Het is vooral het maken van onverwachte bewegingen die hem genekt hebben deze keer vrees ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het door het vele zitten komt?
Misschien is wat meer beweging toch niet zo'n slecht idee voor Opaatje. Natuurlijk pas nadat hij genezen is van deze blessure
Arme Opaatje. Is veroordeeld tot de hele dag in zijn stoel zittenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is vooral het maken van onverwachte bewegingen die hem genekt hebben deze keer vrees ik.
Dat zou je denken ja maar hij is er echt even vandoor zie ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arme Opaatje. Is veroordeeld tot de hele dag in zijn stoel zitten
Als-ie maar niet te lang bij de open koelkastdeur heeft gestaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja ... het zal niet verrassen wat de incentive was om zijn stoel te verlaten
Hij vind zich in ieder geval weer fit genoeg om de komende heldendaden van Terror Jaap al bij voorbaat van minzaam commentaar te voorzien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als-ie maar niet te lang bij de open koelkastdeur heeft gestaan
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:17 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat ze opa alleen van die plank af krijgen als ze het zwembad met bier laten vollopen.
in ieder geval heb je dan meteen bierbommetjes.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
Met 2 een schuimkraag van 2 vingers hé
Da gaat nog een titanenstrijd worden tussen haar en Japiequote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Da gaat nog een titanenstrijd worden tussen haar en Japie
Patty doet niet meer mee voorlopig. Botox hield het niet toen ze plat op haar muil ging.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef pullup het volgende:
Da gaat nog een titanenstrijd worden tussen haar en Japie
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Patty doet niet meer mee voorlopig. Botox hield het niet toen ze plat op haar muil ging.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Patty doet niet meer mee voorlopig. Botox hield het niet toen ze plat op haar muil ging.
Dat doet ie toch echt zelf. Die lamlul.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ze blijven hem ook gewoon Terror Jaap noemen he![]()
Daar komt ie nooit meer vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |