FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Tja. We hebben al een bak van dat soort spelers gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:41 schreef TJV het volgende:
We zien het wel, slechter dan Tainio kan hij toch niet zijn.
Je hebt hem natuurlijk al heel vaak zien spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Totaal geen vertrouwen in deze guyTainio2
Je hebt hem natuurlijk al heel vaak zien spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef vincerusso het volgende:
een Luque , Kuffour , Roger aankoop
Uhh,..ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt hem natuurlijk al heel vaak zien spelen.
Dus hij deed het erg slecht bij Evian?quote:
ja , is afgezakt tot een bedenkelijk niveauquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk geen grote onbekende als je bij clubs als Schalke, Juve, Liverpool en Sevilla hebt gespeeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden van Evian heb je gezien vorig jaar?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja , is afgezakt tot een bedenkelijk niveau
genoeg om te weten dat het een paniekaankoop is. en je komt niet zomaar daarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden van Evian heb je gezien vorig jaar?
Daar geen idee, maar hij zat al daar niet voor niets. Daarvoor was het al niet best bij Kopenhagen en Juve.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus hij deed het erg slecht bij Evian?
Bij Kopenhagen. In 2002quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Daar geen idee, maar hij zat al daar niet voor niets. Daarvoor was het al niet best bij Kopenhagen en Juve.
Hoeveel is genoeg? Was jij ook niet degene die Sana ook al afschreef voor hij uberhaupt in Amsterdam was?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
genoeg om te weten dat het een paniekaankoop is. en je komt niet zomaar daar
Of fuck me die andere club. Ik had hem een tijdje gevolgd want Deens voetbal is wel fun, maar vond het niet zo best. Ik ben normaal nooit van spelers afschrijven dus sure laat hem komen, maar ik vrees het ergste.quote:
tis een simpel werkertje die de laatste jaren slecht speelde. bij Juve waren ze maar al te blij dat ze van hem af kwamenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel is genoeg? Was jij ook niet degene die Sana ook al afschreef voor hij uberhaupt in Amsterdam was?
Welke andere Deense club? Hij is van FCK naar Schalke, Sevilla, Juve, Liverpool en Evian gegaan...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Of fuck me die andere club. Ik had hem een tijdje gevolgd want Deens voetbal is wel fun, maar vond het niet zo best. Ik ben normaal nooit van spelers afschrijven dus sure laat hem komen, maar ik vrees het ergste.
Hopelijk verdient hij dan ook maar een appel en en ei.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:50 schreef Smoofie het volgende:
Gratis dus geen aankoop.
Maar we zien het wel ja? Ik geef hem het voordeel van de twijfel, techniek zal hij nog wel hebben, met al die denen zal hij vast ook naar zn zin krijgen. Het is geen taino 2 denk ik, meer een Ooijer 2, maar dna beter.
Gek dat hij daar dan nog 24 wedstrijden speelde in zijn laatste seizoen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tis een simpel werkertje die de laatste jaren slecht speelde. bij Juve waren ze maar al te blij dat ze van hem af kwamen
tja bij een degradatiekandidaat. is niet voor niks zo lang transfervrijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gek dat hij daar dan nog 24 wedstrijden speelde in zijn laatste seizoen...
Sinds wanneer is Juve een degradatiekandidaat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja bij een degradatiekandidaat. is niet voor niks zo lang transfervrij
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja bij een degradatiekandidaat. is niet voor niks zo lang transfervrij
evian welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Juve een degradatiekandidaat?
Hij speelde goed genoeg dat Evian, de nr 9 van de Ligue 1, hem zomaar liet gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gek dat hij daar dan nog 24 wedstrijden speelde in zijn laatste seizoen...
Van Rommel kan meer met een bal dan hijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef Bonkers. het volgende:
Werd door de Liverpool-fans nog wel compleet belachelijk gemaakt toen hij daar speelde.![]()
Maar Ajax heeft nu dus ook een soort van Bommel..
Bij Juve zat Elia zelfs op de tribune of thuis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Juve een degradatiekandidaat?
Denk het niet, Jol kende Tainio nog en deze is gewoon gescout lijkt mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef 16meter het volgende:
Denk een Tainio'tje, maar wie weet...
terechtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bij Juve zat Elia zelfs op de tribune of thuis.
Klinkt logischquote:Bij Ajax moet Poulsen, die voor twee jaar tekende, de vertrokken Vurnon Anita (Newcastle United) voorlopig opvolgen. Op lange termijn zien de Amsterdammers die plek weggelegd voor de 19-jarige Ilan Boccara, die afgelopen zomer de overstap maakte van Paris Saint-Germain naar Amsterdam.
Toen Juve 7e eindigde was hij al weer weg hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
evian welen juve had toen last van vele blessures en het was sowieso bagger toen
Maar die hebben ze nog weten te verkopen. Poulsen was transfervrij en komt nu pas ergens aan de bak.quote:
Einde van theoquote:
Die post gaat over Juve.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij speelde goed genoeg dat Evian, de nr 9 van de Ligue 1, hem zomaar liet gaan.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bij Juve zat Elia zelfs op de tribune of thuis.
Bergdolmo had ook prima gepast. Samen met Pasanen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Carew moet komen ,past goed in huidige beleid
Was vroeger goed. 6 jaar geledenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef BrokenArrow het volgende:
Hoe goed is deze poulsen dan ten opzichte van vormer of van bommel?
Bergdolmo en pasanen waren wel bazen op hun manierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bergdolmo had ook prima gepast. Samen met Pasanen.
Dus één transfervrije speler die wat ouder is aantrekken is een beleid. Juistem.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Litmanenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik weer rustig, het ging even verkeerd, sorry.quote:
dit noem ik anders ook geen beleid, een gast aantrekken die over de heel is en bijna overal word uitgekotstquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus één transfervrije speler die wat ouder is aantrekken is een beleid. Juistem.
Zelfde type als Van Bommel, een wat te oude verdedigende middenvelder, alleen heeft Van Bommel nog meer voetballend vermogen en Poulsen niet echt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef BrokenArrow het volgende:
Hoe goed is deze poulsen dan ten opzichte van vormer of van bommel?
Geen idee, bij een vertrek van Janssen zal Poulsen gewoon veel spelen lijkt mij. En zover ik mij kan herinneren is hij ook gewoon een meer dan degelijke speler zeker in zijn Schalke, Sevilla tijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:57 schreef Kremers het volgende:
Gewoon de nieuwe Ooijer: "Ja, hij speelt wel niet, maar in de kleedkamer is hij een baas hoor!"
Ah weer is het niet goed, als ze nou niemand haalde en het ging wat minder dan was het volgens vincerusso belachelijk dat ze geen ervaring hebben gehaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dit noem ik anders ook geen beleid, een gast aantrekken die over de heel is en bijna overal word uitgekotst
Zoals Sanaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dit noem ik anders ook geen beleid, een gast aantrekken die over de heel is en bijna overal word uitgekotst
ervaring en kwaliteit lol , deze man heeft alleen ervaring , net zoals Kuffourquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah weer is het niet goed, als ze nou niemand haalde en het ging wat minder dan was het volgens vincerusso belachelijk dat ze geen ervaring hebben gehaald.
Enoh is normaal in ieder geval fitter en is ingespeeld op de rest van het team.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef Bonkers. het volgende:
Is Enoh dan zo slecht trouwens?
Ik kan me niet voorstellen dat Enoh minder is dan Poulsen.
Enoh is geblesseerd, blessuregevoelig en pakt nogal wat kaarten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef Bonkers. het volgende:
Enoh in balbezit kan echt niet bij Ajax. Dramatisch echt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef Bonkers. het volgende:
Hi ha ho.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef tompsv18 het volgende:
Als Zimling de voorkeur boven je krijgt op het EK dan weet je wel genoeg
Ik moest het even laten bezinkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Kom op. Als zelfs jij het al niet positief meer ziet
Who caresquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef tompsv18 het volgende:
Tja, aan ervaring heb je geen reet als hij niet kan voetballen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah weer is het niet goed, als ze nou niemand haalde en het ging wat minder dan was het volgens vincerusso belachelijk dat ze geen ervaring hebben gehaald.
Voetballen kan die niet zo goed neequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tja, aan ervaring heb je geen reet als hij niet kan voetballen.
Poulsen is nou ook niet echt een speler die veel brengt in balbezit.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Enoh in balbezit kan echt niet bij Ajax. Dramatisch echt.
Niet kunnen voetballen en toch Schalke, Sevilla, Juve en Liverpool achter je naam hebben staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik kreeg bijna een inzinking.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest het even laten bezinken
Zimling ja. Die speelt nu toch bij Brugge?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:02 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:03 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Jullie hebben heel wat wedstrijden van Evian Thonon Gaillard FC gezien vorig seizoen? Of ga je er maar even vanuit dat het niks meer is?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Voetballen kan die niet zo goed nee
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik kreeg bijna een inzinking.
Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Smoofie het volgende:
http://www.vi.nl/home.html
staat nog niets
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)hristian-Poulsen.htmquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Smoofie het volgende:
staat nog niets
Bij Juventus en Liverpool was die al lachwekkendquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben heel wat wedstrijden van Evian Thonon Gaillard FC gezien vorig seizoen? Of ga je er maar even vanuit dat het niks meer is?
Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zimling ja. Die speelt nu toch bij Brugge?
Komt omdat hij teert op z'n verleden. Bij Liverpool werd hij ook echt uitgekost.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet kunnen voetballen en toch Schalke, Sevilla, Juve en Liverpool achter je naam hebben staan.
Dat weet ik niet maar goed als jij dat vindt ben ik benieuwd. We hebben de vervanger van Anita al in huis; Boccara. Die gaat er dit seizoen al bijkomen, ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bij Juventus en Liverpool was die al lachwekkend
Dan is er nog hoop.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef Smoofie het volgende:
staat nog niets
Ik heb praktisch al z'n wedstrijden bij Liverpool gezien, aangezien ik die club volg. M'n vader is fan van Liverpool.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben heel wat wedstrijden van Evian Thonon Gaillard FC gezien vorig seizoen? Of ga je er maar even vanuit dat het niks meer is?
Toen speelde xabi alonso er ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:06 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Komt omdat hij teert op z'n verleden. Bij Liverpool werd hij ook echt uitgekost.
Hij had geen basisplaats dat is zeker. Wellicht zegt dit ook wat over de huidige staat van Poulsen maar bij Schalke en Sevilla was het gewoon een goede speler dus waarom nu al doemdenken en schelden? Ik weet dat veel Ajacieden hier voor leven maar na 10x is het punt wel duidelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Je hebt dus geen wedstrijd van Evian gezien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dat is ook wel 2 stappen groter dan Ajax. Ach we zien het wel hij past kennelijk in het salarishuis dus je kan hem een seizoen houden en dan Boccara gaan brengenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Vince houdt er van om negatief te doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt dus geen wedstrijd van Evian gezien.
jij wilt er niet aan dat hij een slechte speler is gewordenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt dus geen wedstrijd van Evian gezien.
Heb je nou een wedstrijd van Evian gezien of niet?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jij wilt er niet aan dat hij een slechte speler is geworden
Je bent niet de enige die er niks van snaptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:08 schreef Guidetti het volgende:
Ik dacht dat Ajax dit niet meer wilde? Raar beleid.
jawel, en het enige wat die kon is een bal afpakken, net als 1oogquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je nou een wedstrijd van Evian gezien of niet?
Wat wil Ajax niet meer?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:08 schreef Guidetti het volgende:
Ik dacht dat Ajax dit niet meer wilde? Raar beleid.
Deens dynamiet in de reet stoppen van de timide Eriksenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Smoofie het volgende:
Misschien is het gewoon alleen voor de kleedkamer
Ok. Tegen wie was die wedstrijd dan? En het is Enoh.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jawel, en het enige wat die kon is een bal afpakken, net als 1oog
Inderdaad, En de oudsten na Christian Poulsen zijn volgens mij Vermeer en Enoh. Pas 26 jaar!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is toch gewoon een hartstikke logische keuze? Je bent voor je jonge onervaren ploeg op zoek naar een ervaren verdedigende middenvelder. Die niets mag kosten. Dan kom je een 92-voudig Deens international tegen die transfervrij kan komen. Terwijl je een berg jonge Denen in je selectie hebt.
Hij kan wel een stuk beter voetballen dan Enoh. Speelt altijd vooruit kan Ajax wel gebruiken als Theo weg gaat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jawel, en het enige wat die kon is een bal afpakken, net als 1oog
Bij Liverpool kwam hij als verdedigende middenvelder zwaar te kort, terwijl ze daar dus voetballend een stuk minder vragen van zo'n spelen dan bij Ajax. Vandaar is hij ook nog steeds een pispaal bij Liverpool supporters. Werd ook als een echte Roy Hodgson aankoop gezien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook wel 2 stappen groter dan Ajax. Ach we zien het wel hij past kennelijk in het salarishuis dus je kan hem een seizoen houden en dan Boccara gaan brengen
Ja. Liverpool supporters. Dat zijn dwazen. Dus daar hang ik ook niet te veel aan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:10 schreef TIM-846 het volgende:
Lees dit voor de gein maar eens even:
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=280387.0
Liverpool supporters zijn dwazen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Liverpool supporters. Dat zijn dwazen. Dus daar hang ik ook niet te veel aan.
We gaan het gewoon zien joh. Voor hetzelfde geldt is het inderdaad niets, dan ben je wat salariskosten kwijt. We kunnen niets kopen, dus is dit een prima oplossing.
Spelers aantrekken zoals kuffour, Luque, Atouba en Poulsenquote:
tegen Dijonquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ok. Tegen wie was die wedstrijd dan? En het is Enoh.
Daarbij was het gewoon een dramatisch jaar voor Liverpool en de fans (veel Liverpool fansquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Liverpool supporters. Dat zijn dwazen. Dus daar hang ik ook niet te veel aan.
We gaan het gewoon zien joh. Voor hetzelfde geldt is het inderdaad niets, dan ben je wat salariskosten kwijt. We kunnen niets kopen, dus is dit een prima oplossing.
Ga je Poulsen gelijk in dat rijtje scharen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Spelers aantrekken zoals kuffour, Luque, Atouba en Poulsen
Dwazen of niet. Als zelfs Liverpool supporters de voetballende kwaliteiten bekritiseren van een speler dan zegt dat heel wat. Bij Ajax wordt veel meer gevraagd in die positie, niet voor niks dat we liever met Anita speelden dan een Enoh. Maar je zal het wel zien.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep. Grotere opportunisten zijn er niet. Daar regeert echt de waan van de dag. En de waan dat ze nog steeds de beste van de wereld zijn, ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Liverpool supporters zijn dwazen?
Mag toch? Ik kan mij zo niet herinneren hoe hij bij zijn vorige clubs speelde maar hij blijkbaar wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je Poulsen gelijk in dat rijtje scharen?
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is toch gewoon een hartstikke logische keuze? Je bent voor je jonge onervaren ploeg op zoek naar een ervaren verdedigende middenvelder. Die niets mag kosten. Dan kom je een 92-voudig Deens international tegen die transfervrij kan komen. Terwijl je een berg jonge Denen in je selectie hebt.
Immers zaterdag met 3-0 op hun bek gegaan bij WBAquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep. Grotere opportunisten zijn er niet. Daar regeert echt de waan van de dag. En de waan dat ze nog steeds de beste van de wereld zijn, ook.
Het was een aankoop van Hodgson in een dramatisch jaar... Snap je dan werkelijk niet dat een speler dan snel het mikpunt van al het gezeik wordt? Overigens is het ook flauw om hem nu af te rekenen op 1 seizoenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Dwazen of niet. Als zelfs Liverpool supporters de voetballende kwaliteiten bekritiseren vaan een speler dan zegt dat heel wat. Bij Ajax wordt veel meer gevraagd in die positie, niet voor niks dat we liever met Anita speelden dan een Enoh. Maar je zal het wel zien.
Haha. Dus je hebt één wedstrijd van Poulsen vorig jaar gezien en daar baseer je op dat het niets is. Goed man.quote:
Ja. Zelfde soort aankoop en Kuffour en Luque hadden zelfs nog meer gewonnen voordat ze naar Ajax kwamen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tja, ben bang dat hij daar ook thuis hoort. Al hoop ik dat ik ongelijk heb, tegen beter weten in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Suarez is een sukkel dat die daar heen gingquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers zaterdag met 3-0 op hun bek gegaan bij WBA
Jij hebt niks gezien en vindt hem geweldig. Dat is nog leuker.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Dus je hebt één wedstrijd van Poulsen vorig jaar gezien en daar baseer je op dat het niets is. Goed man.
Hij is transfervrij he.quote:
die is beter geworden bij Evian en ze lieten hem nog gaan ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Dus je hebt één wedstrijd van Poulsen vorig jaar gezien en daar baseer je op dat het niets is. Goed man.
Het is dus juist niet 'als zelfs'.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:14 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Dwazen of niet. Als zelfs Liverpool supporters de voetballende kwaliteiten bekritiseren van een speler dan zegt dat heel wat. Bij Ajax wordt veel meer gevraagd in die positie, niet voor niks dat we liever met Anita speelden dan een Enoh. Maar je zal het wel zien.
Ik vind het juist een prettige aankoop. De oudste in deze selectie is 26/27, dan mag je toch wel spreken van een jonge ploeg. En dan is het mooi dat er een speler als hij binnen wordt gehaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja. Zelfde soort aankoop en Kuffour en Luque zelfs nog meer gewonnen voordat ze naar Ajax kwamen.
Wil je me quoten waar ik zeg dat ik hem geweldig vind?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt niks gezien en vindt hem geweldig. Dat is nog leuker.
Dat zegt hij helemaal niet joh.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij hebt niks gezien en vindt hem geweldig. Dat is nog leuker.
Je weet gewoon helemaal niets van hemquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die is beter geworden bij Evian en ze lieten hem nog gaan ook.![]()
Dat is waar; en hij valt gewoon binnen het salarisplafond. Zo'n grote gok is het nou ook weer niet idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is transfervrij he.
Sowieso was dit wel te verwachten. Ze hadden 2 opties, iemand huren of een ervaren iemand halen. Huren (Dos Santos) is niet gelukt dus hebben ze voor Poulsen gekozen. Boccara gaat hem binnen een jaar voorbij in de pikorde.
Joh, je zal het wel zien. Als je hem een paar keer hebt zien spelen praat je wel anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is dus juist niet 'als zelfs'.
Of jij. Maar goed, je hebt natuurlijk al een compleet scoutingsrapport voor je neus liggen. Oh nee, enkel wat zure reacties uit het Liverpool kamp.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:19 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Joh, je zal het wel zien. Als je hem een paar keer hebt zien spelen praat je wel anders.
Kan met salaris hebben te maken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef tammepiet het volgende:
De 32-jarige verdedigende middenvelder was transfervrij, nadat zijn contract bij het Franse Évian Thonon Gaillard afgelopen zomer niet werd verlengd.
Vi.nl
iddquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:21 schreef TJV het volgende:
Kap nou gewoon met zeiken, we zien het wel.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Kremers het volgende:
Is toch best een logische "aankoop"? De echte vervanger van Anita loopt bij Jong Ajax, dan ga je geen miljoenen betalen voor een vervanger als je die al in huis hebt...
Poulsen was gewoon de beste transfer vrije middenvelder die ze konden vinden.
Kan je nog beter Engelaar halen, die voegt nog meer toe.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Kremers het volgende:
Is toch best een logische "aankoop"? De echte vervanger van Anita loopt bij Jong Ajax, dan ga je geen miljoenen betalen voor een vervanger als je die al in huis hebt...
Poulson was gewoon de beste transfer vrije middenvelder die ze konden vinden.
Flikker op met je getroll.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan je nog beter Engelaar halen, die voegt nog meer toe.
Engelaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja vast. Die kost bijna 2 mil per jaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je nog een quote voor me?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is een PSV'er.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je nog een quote voor me?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef Smoofie het volgende:
Hij zal ook wel zijn gehaald om Eriksen en co meer pit te geven
Engelaar heeft Ajax al een keer op stop gezet toen hij naar Duitsland kon. Onder Overmars is het motto: graag of niet. Gisteren direct naar Amsterdam gekomen en een huis / school uitgezocht voor zijn kids.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij was toch door Liverpool uit geleend aan Avian dacht ik?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef tammepiet het volgende:
De 32-jarige verdedigende middenvelder was transfervrij, nadat zijn contract bij het Franse Évian Thonon Gaillard afgelopen zomer niet werd verlengd.
Vi.nl
Haha. Uitgeluld worden en dan doen alsof je aan het trollen wasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef tompsv18 het volgende:
Bedankt voor het happen jongens, was weer leuk.
uhm jawel bij Liverpool werd die uitgelachen en speelde die enorm slecht, maar dat wil je weer niet horen natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet gewoon helemaal niets van hem.
Net als ik trouwens hoor. Het is geen schande.
Nee want Liverpool fans zijn dwazenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
uhm jawel bij Liverpool werd die uitgelachen en speelde die enorm slecht, maar dat wil je weer niet horen natuurlijk
Nee, zoals ik eerder al zei heb ik praktisch al z'n wedstrijden bij Liverpool gezien, aangezien m'n pa van oudsher een fan is. Ik vorm geen mening over iemand die ik nog nooit heb zien spelen. Jij daarentegen verdedigt wel iemand die je nog nooit heb zien spelen, dus praat geen poep gast.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of jij. Maar goed, je hebt natuurlijk al een compleet scoutingsrapport voor je neus liggen. Oh nee, enkel wat zure reacties uit het Liverpool kamp.
Ja, maar je kon me zoveel over zijn tijd bij Evian vertellen. Zijn meest recente jaar, zeg maar... Maar helaas.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
uhm jawel bij Liverpool werd die uitgelachen en speelde die enorm slecht, maar dat wil je weer niet horen natuurlijk
Haha. Da_Sandman zegt dus indirect dat je pa een dwaas isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Nee, zoals ik eerder al zei heb ik praktisch al z'n wedstrijden bij Liverpool gezien, aangezien m'n pa vvan oudsher een fan is. Ik vorm geen mening over iemand die ik nog nooit heb zien spelen. Jij daarentegen verdedigt wel iemand die je nog nooit heb zien spelen, dus praat geen poep gast.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee want Liverpool fans zijn dwazen
hij zal wel beter zijn geworden daar, of niet he?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar je kon me zoveel over zijn tijd bij Evian vertellen. Zijn meest recente jaar, zeg maar... Maar helaas.
Ik verdedig inderdaad iemand die voor hij ook maar het shirt heeft aangeraakt al compleet de grond in wordt geboord, ja. Denk nou eens na over zijn komst.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:26 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Nee, zoals ik eerder al zei heb ik praktisch al z'n wedstrijden bij Liverpool gezien, aangezien m'n pa vvan oudsher een fan is. Ik vorm geen mening over iemand die ik nog nooit heb zien spelen. Jij daarentegen verdedigt wel iemand die je nog nooit heb zien spelen, dus praat geen poep gast.
Niet waar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:27 schreef Guidetti het volgende:
Evian speelde vorig jaar in de tweede Franse divisie zie ik net...
Gewoon maar afwachten. Spelers kunnen bij een andere club een revival maken. Je hebt nooit weet tot je iemand een poos in je eigen team hebt zien spelen. Systeem is vrij belangrijk, zoals je misschien wel weet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
hij zal wel beter zijn geworden daar, of niet he?
Ach, tegenwoordig valt er ook weinig plezier meer te beleven aan Liverpool. Snap ook niet waarom iemand nu supporter zou worden van ze. Maar m'n pa heeft de jaren 70 en 80 met ze meegemaakt, toen was het heel anders.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha. Da_Sandman zegt dus indirect dat je pa een dwaas is
Ze zijn 9e geëindigd in de Ligue 1 man.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:27 schreef Guidetti het volgende:
Evian speelde vorig jaar in de tweede Franse divisie zie ik net...
Ik wilde graag weten of hij fit is, box to box kan belopen, net zo'n goede balafpakker is als Anita, de ruimtes ziet, gaatjes goed dichtloopt, veel praat, stuurt, etc. Maar meer dan 'hij kan niet voetballen' heb ik nog niet gelezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
hij zal wel beter zijn geworden daar, of niet he?
En om Boccara niet in de weg te zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:29 schreef Smoofie het volgende:
Hij is gehaald om Vischer, Eriksen en Boilesen te helpen/ballen te geven.
The End.![]()
![]()
Smoof, het helpt niet joh.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:29 schreef Smoofie het volgende:
Hij is gehaald om Vischer, Eriksen en Boilesen te helpen ballen te geven.
The End.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:31 schreef tammepiet het volgende:
Kortom te licht voor een matige clubs als Liverpool
hij speelt puur als balafpakker , praat ook veel ja . veroorzaakt ook de nodige ruzies .quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wilde graag weten of hij fit is, box to box kan belopen, net zo'n goede balafpakker is als Anita, de ruimtes ziet, gaatjes goed dichtloopt, veel praat, stuurt, etc. Maar meer dan 'hij kan niet voetballen' heb ik nog niet gelezen.
Jep.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie is Vischer? Weer een toptalent?
Echt van Bommel II dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij speelt puur als balafpakker , praat ook veel ja . veroorzaakt ook de nodige ruzies .
Nee, geen box to box. Weinig dynamiek en beweging in z'n spel. Vooral een balafpakker, eigenlijk daar naar omgevormd. Gaat ook nogal eens te ver.Net als Van Bommel ooit begonnen als aanvallende middenvelder, maar daar zie je bij Poulsen niks meer van terug. Dramastisch in z'n passing. Past niet bij het Ajax voetbal.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wilde graag weten of hij fit is, box to box kan belopen, net zo'n goede balafpakker is als Anita, de ruimtes ziet, gaatjes goed dichtloopt, veel praat, stuurt, etc. Maar meer dan 'hij kan niet voetballen' heb ik nog niet gelezen.
Poging 2. Praat hij veel met zijn medespelers? Kan hij box to box belopen? Ziet hij de ruimtes? Loopt hij gaatjes dicht voor zijn medespelers? Hoe is zijn lange pass? Is hij sterk?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij speelt puur als balafpakker , praat ook veel ja . veroorzaakt ook de nodige ruzies .
ja hij praat veel ermee . nee dat kan hij niet , dat ook niet , dat wel, heeft ie niet , en redelijk sterkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Poging 2. Praat hij veel met zijn medespelers? Kan hij box to box belopen? Ziet hij de ruimtes? Loopt hij gaatjes dicht voor zijn medespelers? Hoe is zijn lange pass? Is hij sterk?
Dat gaat ook nogal eens te ver zie ik eigenlijk bij dit wat brave Ajax (zeker als Janssen vertrekt) als een pluspunt. In ieder geval bedankt voor eindelijk eens een inhoudelijke beschouwing van Poulsen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:33 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Nee, geen box to box. Weinig dynamiek en beweging in z'n spel. Vooral een balafpakker, eigenlijk daar naar omgevormd. Gaat ook nogal eens te ver.Net als Van Bommel ooit begonnen als aanvallende middenvelder, maar daar zie je bij Poulsen niks meer van terug. Dramastisch in z'n passing. Past niet bij het Ajax voetbal.
Hij is een goede passer man hij heeft niet voor niets op "10" gespeeldquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja hij praat veel ermee . nee dat kan hij niet , dat ook niet , dat wel, heeft ie niet , en redelijk sterk
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:35 schreef Class het volgende:
Kom maar door met die scandinaviers hoor
iddquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:35 schreef dimmak het volgende:
Ach we gaan het zien. Niet zo zeiken, na 5 wedstrijden kijken we nog eens..
Maargoed, op naar een buitenspeler!
daarom is die ook een defensieve middenvelder geworden,omdat die daar zo goed wasquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is een goede passer man hij heeft niet voor niets op "10" gespeeld
Ah daarom zit je dus te zeiken. Je baalt dat Engelaar nog een jaar langer voor 1,5 miljoen bij PSV rond looptquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
10 jaar terug in de Deense competitie voor het laatst ja. Sindsdien is daar niks meer van over. echt een beetje Van Bommel en Nigel de Jong verhaal in dat opzicht.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is een goede passer man hij heeft niet voor niets op "10" gespeeld
Er zijn maar 6 denen bij ajaxquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:39 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind de komst van Poulsen prima, zeker omdat hij niks kostte. Is een speler die ook respect afdwingt bij de 37 andere Denen bij Ajax.
Daar hebben we er niet veel van in de selctie dus prima aanvulling.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:39 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
10 jaar terug in de Deense competitie voor het laatst ja. Sindsdien is daar niks meer van over. echt een beetje Van Bommel en Nigel de Jong verhaal in dat opzicht.
quote:Probably good enough for Ajax. He used to be class at both Sevilla and Schalke but his Juve and Liverpool performances weren't exactly great, at Evian he however was great and played a big part of them staying up. Defensive midfielder without any skills really going forward, can also play central defense.
He had talked about returning to Copenhagen when it looked like we would surely get into CL, guess missing it changed his mind, would have loved him back here.
Wat boeit mij het nou dat hij hier rondloopt. Engelaar kan tenminste nog een goede pass geven, in tegenstelling tot die Poulsenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah daarom zit je dus te zeiken. Je baalt dat Engelaar nog een jaar langer voor 1,5 miljoen bij PSV rond loopt
Oh, sorry, ik dacht 37.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Er zijn maar 6 denen bij ajax
ja wat is iedrreen positief in dit topic faalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi dit weer. Van Bommel was een regelrechte misser, vervolgens haalt Ajax een zelfde soort speler maar dan 6 klasses minder en is het ineens een prima versterking volgens sommige fans
Dat zei ik dus ook letterlijk maar je gaat toch niet doordringen bij de meeste hier. Die kankeren liever nog ff een uurtje verder om, mocht hij slagen opeens al jaren fan te zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb het even gevraagd aan een Deen:
[..]
Neeheeeeeee. Niemand hier noemt het direct een versterking. Maar zo'n jongen mag je best een kans geven voor hem vanaf moment één de grond in te borenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi dit weer. Van Bommel was een regelrechte misser, vervolgens haalt Ajax een zelfde soort speler maar dan 6 klasses minder en is het ineens een prima versterking volgens sommige fans
Ga jezelf quoten fucktard.quote:
Vind je jezelf zo briljant dat je jezelf maar quote ?quote:
Weet die gast ook waarom hij weg is gegaan bij Evian? Volgens mij heeft hij daar zelf voor gekozen aangezien op de site van Evian staat dat ze hem er graag bij hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:40 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb het even gevraagd aan een Deen:
[..]
hij valt op 20-jarige denenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet die gast ook waarom hij weg is gegaan bij Evian? Volgens mij heeft hij daar zelf voor gekozen aangezien op de site van Evian staat dat ze hem er graag bij hebben.
Hij wilde dus teruggaan naar Kopenhagen, maar omdat ze geen CL hebben besloot hij dat toch niet te doen. Hij was dus gewoon klaar daar...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet die gast ook waarom hij weg is gegaan bij Evian? Volgens mij heeft hij daar zelf voor gekozen aangezien op de site van Evian staat dat ze hem er graag bij hebben.
Geld is daar geen probleem, dus voor het salaris denk ik niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan me toch ook een aantal posts voor de geest halen waar dit bij van Bommel ook niet is gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neeheeeeeee. Niemand hier noemt het direct een versterking. Maar zo'n jongen mag je best een kans geven voor hem vanaf moment één de grond in te boren
Ook niet bij zo'n promovendus?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:44 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Geld is daar geen probleem, dus voor het salaris denk ik niet.
Van Bommel werd over het algemeen toch gezien als de verlosser van PSV, dat is hier toch wel iets andersquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me toch ook een aantal posts voor de geest halen waar dit bij van Bommel ook niet is gedaan.
Man, frusti's hier. 1 keer een fout knopje indrukken en je bent gelijk een fucktard en zo briljant dat een eigen post gequoted wordt. Doe eens normaal man
Flink geinvesteerd er speelde ook ineens een stuk of 5 Denen maar waarschijnlijk een redelijk mislukt project.quote:
...quote:
Daarom juist, wie drukt er nou verkeerde knopjes in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan me toch ook een aantal posts voor de geest halen waar dit bij van Bommel ook niet is gedaan.
Man, frusti's hier. 1 keer een fout knopje indrukken en je bent gelijk een fucktard en zo briljant dat een eigen post gequoted wordt. Doe eens normaal man
Aha oké.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij wilde dus teruggaan naar Kopenhagen, maar omdat ze geen CL hebben besloot hij dat toch niet te doen. Hij was dus gewoon klaar daar...
Ga dan naar onz met je onzinquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Evian TG heeft Evian als grote geldschieter erachter. Beetje vergelijkbaar met Volkswagen-Wolfsburg. Ze zijn ook binnen 5 jaar vanuit de derde divisie daar naar de Ligue 1 gepromoveerd, het is zeker een rijke club.quote:
Van Bommel is als basisspeler gehaald en als nieuwe leider van PSV. Poulsen is een breedte versterking die niet veel zal spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat niemand hier Poulsen direct als een versterking ziet. Of wou je zeggen dat Van Bommel ook niet als versterking kwamquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
......quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flink geinvesteerd er speelde ook ineens een stuk of 5 Denen maar waarschijnlijk een redelijk mislukt project.
[..]
...
ah okquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:46 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Evian TG heeft Evian als grote geldschieter erachter. Beetje vergelijkbaar met Volkswagen-Wolfsburg. Ze zijn ook binnen 5 jaar vanuit de derde divisie daar naar de Ligue 1 gepromoveerd, het is zeker een rijke club.
Ik moet hier even aan wennen Macciequote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Gotenssj heb geduld voordat je je eigen gaat quoten
Ik lees hier net dat de kans groot is mocht Janssen vertrekken dat Pouleen veel gaat spelen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Bommel is als basisspeler gehaald en als nieuwe leider van PSV. Poulsen is een breedte versterking die niet veel zal spelen.
Daar zit het verschil in beoordeling in.
Ik weet niet wat voor plannen De Boer heeft met Poulsen. Ik denk dat hij wil gaan rouleren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat de kans groot is mocht Janssen vertrekken dat Pouleen veel gaat spelen?
Zeker met schorsingen en blessures acht ik de kans toch aanwezig op behoorlijk wat wedstrijden. Hij zal ook niet tegen minimumloon gekomen zijn denk ik? Denk niet dat Ajax hier veel plezier aan gaat beleven in ieder geval.
Janssen en Poulsen spelen op een andere positie. Poulsen is een opvolger van Anita, terwijl de eigenlijke talentvolle opvolger in de jeugd rond loopt. Daarnaast is Poulsen blijkbaar in te zetten als centrale verdediger, wat ook wel fijn is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat de kans groot is mocht Janssen vertrekken dat Pouleen veel gaat spelen?
Zeker met schorsingen en blessures acht ik de kans toch aanwezig op behoorlijk wat wedstrijden. Hij zal ook niet tegen minimumloon gekomen zijn denk ik? Denk niet dat Ajax hier veel plezier aan gaat beleven in ieder geval.
Janssen ging sowieso al niet veel spelen, dat maakt met de komst van Poulsen niks uit. Eriksen en de Jong zijn de halfspelers en op VM hebben we nu Poulsen en Schøne zou er kunnen spelen. Boccara gaat het later invullen, dat is de beoogde vervanger van Anita.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Poulsen voor een basisplek gehaald is eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Janssen ging sowieso al niet veel spelen, dat maakt met de komst van Poulsen niks uit. Eriksen en de Jong zijn de halfspelers en op VM hebben we nu Poulsen en Schøne zou er kunnen spelen. Boccara gaat het later invullen, dat is de beoogde vervanger van Anita.
niet op lange termijn nee, de komende paar maanden vast wel, aangezien we eigenlijk alleen Schone hebben rondlopen op CVM. Enoh is geblesseerdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Poulsen voor een basisplek gehaald is eerlijk gezegd.
Dan zal Schone wel in de basis starten denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
niet op lange termijn nee, de komende paar maanden vast wel, aangezien we eigenlijk alleen Schone hebben rondlopen op CVM. Enoh is geblesseerd
1 miljoen dacht ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Krohn-Dehli is naar Celta de Vigo trouwens, Ajax krijgt 50% van de transfersom. Al zal dat niet veel zijn.
Bron voor dat percentage?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Krohn-Dehli is naar Celta de Vigo trouwens, Ajax krijgt 50% van de transfersom. Al zal dat niet veel zijn.
Klopt. Zo is het geen probleem om Boccara te brengen. Haal je een dure speler in de bloei van zijn carriere dan wordt dat lastiger.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:20 schreef tong80 het volgende:
Past mooi in het nieuwe beleid om de eigen jeugd een kans te geven.
Misschien heeft ie vroeger een tussenlanding op Schiphol gemaaktquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:20 schreef tong80 het volgende:
Boccara is er nog niet klaar voor dus prima tussen oplossing inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:20 schreef tong80 het volgende:
Officieel van Ajax kan ik niks vinden alleen alle media zeggen het;quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:21 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bron voor dat percentage?
Is Poulsen niet gewoon een vroege backup voor Janssen?
Van 29 mei.quote:Ajax vangt mogelijk nog transfersom voor Krohn-Dehli
Michael Krohn-Dehli is al sinds 2008 weg bij Ajax, maar de club kan deze zomer nog op een vergoeding hopen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Bij zijn transfervrije vertrek werd met zijn nieuwe club Brondby IF afgesproken dat Ajax bij een doorverkoop 50% van de transfersom zal opstrijken. De middenvelder staat in de belangstelling van het Franse Evian, daarnaast zou er vanuit Nederland interesse zijn. Volgende zomer loopt zijn contract af bij de Deense club en verlopen daarmee ook de rechten van Ajax.
PSV wilde litmanen ook niet toen hij nog jong was...Huntelaar vonden ze in Eindhoven ook niet goed genoeg....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:52 schreef BrokenArrow het volgende:
Dit is dus duidelijk een miskoop omdat psv hem niet wilde hebben
In: Schone, Poulsen, Moisander, Sana & Boccara.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:20 schreef tong80 het volgende:
Heeft Ajax ook een handje vol van hoor..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
PSV wilde litmanen ook niet toen hij nog jong was...Huntelaar vonden ze in Eindhoven ook niet goed genoeg....
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja mooi he. ik heb wel dat lelijke Utrecht logo er afgeknipt
je vergeet oleguerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Alberto Luque
Ismael Urzaiz
Oleguer
Timothee Atouba
Teemu Tainio
Dimitri Bulykin
Christian Poulsen
Bulykin was geen miskoop.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Alberto Luque
Ismael Urzaiz
Oleguer
Timothee Atouba
Teemu Tainio
Dimitri Bulykin
Christian Poulsen
De rest alleen welquote:
Yep.quote:
Hij zal dan inderdaad wel als soort van coach voor de Denen gelden. Weet niet of we dat goed moeten zien? Kunnen we Bendter niet halen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep.
Maar dat is geen garantie dat dat nu weer het geval is natuurlijk.
Enige probleem wat ik er (nog) mee heb is dat hij een contract van 2 jaar krijgt. Had één jaar genomen met een optie tot een 2e jaar. Maar dat zal Poulsen zelf wel niet gewild hebben.
Voor 9 mil? En dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij zal dan inderdaad wel als soort van coach voor de Denen gelden. Weet niet of we dat goed moeten zien? Kunnen we Bendter niet halen?
Houden? En dan? Koop voor 5-6 mil tenminste iemand.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hou dat geld gewoon joh, Ajax heeft al genoeg verloren de afgelopen jaren.
Want?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Houden? En dan? Koop voor 5-6 mil tenminste iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |