voorgetoverd de laatste dagen
Kijkt hij het nu buiten ons zicht op omaatjes Ipad ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Meteropnemer het volgende:
Het is vreselijk te moeten melden dat ons aller Opaatje al vroeg bedwaarts is gegaan om daar het voetbal te gaan kijken.
Dan is het ook gesjellig hoor, Opa heeft altijd wel wat te vertellen en anders ga ik gewoon over AJAX kleppen dan zie je een glimlach op zijn gezicht van oor tot oorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de stream van Opaatje ook het gezelligst is als hij zijn camera niet aan heeft staan.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef Meteropnemer het volgende:
Wellicht komt ons aller Opaatje zich nog laten zien maar hij ging wel erg vroeg naar bed toe? misschien nog plannen na het voetbal ?
Dat zat er in natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is gisteren door z'n rug gegaan en zit nu in een harnas.
Je bedoelt dat het door het vele zitten komt?quote:
Het is vooral het maken van onverwachte bewegingen die hem genekt hebben deze keer vrees ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het door het vele zitten komt?
Misschien is wat meer beweging toch niet zo'n slecht idee voor Opaatje. Natuurlijk pas nadat hij genezen is van deze blessure
Arme Opaatje. Is veroordeeld tot de hele dag in zijn stoel zittenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is vooral het maken van onverwachte bewegingen die hem genekt hebben deze keer vrees ik.
Dat zou je denken ja maar hij is er echt even vandoor zie ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arme Opaatje. Is veroordeeld tot de hele dag in zijn stoel zitten
Als-ie maar niet te lang bij de open koelkastdeur heeft gestaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja ... het zal niet verrassen wat de incentive was om zijn stoel te verlaten
Hij vind zich in ieder geval weer fit genoeg om de komende heldendaden van Terror Jaap al bij voorbaat van minzaam commentaar te voorzien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als-ie maar niet te lang bij de open koelkastdeur heeft gestaan
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:17 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat ze opa alleen van die plank af krijgen als ze het zwembad met bier laten vollopen.
in ieder geval heb je dan meteen bierbommetjes.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
Met 2 een schuimkraag van 2 vingers hé
Da gaat nog een titanenstrijd worden tussen haar en Japiequote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Da gaat nog een titanenstrijd worden tussen haar en Japie
Patty doet niet meer mee voorlopig. Botox hield het niet toen ze plat op haar muil ging.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef pullup het volgende:
Da gaat nog een titanenstrijd worden tussen haar en Japie
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Patty doet niet meer mee voorlopig. Botox hield het niet toen ze plat op haar muil ging.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Patty doet niet meer mee voorlopig. Botox hield het niet toen ze plat op haar muil ging.
Dat doet ie toch echt zelf. Die lamlul.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ze blijven hem ook gewoon Terror Jaap noemen he![]()
Daar komt ie nooit meer vanaf
Het programma is te belachelijk voor woorden, maar ik kijk wel. Tranen over mijn wangen over het dramatisch slechte tv gehalte. Maar het is sterker dan mezelf.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Maar doet ze serieus niet meer mee?
Ik heb het later teruggekeken en ik vond het wel een akelige klapper hoor, die ze maakte. Zoiets ga je toch niet vrijwillig nóg een keer doen?
En Justine Pelmelay, wat had die nu aan haar armen voor dingetjes?
En die ligt in het ziekenhuis, echt zeg , ze kunnen dat programma beter: 'Hoe dunnen we onze tweede garnituur BN'ers uit?' noemen.
Ja...daar staat ieook om bekend dus buit ie dat uit natuurljk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet ie toch echt zelf. Die lamlul.
Ja hoor, dat wil hij idd zelf.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet ie toch echt zelf. Die lamlul.
Zolang het hem geld oplevert lijkt het hem niet uit te maken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ze blijven hem ook gewoon Terror Jaap noemen he![]()
Daar komt ie nooit meer vanaf
Dat dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang het hem geld oplevert lijkt het hem niet uit te maken.
Wat levert het hem nu nog op dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang het hem geld oplevert lijkt het hem niet uit te maken.
Oh en on topic: kijkt Opaatje ook?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom doen deze mensen dit zichzelf aan? Zoals die Kelly bijvoorbeeld.
Begrijp er niks van, krijg het koud als ik er naar kijk. Wat moet dat pijn doen!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh en on topic: kijkt Opaatje ook?
Sterren springen op het ijs, dat lijkt me ook een topperquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze winter gaan ze schansspringen met de 'sterren'.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Sterren springen op het ijs, dat lijkt me ook een topper
Hij zit in een harnas hè?quote:
Tsja, bier gaat vóór rugpijn.quote:
quote:
Als het kon zou hij aan het infuus liggenquote:
Oop begon eroverquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Is voor dat Debielen Springen Tepletter geen eigen Topic? Waarom moet dat nou weer hier?
Precies meer ontopic kan bijna nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oop begon erover
(voor zijn geluid uit stond)
Vis moet zwemmen (om maar in de sfeer van schoonspringen te blijven)quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaat ie weer voor zijn volgende biertje![]()
het lijkt er op dat omaHeineken hem tot bewegen beweegt
Ohhw, nee dan is het goed.. geen flikker aan bij Akveor's BB-AU zeker?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef beequeen het volgende:
Omdat die ouwe ook kijkt. Logisch toch?
Nope, op zaterdag geen uitzending, helaas. En CBB begint om 22.00 uur.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw, nee dan is het goed.. geen flikker aan bij Akveor's BB-AU zeker?
Mazzel dat Oop 24/7 in de lucht is dan hé?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, op zaterdag geen uitzending, helaas.
Qua bommetje wel ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
Quintus zou trouwens ook een geduchte tegenstander zijn
Ik denk dat Jaap meer dan 60 kilo zwaarder is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
Quintus zou trouwens ook een geduchte tegenstander zijn
'als een rotte appel uit de boom' zoals hij tegen Marianne Mudder zei.quote:
Zou je denken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Jaap meer dan 60 kilo zwaarder is.
Hij is zijn inloggegevens kwijt, zegt ie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
'als een rotte appel uit de boom' zoals hij tegen Marianne Mudder zei.
Vraag voor Opaatje als hij meeleest: wie vindt u de beste tot nu toe?
Die mummie kan zich er toch mee bemoeienquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is zijn inloggegevens kwijt, zegt ie.
Die moet ie ook niet echt hoor. Gedogen, dat is het, meer niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef pullup het volgende:
Die mummie kan zich er toch mee bemoeien
Hij is weer 220 kilo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou je denken?
Hij is idd wel weer wanstaltig dik.
Holy shit. Die haalt de 40 niet.quote:
Ja idd..hoeveel keer zouden ze het over gedaan hebben voor de show?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:24 schreef pullup het volgende:
Het programma valt me een beetje tegen qua bommetje tot nu toe
Dat is nu 230 dusquote:
Datquote:
220 als in: kan met één sprong het bad legen.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
DatMaar wel passend bij dat figuur
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
220 als in: kan met één sprong het bad legen.
Je zag alleen billen. Niet zo preuts.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
Hmmm dat afzakkende broekje had ik ook beter kunnen missen
En wat overtollig vet, ach hij deed toch de 7,5 mtr.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zag alleen billen. Niet zo preuts.
Daarom geniet pullup ook zo. Hij doet zijn naam en het programma eer aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Ik lig helemaal dubbel hier, wat een topprogramma
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom geniet pullup ook zo. Hij doet zijn naam ene het programma eer aan.
Woehahahahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom geniet pullup ook zo. Hij doet zijn naam en het programma eer aan.
En z'n tieten die bijna voorbij z'n navel hingen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zag alleen billen. Niet zo preuts.
En zijn hoofd dat op zich al voldoende is om het zwembad leeg te trekkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n tieten die bijna voorbij z'n navel hingen.
Ja, dat was ff minderquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n tieten die bijna voorbij z'n navel hingen.
Ja joh, die is aan het flyeren. Had hij btw ook vanaf de duikplank kunnen doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik mis de Vlem eik hier. Die zou hier prima tussen passen.
Oh wacht, die is druk met zijn PVDT.
Nee, hij heeft nu iemand die weer auto's volplakt met zijn postersquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh, die is aan het flyeren. Had hij btw ook vanaf de duikplank kunnen doen
Ze blijft even leuk, maar zo te zien komt er nu iemand die ik wel een Patty splatter gunquote:
Ja, die moet alle posters van de PvdT weer weghalen omdat ze teveel op de reclame van de MediaMarkt lijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:42 schreef beequeen het volgende:
Ik mis de Vlem eik hier. Die zou hier prima tussen passen.
Oh wacht, die is druk met zijn PVDT.
Zo'n soort botox-job....quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze blijft even leuk, maar zo te zien komt er nu iemand die ik wel een Patty splatter gun
Toen ik het hoorde was ik niet eens verbaasdquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die moet alle posters van de PvdT weer weghalen omdat ze teveel op de reclame van de MediaMarkt lijken.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb het gelezen. Het blijft een kluns.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, die moet alle posters van de PvdT weer weghalen omdat ze teveel op de reclame van de MediaMarkt lijken.
Ik was er hooguit verbaasd over dat ze dit keer niet vergeten waren posters te plakken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde was ik niet eens verbaasd
Liesbeth doet niet meer mee, hè?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was er hooguit verbaasd over dat ze dit keer niet vergeten waren posters te plakken.
Nope, die is de weg kwijt !quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liesbeth doet niet meer mee hè?
Het is net Gerda.....alles is weg!!!!!quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij doet nu aan mind-mapping
Is dat net zoiets als Eastwooding?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mindmapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |