Ben je gek, dan moet ie uit z'n stoel komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oop zou alleen es wat meer van datte moeten...![]()
Gek h, dat idee heb ik nu ook al de hele tijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Beequeen ook niet heimelijk? Ik bedoel "Was sich liebt, das neckt sich" luidt het spreekwoord
En jij bent stiekem hetero zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gek h, dat idee heb ik nu ook al de hele tijd
en daar draait het hele leven gewoon om, het jezelf naar de zin maken een ander doet het niet voor je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar toch heeft Oop het reuze naar zijn zin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oop is hipquote:
Woest aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Hip is niet het woord wat ik zou gebruiken.
Meh......quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien zijn beide woorden van toepassing op Oop ?
Onweerstaanbaar danquote:
Alleen als Ajax er doorheen tettertquote:
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen als Ajax er doorheen tettert
Dat moet vr 20.45 uur toch wel lukken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor er iets op tv komt wat hij wil zien heeft hij ze er wel uitgewerkt, mag ik aannemen.
Moet jij niet een paar ( where is that fucking cam..) druiloortjes volgen bij Veakor hier beneden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet vr 20.45 uur toch wel lukken?
Nou veel plezier h?quote:
And the winner was....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou veel plezier h?
Zo te zien gaat dat geen probleem worden...zoiezo al gezelliger dan Opa op dit moment...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |