Dat was toch al bekend?:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:26 schreef LetsGame het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar het design van seizoen 20

quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend?:
[ afbeelding ]

Anita was wel een erg leuk karakter idd, alleen die bemoeizucht in de eerste seizoenen was imo soms een beetje ergerlijk. Maar wat ik terugzie van haar latere seizoenen is dat dat veel minder werd, ze had meer haar eigen leven en dat was juist zo mooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:28 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen?? Anita

Vond het wel heel ontroerend, vooral toen ze "Roos" zei en langzaam wegviel..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:31 schreef Frey het volgende:
De exit van Anita was zo slecht. Niet de afscheidsscènes enzo, die waren sterk. Maar dat ongeluk...
Ze was seropositief en dan komen ze met zoiets.
De schrijvers faalden weer jammerlijk.

Ergens geef ik je wel gelijk, ze was een tijdje bemoeizuchtig, maar alleen in het derde en vierde seizoen had ik dat, naarmate het vierde seizoen werd ze weer zoals ze begin seizoen 3 was, eigenlijk leuker en leuker. In seizoen 6 was ze helemaal hersteld van dat irritante gedoequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Anita was wel een erg leuk karakter idd, alleen die bemoeizucht in de eerste seizoenen was imo soms een beetje ergerlijk. Maar wat ik terugzie van haar latere seizoenen is dat dat veel minder werd, ze had meer haar eigen leven en dat was juist zo mooi.

Het punt was dat Sabine Koning erg snel de serie wilde verlaten, terwijl de schrijvers nog veel plannen met haar hadden. Als ze haar ziekte hadden gebruikt om haar de serie uit te schrijven was het pas écht onrealistisch geweest. Dan waren er reacties gekomen dat het veel te veel afgeraffeld werd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:31 schreef Frey het volgende:
De exit van Anita was zo slecht. Niet de afscheidsscènes enzo, die waren sterk. Maar dat ongeluk...
Ze was seropositief en dan komen ze met zoiets.
De schrijvers faalden weer jammerlijk.

PeterKelder en ik moeten nog een halve box kijken, misschien is Sylvia wel veranderd in het tweede gedeelte. Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:36 schreef Frey het volgende:
En wat Sylvia betreft ben ik het gelukkig totaal niet met jullie eens.
Maar dat worden wel tranen voor mij in december.

Mijn verwachtingen zijn laag, héél laag gespannen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
PeterKelder en ik moeten nog een halve box kijken, misschien is Sylvia wel veranderd in het tweede gedeelte. Laten we het hopen.

Tranen van geluk, mag ik toch hopen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:36 schreef Frey het volgende:
En wat Sylvia betreft ben ik het gelukkig totaal niet met jullie eens.
Maar dat worden wel tranen voor mij in december.

quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tranen van geluk, mag ik toch hopen?

Wel jammer dat Sylvia 13 discs meedraaitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wij bouwen wel een feestje in december

En helaas draaide Frits maar 6 discs mee bij seizoen 6. Zíjn dood vind ik pas een echte aderlating, ik mis zijn geniale humor en die vrijwel constante grijns op zijn gezichtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wel jammer dat Sylvia 13 discs meedraait

Ik vind het ook erg jammer dat Frits eruit is, mis hem ook inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En helaas draaide Frits maar 6 discs mee bij seizoen 6. Zíjn dood vind ik pas een echte aderlating, ik mis zijn geniale humor en die vrijwel constante grijns op zijn gezicht
Gelukkig maken de droogkomische grappen van Stan een hoop goed

Die humor van Stanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer dat Frits eruit is, mis hem ook inderdaad
Stan is erg komisch
 "Dit diner wordt u aangeboden door de firma Guus Geluk & Co"
 "Dit diner wordt u aangeboden door de firma Guus Geluk & Co" 

quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:47 schreef Frey het volgende:
Zal geen verrassing voor jullie zijn: ik mis Frits niet.

Komt dat vaker voor, dat Goudkust en GTST decors switchten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die humor van Stan"Dit diner wordt u aangeboden door de firma Guus Geluk & Co"
Overigens een decorfeitje: de slaapkamer van Arnie en Roos in afl. 1039 wordt later bij Goudkust gebruikt als slaapkamer van Harm van Cloppenburg

Ik prijs ze gelijk; ze hebben allebei een geweldig charisma. Alleen die humor van Frits was af en toe echt om te bescheuren, zo geniaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ludo is een GENIALE opvolger voor Frits en ik prijs Ludo ook boven Frits. Het is alleen zo jammer dat ze nooit een team konden vormen, of juist tegenpolen konden zijn

Dat zou ik wel eens gezien willen hebben ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef LetsGame het volgende:
Het is alleen zo jammer dat ze nooit een team konden vormen, of juist tegenpolen konden zijn

Stan was echt veel leuker dan ik me kon herinneren, maar ik heb hem ook niet zo lang meegemaakt toen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die humor van Stan"Dit diner wordt u aangeboden door de firma Guus Geluk & Co"

In ieder geval niet meer de originele Herman..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens gezien willen hebben ja.
Of een ontmoeting met Herman.

Keek je niet sinds 1995?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Stan was echt veel leuker dan ik me kon herinneren, maar ik heb hem ook niet zo lang meegemaakt toen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |