Het is lekker weer. Zeur nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kut, dan mag ik weer buiten roken
Nee had ik ook niet, maar wou er toch even zere neus op door gaan. Ook omdat jij daar ook lid bent en dus weet waar ik op aanstuurde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Niet zomaar denken dat de dingen die ik post serieus bedoeld zijn he. dat doe ik gemiddeld een keer in het jaar ofzo
Heej!quote:
Welkom bij watquote:
Het zooitje ongeregeld dat DEF SC heet!quote:
Ondanks ik geen zooitje ben, en al helemaal niet ongeregeld ben, wou ik nog even appart barbrapapa welcome hetenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zooitje ongeregeld dat DEF SC heet!
Wat een eer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ondanks ik geen zooitje ben, en al helemaal niet ongeregeld ben, wou ik nog even appart barbrapapa welcome heten
Heb je al op bier getrakteerd?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:55 schreef BredeBradda het volgende:
Of zit ik nu pas officieel in de DEF SC
Proeftijd
Ik mag nog geen bier halenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je al op bier getrakteerd?
De terroristen!! Beter geef je er aan toe, dan heb je weer 24 uur rust. (ik iig wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:28 schreef m.k het volgende:
[..]
Bij mij beginnen ze nu ook hinderlagen uit te zetten.
Ik heb ook weer een paar uur rust van ze. Struikelde letterlijk de keuken in omdat ze gevoerd wilden worden. Zelfde ritueel straks als ik richting bed ga.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De terroristen!! Beter geef je er aan toe, dan heb je weer 24 uur rust. (ik iig wel.)
pas toen ze het eten van mijn vork begonnen te meppen heb ik ze wat gegevenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De terroristen!! Beter geef je er aan toe, dan heb je weer 24 uur rust. (ik iig wel.)
Maar Stalin is wel een knuffelkaterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Stalin is een onrustschoppert, en heeft de nare eigenschap brokjes te eten en die dan naast zijn bakkie half op te vreten, dus hele keuken vol met halve brokjes
De nicht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar Stalin is wel een knuffelkater
quote:RTV Gelderland is druk bezig met het maken van opnames tijdens de AMOL die op 6 augustus is begonnen. Tijdens de 17 weken durende AMOL wordt een groep van 6 rode baretten in opleiding gevolgd. Het is de bedoeling, dat in de 8 delige serie die in 2013 wordt uitgezonden bij RTV Gelderland, een zo reeel mogelijk beeld wordt gegeven van de opleiding, die eindigt met de baretuitreiking op de Oranjekazerne. Deze week is Guido Lavalaye programmamaker van RTV Gelderland met zijn team en met medewerking van kader en intructeurs van School Luchtmobiel, bezig met het maken van opnames tijdens de eerste veldweek.
Hardquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:44 schreef Schild het volgende:
Speciaal voor ER, kan die zien hoe het er nu aan toe gaat.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |