SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef LetsGame het volgende:
Voor morgen ingepland: dvd 11, 12 en 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef LetsGame het volgende:
Voor morgen ingepland: dvd 11, 12 en 13Voor morgen staan voor mij afl. 1041 t/m 1060 geplandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik kende het personage Sylvia nog niet zo goed voordat ik de boxen kreeg, maar in de serie vertelde Jef altijd hoe lief en zorgzaam Sylvia was, al vanaf het begin wanneer ik echt begon met volgen. Maar eerlijk gezegd heb ik het niet zo op Sylvia. Ik vind haar zo een zeikwijf af en toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:10 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Same here. Sylvia maakt van een mug een olifant. En maar iedere keer dat vreselijke verongelijkte gezicht van d'r trekkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik kende het personage Sylvia nog niet zo goed voordat ik de boxen kreeg, maar in de serie vertelde Jef altijd hoe lief en zorgzaam Sylvia was, al vanaf het begin wanneer ik echt begon met volgen. Maar eerlijk gezegd heb ik het niet zo op Sylvia. Ik vind haar zo een zeikwijf af en toe.
Ik snap wel dat ze iets heeft tegen Dian, maar zelfs wanneer Dian probeert aardig te doen, doet Sylvia meteen weer vijandig tegen haar. En..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Same here. Sylvia maakt van een mug een olifant. En maar iedere keer dat vreselijke verongelijkte gezicht van d'r trekkenZo'n type van "ja maar jij moet maar begrijpen wat ik doormaak want dat is zóóóóóó vreselijk!".
Ik krijg er zo nu en dan het maagzuur van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was ze meteen erg zorgzaam, lief en begripvol. Sorry hoor, maar ik wilde haar echt een klap verkopen op dat moment![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:12 schreef LetsGame het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Achja, ALS Floris weggaat betekent dat wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze iets heeft tegen Dian, maar zelfs wanneer Dian probeert aardig te doen, doet Sylvia meteen weer vijandig tegen haar. En..Precies. Dat ze Dian niet mag, dat is oké, maar om daar nu telkens weer over te beginnen als Dian alleen maar "hallo" tegen haar zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was ze meteen erg zorgzaam, lief en begripvol. Sorry hoor, maar ik wilde haar echt een klap verkopen op dat moment![]()
![]()
![]()
Als Floris zo'n klootzak zou zijn en Jef zou daar iets van zeggen, was het meteen weer "nou, dan ga ik bij je weg!"
Heeft ze trouwens ook een handje van, als het niet gaat zoals zij dat wilt is het meteen "Nou dan pak ik mijn spullen en dan ga ik weg. Voorgoed!" Als ik Jef was geweest...![]()
Ik wens niemand kanker toe, zelfs geen personage uit een serie, maar ik ben blij dat ze opgerot isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies. Dat ze Dian niet mag, dat is oké, maar om daar nu telkens weer over te beginnen als Dian alleen maar "hallo" tegen haar zegt![]()
Als Floris zo'n klootzak zou zijn en Jef zou daar iets van zeggen, was het meteen weer "nou, dan ga ik bij je weg!"
Heeft ze trouwens ook een handje van, als het niet gaat zoals zij dat wilt is het meteen "Nou dan pak ik mijn spullen en dan ga ik weg. Voorgoed!" Als ik Jef was geweest...
Ik ook. Dat ze trouwens nog zo'n verhaallijn kreeg. Alsof de schrijvers nog even wat sympathie aan het personage wilden gevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik wens niemand kanker toe, zelfs geen personage uit een serie, maar ik ben blij dat ze opgerot is
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook. Dat ze trouwens nog zo'n verhaallijn kreeg. Alsof de schrijvers nog even wat sympathie aan het personage wilden geven
Had haar verdomme onder een tram laten komen ofzo (was ook een suggestie van Bartho Braat, dus dat zegt genoeg).
Dat dus. Alleen met die wapenhandel in De Rozenboom was ze wel oké, maar toen ze met Lex op vakantie ging zonder het Jef te melden was het algauw gedaan met mijn sympathie voor haarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze was alleen een tijdje leuk in seizoen 4, voor de rest
Ja! Voor mij ook op exact dat moment.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus. Alleen met die wapenhandel in De Rozenboom was ze wel oké, maar toen ze met Lex op vakantie ging zonder het Jef te melden was het algauw gedaan met mijn sympathie voor haar
Vond ik in haar eerste seizoenen ook geen geweldig personage als ik eerlijk ben, veel te veel een Helen Helmink junior, maar haar dood vond ik veel mooier en aangrijpender. Júíst omdat een ongeluk in een klein hoekje zit.quote:
Hoe kan je dat nou zeggen?? Anitaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond ik in haar eerste seizoenen ook geen geweldig personage als ik eerlijk ben, veel te veel een Helen Helmink junior, maar haar dood vond ik veel mooier en aangrijpender. Júíst omdat een ongeluk in een klein hoekje zit.
Dat was toch al bekend?:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:26 schreef LetsGame het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar het design van seizoen 20
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend?:
[ afbeelding ]
Anita was wel een erg leuk karakter idd, alleen die bemoeizucht in de eerste seizoenen was imo soms een beetje ergerlijk. Maar wat ik terugzie van haar latere seizoenen is dat dat veel minder werd, ze had meer haar eigen leven en dat was juist zo mooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen?? Anita![]()
![]()
![]()
Vond het wel heel ontroerend, vooral toen ze "Roos" zei en langzaam wegviel..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:31 schreef Frey het volgende:
De exit van Anita was zo slecht. Niet de afscheidsscènes enzo, die waren sterk. Maar dat ongeluk...
Ze was seropositief en dan komen ze met zoiets.![]()
De schrijvers faalden weer jammerlijk.
Ergens geef ik je wel gelijk, ze was een tijdje bemoeizuchtig, maar alleen in het derde en vierde seizoen had ik dat, naarmate het vierde seizoen werd ze weer zoals ze begin seizoen 3 was, eigenlijk leuker en leuker. In seizoen 6 was ze helemaal hersteld van dat irritante gedoequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Anita was wel een erg leuk karakter idd, alleen die bemoeizucht in de eerste seizoenen was imo soms een beetje ergerlijk. Maar wat ik terugzie van haar latere seizoenen is dat dat veel minder werd, ze had meer haar eigen leven en dat was juist zo mooi.
Het punt was dat Sabine Koning erg snel de serie wilde verlaten, terwijl de schrijvers nog veel plannen met haar hadden. Als ze haar ziekte hadden gebruikt om haar de serie uit te schrijven was het pas écht onrealistisch geweest. Dan waren er reacties gekomen dat het veel te veel afgeraffeld werd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:31 schreef Frey het volgende:
De exit van Anita was zo slecht. Niet de afscheidsscènes enzo, die waren sterk. Maar dat ongeluk...
Ze was seropositief en dan komen ze met zoiets.![]()
De schrijvers faalden weer jammerlijk.
PeterKelder en ik moeten nog een halve box kijken, misschien is Sylvia wel veranderd in het tweede gedeelte. Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:36 schreef Frey het volgende:
En wat Sylvia betreft ben ik het gelukkig totaal niet met jullie eens.![]()
Maar dat worden wel tranen voor mij in december.
Mijn verwachtingen zijn laag, héél laag gespannen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
PeterKelder en ik moeten nog een halve box kijken, misschien is Sylvia wel veranderd in het tweede gedeelte. Laten we het hopen.
Tranen van geluk, mag ik toch hopen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:36 schreef Frey het volgende:
En wat Sylvia betreft ben ik het gelukkig totaal niet met jullie eens.![]()
Maar dat worden wel tranen voor mij in december.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tranen van geluk, mag ik toch hopen?
Wel jammer dat Sylvia 13 discs meedraaitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wij bouwen wel een feestje in december
En helaas draaide Frits maar 6 discs mee bij seizoen 6. Zíjn dood vind ik pas een echte aderlating, ik mis zijn geniale humor en die vrijwel constante grijns op zijn gezichtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wel jammer dat Sylvia 13 discs meedraait
Ik vind het ook erg jammer dat Frits eruit is, mis hem ook inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En helaas draaide Frits maar 6 discs mee bij seizoen 6. Zíjn dood vind ik pas een echte aderlating, ik mis zijn geniale humor en die vrijwel constante grijns op zijn gezicht
Gelukkig maken de droogkomische grappen van Stan een hoop goed
Die humor van Stanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer dat Frits eruit is, mis hem ook inderdaad
Stan is erg komisch
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:47 schreef Frey het volgende:
Zal geen verrassing voor jullie zijn: ik mis Frits niet.
Komt dat vaker voor, dat Goudkust en GTST decors switchten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die humor van Stan"Dit diner wordt u aangeboden door de firma Guus Geluk & Co"
Overigens een decorfeitje: de slaapkamer van Arnie en Roos in afl. 1039 wordt later bij Goudkust gebruikt als slaapkamer van Harm van Cloppenburg
Ik prijs ze gelijk; ze hebben allebei een geweldig charisma. Alleen die humor van Frits was af en toe echt om te bescheuren, zo geniaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ludo is een GENIALE opvolger voor Frits en ik prijs Ludo ook boven Frits. Het is alleen zo jammer dat ze nooit een team konden vormen, of juist tegenpolen konden zijn
Dat zou ik wel eens gezien willen hebben ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef LetsGame het volgende:
Het is alleen zo jammer dat ze nooit een team konden vormen, of juist tegenpolen konden zijn
Stan was echt veel leuker dan ik me kon herinneren, maar ik heb hem ook niet zo lang meegemaakt toen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die humor van Stan"Dit diner wordt u aangeboden door de firma Guus Geluk & Co"
In ieder geval niet meer de originele Herman..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens gezien willen hebben ja.
Of een ontmoeting met Herman.
Keek je niet sinds 1995?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Stan was echt veel leuker dan ik me kon herinneren, maar ik heb hem ook niet zo lang meegemaakt toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |