Niks mis meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef Schild het volgende:
En daarna zeker dichtnaaien met moeders borduursetje.
Tenzij je een goed alternatief hebt natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef Schild het volgende:
En daarna zeker dichtnaaien met moeders borduursetje.
Het zijn net bankiers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Have fun.
Die heren/dames in de politiek zijn stuk voor stuk leugenaars die nog betaald krijgen ook.
Slaap lekker Samquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Und jetzt: trusten.
Gute Nacht du Lausejungequote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Und jetzt: trusten.
Hoi Amber, het is al nacht, en ik ga bijna slapenquote:
Ah, dus toch.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met een FAL kon ik dat kreng nog overhoop schieten, bij gebrek aan beiden gebeurd er tot op heden niks, ondanks mijn verwoede pogingen te prutsen in de instellingen die alleen Lotusss weet/kent
Entschuldigung, aber bitte geh noch nicht schlafen, es is noch nicht so weit. Du hast gewiss noch Zeitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Amber, het is al nacht, en ik ga bijna slapen
Ik blijf nog eventjes hangen danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Entschuldigung, aber bitte geh noch nicht schlafen, es is noch nicht so weit. Du hast gewiss noch Zeit
- knip -
Dankequote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik blijf nog eventjes hangen dan
Mit mir gets gutquote:
Jawohl, herr m.kquote:
Die taal wil ik wel een keertje lerenquote:
Dat (Заткнись - Zatknisch) is Hou je mond.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Die taal wil ik wel een keertje leren
Ik wil de lotto winnen, zodat ik niks meer hoef te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
Nog helemaal geen zin om te slapen, maar ik moet morgen wel gewoon werken.
Ik de staatsloterij, zodat ik naar de USA kan om tornados te chasenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:42 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik wil de lotto winnen, zodat ik niks meer hoef te doen.
Ik zodat ik een eigen stuk land kan kopen (paar acres) met m'n eigen schietplaats er op.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik de staatsloterij, zodat ik naar de USA kan om tornados te chasen
Er staat een hoop te koop in de Bijlmer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik zodat ik een eigen stuk land kan kopen (paar acres) met m'n eigen schietplaats er op.
Je denkt toch niet dat ik noch in Nederland wil wonen. Besides ik wou een stuk land van verschillende acres grote kopen, denk niet dat het mogelijk is in de Bijlmer. Laat staan dat je prive op je eigen land een schietplaats mag inrichten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er staat een hoop te koop in de Bijlmer.
Ok, in Montana dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:50 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik noch in Nederland wil wonen. Besides ik wou een stuk land van verschillende acres grote kopen, denk niet dat het mogelijk is in de Bijlmer. Laat staan dat je prive op je eigen land een schietplaats mag inrichten.
Moeilijk doen, terwijl je ook gewoon een pilletje kan slikkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:51 schreef hoogvlieger het volgende:
ff pot appelmoes leegvreten. Heb tenslotte ook vitamines nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moeilijk doen, terwijl je ook gewoon een pilletje kan slikken
ja maar nu heb ik tenminste nog wat te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood Sugar Sex Magik
Dus stel jij hebt een lap grond van 400m lang en je legt er ff een dijk/kogelvanger achter dan mag je daar gaan schieten?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mij te koud, nee gewoon hier ergens in NC.
Zonde van je energiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:53 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ja maar nu heb ik tenminste nog wat te doen.
Ja, geen probleem, als het maar niet binnen de city limit is. Ik schiet hier ook gewoon in de tuin. Maar die is enkel maar zo'n 80m x 80mquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dus stel jij hebt een lap grond van 400m lang en je legt er ff een dijk/kogelvanger achter dan mag je daar gaan schieten?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moeilijk doen, terwijl je ook gewoon een pilletje kan slikken
Ik lach mijn broer altijd uit als ie zo'n ding naar binnen werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Waarom?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik lach mijn broer altijd uit als ie zo'n ding naar binnen werkt
maar ook met .223> of alleen met .22?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:58 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja, geen probleem, als het maar niet binnen de city limit is. Ik schiet hier ook gewoon in de tuin. Maar die is enkel maar zo'n 80m x 80m
Waarom vieze pillen vreten als je ook bammetjes kan smerenquote:
Een bammetje met Marmite. Goed voor de vitamientjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom vieze pillen vreten als je ook bammetjes kan smeren
Ik heb hier laatst een M4 geschoten (5.56) en schiet ik vaker 9mm (Glock 17). Schieten met .22 laat ik aan de buurjongens over als ze op eekhoorntjes jagen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
maar ook met .223> of alleen met .22?
Nu ben ik zelf geen pillenslikker, maar als je bv, te weinig ijzer, vtiamienen etc hebt is de opnamen van deze door middel van een pil sneller en beter dan jij dit kan doen door te eten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:01 schreef m.k het volgende:
sowieso altijd overal een pilletje voor nemen
Ja of je probeert uit te vinden waardoor dit ijzer/vitamine probleem is ontstaan. Maar er zijn ook gevallen zoals toen ik een gare keel had en de apotheek mij een antibioticum kuur aanbood. Heb hem vriendelijk bedankt, maar ik weet dat er tal van mensen zijn die daar ja op zeggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nu ben ik zelf geen pillenslikker, maar als je bv, te weinig ijzer, vtiaminen etc hebt is de opnamen van deze door middel van een pil sneller en beter dan jij dit kan doen door te eten.
Ja voorkomen is altijd beter als genezen, maar als je door wat voor omstandigheden dan wel een gebrek heb zal je dit toch eerst moeten aanvullen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja of je probeert uit te vinden waardoor dit ijzer/vitamine probleem is ontstaan. Maar er zijn ook gevallen zoals toen ik een gare keel had en de apotheek mij een antibioticum kuur aanbood. Heb hem vriendelijk bedankt, maar ik weet dat er tal van mensen zijn die daar ja op zeggen.
Antibiotica is ook vervelend spul, maar het kan (zeker voor een vrouw) best een tijd noodzakelijk zijn suplementen te slikken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja of je probeert uit te vinden waardoor dit ijzer/vitamine probleem is ontstaan. Maar er zijn ook gevallen zoals toen ik een gare keel had en de apotheek mij een antibioticum kuur aanbood. Heb hem vriendelijk bedankt, maar ik weet dat er tal van mensen zijn die daar ja op zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |