FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Tja. We hebben al een bak van dat soort spelers gehad.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:41 schreef TJV het volgende:
We zien het wel, slechter dan Tainio kan hij toch niet zijn.
Je hebt hem natuurlijk al heel vaak zien spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Totaal geen vertrouwen in deze guyTainio2
Je hebt hem natuurlijk al heel vaak zien spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef vincerusso het volgende:
een Luque , Kuffour , Roger aankoop
Uhh,..ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt hem natuurlijk al heel vaak zien spelen.
Dus hij deed het erg slecht bij Evian?quote:
ja , is afgezakt tot een bedenkelijk niveauquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk geen grote onbekende als je bij clubs als Schalke, Juve, Liverpool en Sevilla hebt gespeeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden van Evian heb je gezien vorig jaar?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja , is afgezakt tot een bedenkelijk niveau
genoeg om te weten dat het een paniekaankoop is. en je komt niet zomaar daarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden van Evian heb je gezien vorig jaar?
Daar geen idee, maar hij zat al daar niet voor niets. Daarvoor was het al niet best bij Kopenhagen en Juve.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus hij deed het erg slecht bij Evian?
Bij Kopenhagen. In 2002quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Daar geen idee, maar hij zat al daar niet voor niets. Daarvoor was het al niet best bij Kopenhagen en Juve.
Hoeveel is genoeg? Was jij ook niet degene die Sana ook al afschreef voor hij uberhaupt in Amsterdam was?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
genoeg om te weten dat het een paniekaankoop is. en je komt niet zomaar daar
Of fuck me die andere club. Ik had hem een tijdje gevolgd want Deens voetbal is wel fun, maar vond het niet zo best. Ik ben normaal nooit van spelers afschrijven dus sure laat hem komen, maar ik vrees het ergste.quote:
tis een simpel werkertje die de laatste jaren slecht speelde. bij Juve waren ze maar al te blij dat ze van hem af kwamenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoeveel is genoeg? Was jij ook niet degene die Sana ook al afschreef voor hij uberhaupt in Amsterdam was?
Welke andere Deense club? Hij is van FCK naar Schalke, Sevilla, Juve, Liverpool en Evian gegaan...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Of fuck me die andere club. Ik had hem een tijdje gevolgd want Deens voetbal is wel fun, maar vond het niet zo best. Ik ben normaal nooit van spelers afschrijven dus sure laat hem komen, maar ik vrees het ergste.
Hopelijk verdient hij dan ook maar een appel en en ei.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:50 schreef Smoofie het volgende:
Gratis dus geen aankoop.
Maar we zien het wel ja? Ik geef hem het voordeel van de twijfel, techniek zal hij nog wel hebben, met al die denen zal hij vast ook naar zn zin krijgen. Het is geen taino 2 denk ik, meer een Ooijer 2, maar dna beter.
Gek dat hij daar dan nog 24 wedstrijden speelde in zijn laatste seizoen...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:51 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tis een simpel werkertje die de laatste jaren slecht speelde. bij Juve waren ze maar al te blij dat ze van hem af kwamen
tja bij een degradatiekandidaat. is niet voor niks zo lang transfervrijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gek dat hij daar dan nog 24 wedstrijden speelde in zijn laatste seizoen...
Sinds wanneer is Juve een degradatiekandidaat?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja bij een degradatiekandidaat. is niet voor niks zo lang transfervrij
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja bij een degradatiekandidaat. is niet voor niks zo lang transfervrij
evian welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Juve een degradatiekandidaat?
Hij speelde goed genoeg dat Evian, de nr 9 van de Ligue 1, hem zomaar liet gaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gek dat hij daar dan nog 24 wedstrijden speelde in zijn laatste seizoen...
Van Rommel kan meer met een bal dan hijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef Bonkers. het volgende:
Werd door de Liverpool-fans nog wel compleet belachelijk gemaakt toen hij daar speelde.![]()
Maar Ajax heeft nu dus ook een soort van Bommel..
Bij Juve zat Elia zelfs op de tribune of thuis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Juve een degradatiekandidaat?
Denk het niet, Jol kende Tainio nog en deze is gewoon gescout lijkt mij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef 16meter het volgende:
Denk een Tainio'tje, maar wie weet...
terechtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bij Juve zat Elia zelfs op de tribune of thuis.
Klinkt logischquote:Bij Ajax moet Poulsen, die voor twee jaar tekende, de vertrokken Vurnon Anita (Newcastle United) voorlopig opvolgen. Op lange termijn zien de Amsterdammers die plek weggelegd voor de 19-jarige Ilan Boccara, die afgelopen zomer de overstap maakte van Paris Saint-Germain naar Amsterdam.
Toen Juve 7e eindigde was hij al weer weg hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
evian welen juve had toen last van vele blessures en het was sowieso bagger toen
Maar die hebben ze nog weten te verkopen. Poulsen was transfervrij en komt nu pas ergens aan de bak.quote:
Einde van theoquote:
Die post gaat over Juve.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij speelde goed genoeg dat Evian, de nr 9 van de Ligue 1, hem zomaar liet gaan.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bij Juve zat Elia zelfs op de tribune of thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |