Niks mis meequote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef Schild het volgende:
En daarna zeker dichtnaaien met moeders borduursetje.
Tenzij je een goed alternatief hebt natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:18 schreef Schild het volgende:
En daarna zeker dichtnaaien met moeders borduursetje.
Het zijn net bankiers.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Have fun.
Die heren/dames in de politiek zijn stuk voor stuk leugenaars die nog betaald krijgen ook.
Slaap lekker Samquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Und jetzt: trusten.
Gute Nacht du Lausejungequote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Und jetzt: trusten.
Hoi Amber, het is al nacht, en ik ga bijna slapenquote:
Ah, dus toch.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met een FAL kon ik dat kreng nog overhoop schieten, bij gebrek aan beiden gebeurd er tot op heden niks, ondanks mijn verwoede pogingen te prutsen in de instellingen die alleen Lotusss weet/kent
Entschuldigung, aber bitte geh noch nicht schlafen, es is noch nicht so weit. Du hast gewiss noch Zeitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Amber, het is al nacht, en ik ga bijna slapen
Ik blijf nog eventjes hangen danquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Entschuldigung, aber bitte geh noch nicht schlafen, es is noch nicht so weit. Du hast gewiss noch Zeit
- knip -
Dankequote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik blijf nog eventjes hangen dan
Mit mir gets gutquote:
Jawohl, herr m.kquote:
Die taal wil ik wel een keertje lerenquote:
Dat (Заткнись - Zatknisch) is Hou je mond.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Die taal wil ik wel een keertje leren
Ik wil de lotto winnen, zodat ik niks meer hoef te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
Nog helemaal geen zin om te slapen, maar ik moet morgen wel gewoon werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |