Het programma is te belachelijk voor woorden, maar ik kijk wel. Tranen over mijn wangen over het dramatisch slechte tv gehalte. Maar het is sterker dan mezelf.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Maar doet ze serieus niet meer mee?
Ik heb het later teruggekeken en ik vond het wel een akelige klapper hoor, die ze maakte. Zoiets ga je toch niet vrijwillig nóg een keer doen?
En Justine Pelmelay, wat had die nu aan haar armen voor dingetjes?
En die ligt in het ziekenhuis, echt zeg , ze kunnen dat programma beter: 'Hoe dunnen we onze tweede garnituur BN'ers uit?' noemen.
Ja...daar staat ieook om bekend dus buit ie dat uit natuurljk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet ie toch echt zelf. Die lamlul.
Ja hoor, dat wil hij idd zelf.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet ie toch echt zelf. Die lamlul.
Zolang het hem geld oplevert lijkt het hem niet uit te maken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
Ze blijven hem ook gewoon Terror Jaap noemen he![]()
Daar komt ie nooit meer vanaf
Dat dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang het hem geld oplevert lijkt het hem niet uit te maken.
Wat levert het hem nu nog op dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang het hem geld oplevert lijkt het hem niet uit te maken.
Oh en on topic: kijkt Opaatje ook?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom doen deze mensen dit zichzelf aan? Zoals die Kelly bijvoorbeeld.
Begrijp er niks van, krijg het koud als ik er naar kijk. Wat moet dat pijn doen!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh en on topic: kijkt Opaatje ook?
Sterren springen op het ijs, dat lijkt me ook een topperquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze winter gaan ze schansspringen met de 'sterren'.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Sterren springen op het ijs, dat lijkt me ook een topper
Hij zit in een harnas hè?quote:
Tsja, bier gaat vóór rugpijn.quote:
quote:
Als het kon zou hij aan het infuus liggenquote:
Oop begon eroverquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
Is voor dat Debielen Springen Tepletter geen eigen Topic? Waarom moet dat nou weer hier?
Precies meer ontopic kan bijna nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oop begon erover
(voor zijn geluid uit stond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |