Estelle wordt de komende tijd heel wat minder serieus genomen of ze moet er nog een toyboy op nahouden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:18 schreef zouzou het volgende:
[..]
Jammer ik wordt echt serieuse genomen...heel vaak..
Nee, je zegt dat wij (als in Nederlanders) Estelle niet mogen omdat ze met een Marokkaan aan het batsen is. Nobody cares. Wat de meeste mensen misschien vreemd vinden is dat ze van iemand die tig getuigen tegen zich heeft, nog steeds aangeeft dat hij de onschuld zelve is. Maar ja, liefde is onverklaarbaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:18 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik praat nog een keer niet over rascism ,het is over Estelle.
Ik moest even denken aan dat voorval met die overval en die scooter. Daar kon niet worden bepaald wie de bestuurder was en dus gingen ze allebei vrijuit. Belachelijk vond iedereen. Terecht vonden een aantal mensen want je kan toch geen onschuldige veroordelen.quote:
Dat vind ik fijn voor je. Doen jullie het dan wel veilig?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:18 schreef zouzou het volgende:
Mooie vind ik..Zouzou over zouzouismequote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
zouzouisme noem ik het
Maar goed, er is een mijlpaal bereikt, er is een linkje geplaatst!
Je hebt geleerd te knippen en plakken. Wouw!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:02 schreef zouzou het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)adr-Hari-staan.dhtml
Estelle blijft bij Badr Hari staan!
Naturlijk niet, zo onschuldig is hij echt niet,quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat wij (als in Nederlanders) Estelle niet mogen omdat ze met een Marokkaan aan het batsen is. Nobody cares. Wat de meeste mensen misschien vreemd vinden is dat ze van iemand die tig getuigen tegen zich heeft, nog steeds aangeeft dat hij de onschuld zelve is. Maar ja, liefde is onverklaarbaar
Zekerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:25 schreef Pheno het volgende:
Estelle is prima ontopic. Zeker als ze net een nieuwe verklaring heeft afgelegd over het voorval.
Ja, ik moet een keer leren toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hebt geleerd te knippen en plakken. Wouw!
Geen idee, ik heb geen syndroom van Wilders. Ik ga niet voor iemand zijn omdat ik gewoon tegendraads wil zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:25 schreef zouzou het volgende:
[..]
Naturlijk niet, zo onschuldig is hij echt niet,
maar als iedereen tegen hem is dan neem ik voor hem.Dat is toch bekend hier, dat heet de syndrom
van Wilders toch zo iets....
Zou ze dan ook van die zinnen eruit gooien?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn voor je. Doen jullie het dan wel veilig?
Een lowkick tegen het hoofd.... Zielig om zulke kleine meisjes te trappen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:17 schreef WRH het volgende:
Kijk, Badr is blijkbaar inderdaad een lichtend voorbeeld voor de jonge allochtoon:
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_kickbokser__.html
Ja, net als een puber die zich afzet. Voorlopig verpest je wel het hele topic. Welke bewijzen of feiten er ook zijn, jij moet je afzetten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:25 schreef zouzou het volgende:
[..]
maar als iedereen tegen hem is dan neem ik voor hem.Dat is toch bekend hier, dat heet de syndrom
Bij een abonne van France soir mag echt niet, ik heb gevragt, jammer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sssst, eerst een applausje voor het kunnen quoten en knippen en plakken!
Kunnen we eindelijk al die bronnen krijgen
Wat doet ze dan ook op straat op een dinsdagavond?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:27 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Een lowkick tegen het hoofd.... Zielig om zulke kleine meisjes te trappen.
Huh? Waar slaat dat in vredesnaam op? Dus omdat iedereen tegen hem is verklaar je hem heilig ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:25 schreef zouzou het volgende:
[..]
http://www.francesoir.fr/(...)-correze-243377.htmlquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:28 schreef zouzou het volgende:
[..]
Bij een abonne van France soir mag echt niet, ik heb gevragt, jammer.
Je weet toch onderhand wel dat we in NL ons niet altijd aan de regels houden, van ons mag het wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:28 schreef zouzou het volgende:
[..]
Bij een abonne van France soir mag echt niet, ik heb gevragt, jammer.
Wat heeft ze in haar bloed?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat doet ze dan ook op straat op een dinsdagavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |