SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
zo bijzonder aantrekkelijk ben ik echt niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als je het zo uitlegt, ja dan begrijp ik het wel.
Dat is gewoon net de situatie waarin je zit.
Maar het grappige is dat waarschijnlijk weinig mensen het van jou goed zouden inschatten.
Bij een aantrekkelijk meisje ga je er al snel vanuit dat die geen moeite zal hebben met het vinden van een leuke man.ik ben ook maar gewoon simpel ik
![]()
Tnxquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
You've come a long wayIk zou je onderaan het lijstje sociale falers gezet hebben.ik ook trouwens, ik was ook gewoon een nerd die zat te gamen op zolder. toen lukte het mij ook wel, gewoon omdat ik er niet zo mee bezig was. nu is het gelukkig totáál anders
Maar klopt inderdaad, van verlegen jongensachtig meisje die niet durfde, het terras pakken niet snapte, niet dronk, weinig zei. Naar een sociale vlotte vrouw. Dus best oke
Ik zei precies wta jij nu zegt. Dat uiterlijk er niet toe doetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Lot88 het volgende:
jij vind het raar dat ik er laat mee was?![]()
![]()
Geluk, zwarte magie, maar vooral ook vaardigheden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik weet tot de dag van vandaag niet wat er precies mis met me is. Het is bij mij nu ook totaal anders, maar ik heb nog geen succes. Voor mij lijkt het alsof er wat geluk en magie bij komt kijken. (Zwarte magie in dit geval wegens ongelijke verdeling van kans).
Veel hangt toch van communicatie en sociale vaardigheden af.
Voor de een is het moeilijker dan voor de ander, maar ook hier geldt dat vaardigheden vaak prima te trainen zijn.![]()
Je ziet er gewoon goed uit hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zo bijzonder aantrekkelijk ben ik echt niet hoorik ben ook maar gewoon simpel ik
![]()
"Je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb mogen aanschouwen" -Mandienietkanversierenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zo bijzonder aantrekkelijk ben ik echt niet hoorik ben ook maar gewoon simpel ik
![]()
![]()
'Je bent de eerste die naar me glimlachtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb mogen aanschouwen" -MandienietkanversierenDat is al heel wat waard
"
![]()
Ik beoordeel je ook alleen maar op je foto hoor. En die ziet er gewoon prima uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Maar goed ik ben nu eenmaal een fan van blond.![]()
![]()
als je dat laatste nu doorstreept dan.... neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Je bent de mooiste vrouw die ik ooit heb mogen aanschouwen" -Mandienietkanversierenals iemand zoiets zegt draai ik mij denk ik weer om en schud ik n keer nee
![]()
![]()
Lot88, lees laatste paar reacties nog maar eens terug, en beweer dan nog eens dat het moeilijk is om een man te vinden.
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
Lot88, lees laatste paar reacties nog maar eens terug, en beweer dan nog eens dat het moeilijk is om een man te vinden.
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.om een paar fokkers te kunnen meeten misschien. Dat is iets anders dan een relatie of een leuke vent ontmoeten
![]()
![]()
Foei.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]om een paar fokkers te kunnen meeten misschien. Dat is iets anders dan een relatie of een leuke vent ontmoeten
![]()
Wij zijn ook leuk.![]()
ow dat t daar niet aan ligt heb ik al eerder gezegdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.ik ben verre van makkelijk en dat besef ik ook wel en de mannen die er doorheen kunnen prikken hebben al de nodige levenservaring en zijn getrouwd oid
![]()
![]()
Vroeger schreef ik in een romantische bui nog weleens gedichten voor vrouwen.
Dat werkte ook wel, zeker als je moeite hebt om je gevoelens te uiten in een gesprek![]()
Via fok krijg ik ook vaak genoeg reacties (die wegblijven nu ik vrijgezel ben, typischquote:) maar een wederzijdse klik hangt van meer af dan alleen een leuke mede fokker
![]()
![]()
idd die leuke vent kom ik wel tegen alleen die zijn dan al bezet enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]om een paar fokkers te kunnen meeten misschien. Dat is iets anders dan een relatie of een leuke vent ontmoeten
![]()
![]()
Dat je iemand er goed vind uit zien wil nog niet zeggen dat het relatiematerial is hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef dyna18 het volgende:
Aan de mannen ligt het in ieder geval niet.![]()
Ja, want die hebben ervaring met een moeilijke vrouw thuis op de bankquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow dat t daar niet aan ligt heb ik al eerder gezegdik ben verre van makkelijk en dat besef ik ook wel en de mannen die er doorheen kunnen prikken hebben al de nodige levenservaring en zijn getrouwd oid
![]()
![]()
Het is dat ik een vriendin heb, anders had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Via fok krijg ik ook vaak genoeg reacties (die wegblijven nu ik vrijgezel ben, typisch) maar een wederzijdse klik hangt van meer af dan alleen een leuke mede fokker
![]()
![]()
Je bent niet interesant nu je vrijgezel bentquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Via fok krijg ik ook vaak genoeg reacties (die wegblijven nu ik vrijgezel ben, typisch) maar een wederzijdse klik hangt van meer af dan alleen een leuke mede fokker
![]()
beetje inherent aan bezet zijn he? Dat ze leuk zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
idd die leuke vent kom ik wel tegen alleen die zijn dan al bezet enzoHope is the first step on the road to dissapointment![]()
Waarom doe je dat niet meer dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
Vroeger schreef ik in een romantische bui nog weleens gedichten voor vrouwen.
Dat werkte ook wel, zeker als je moeite hebt om je gevoelens te uiten in een gesprekEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dat zal het zijn hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet interesant nu je vrijgezel bent![]()
Ik merk er trouwens vrij weinig van. Of ik nu bezet of vrijgezel ben, de vrouwen willen me sowieso wel![]()
![]()
Ja weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet meer dan?
Is sowieso lang geleden dat ik teksten geschreven heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |