Geroggeld!quote:
Weet jij al hoevaak we bedrogen zijn? Elke keer, voor de verkiezingen, allemaal beloftes, als ze gewonnen hebben, dan hoor de daar geen reet meer over.quote:
Have fun.quote:
Zuurpruimquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Have fun.
Die heren/dames in de politiek zijn stuk voor stuk leugenaars die nog betaald krijgen ook.
Mag ook wel als hij na een maand werken slechts 805 euro op zijn rekening bijgeschreven krijgt...quote:
Powerlinequote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, al die kut kabels dan, we hebben er al zoveel.
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:42 schreef BredeBradda het volgende:
Moedervlek morgen eruit![]()
Hechtingen in je hoofd alles
moedervlek laten verwijderequote:
Huisarts, wegsnijden totdat die eruit is, hechtingen erin doen, na een week hechtingen eruit, litteken overhoudenquote:
Ah. Heb namelijk ook een vrij grote die ik misschien een keer weg wil laten halen. Maar had begrepen dat dat met een laser gaat. Anders heb ik straks nog een litteken in mn gezicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Huisarts, wegsnijden totdat die eruit is, hechtingen erin doen, na een week hechtingen eruit, litteken overhouden
Dat is mij ook verteld, in gezicht sturen ze je meestal door naar een plastisch chirurg die het dan kan wegbranden ( ipv snijden of laser ), houd je ook geen littekens aan over. Die van mij zit achter op m;n kop en is redelijk irritant, vandaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ah. Heb namelijk ook een vrij grote die ik misschien een keer weg wil laten halen. Maar had begrepen dat dat met een laser gaat. Anders heb ik straks nog een litteken in mn gezicht.
Ik wil 't ook wel doen. Ik heb nog wel wat surgical blades in m'n snijsetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ah. Heb namelijk ook een vrij grote die ik misschien een keer weg wil laten halen. Maar had begrepen dat dat met een laser gaat. Anders heb ik straks nog een litteken in mn gezicht.
gek dat je bentquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wil 't ook wel doen. Ik heb nog wel wat surgical blades in m'n snijset. Gratiesch.
Haha, nee nee. Uiterst professioneel (de uitrusting tenminste, de uitvoering is niet inbegrepenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
gek dat je bent![]()
met je peppie swiss mesje wegsnijden zkr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |