Die ligt nog bewusteloos op de Ritzema Bos Kade in Heemstede, dus daar hebben we weinig aan op dit momentquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Vraag het eens aan speurneus Jack.
Zo'n gevoel had ik ook al, alsof ze 21 individuele foto's bij elkaar hebben geplaatstquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
God... die castfoto... net of er alleen maar foto's zijn gemaakt waar mensen solo, duo of trio opstaan en dat dat in elkaar gefotoshopt is.
Zou ook best kunnen... Zodat ze hem later het jaar nog kunnen aanpassen met wat vertrekkende mensen, en gastrollen die eventueel blijven.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die ligt nog bewusteloos op de Ritzema Bos Kade in Heemstede, dus daar hebben we weinig aan op dit moment
Ja..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo'n gevoel had ik ook al, alsof ze 21 individuele foto's bij elkaar hebben geplaatst
Alleen Jef staat er wel als een baas bij, midden op de fotoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja..Alles voor een groen scherm, we painten er wel een achtergrondje in..
Maar dan stel ik me hem weer voor als het personage van de boxen, toen het ook nog echt een baas was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen Jef staat er wel als een baas bij, midden op de foto
Zo staat-ie er ook bijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar dan stel ik me hem weer voor als het personage van de boxen, toen het ook nog echt een baas was.
Dat wel... Maar wel in een outfitje van Jack ofzoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar dan stel ik me hem weer voor als het personage van de boxen, toen het ook nog echt een baas was.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat wel... Maar wel in een outfitje van Jack ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ook wat Peter betreft. Maar gelukkig maakte die nog een mooie comeback, wat heb ik daar van genotenViel me ook op ja, hij kijkt ook echt geschrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja of Jack en Anita die een relatie hadden nota bene, Anita was net volwassen toen die hele verhaallijn rondom de geboorte en ontvoering van Frits/Herman-Rien II/Jack. En met Janine is hij zelfs getrouwd geweest, maar tijdens die geboorte periode was ze de leidinggevende van Mickey die nota bene een onderzoek deed naar de familie Hogendoorn. Janine moest daar zeker over de helft van de 20 zijn gezien haar carrière (hoewel dat niet alles zegt uiteraard).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 6: Jack als 3 jarig kind en Dian als volwassen vrouw
Seizoen 16: Jack midden 20 en Dian dezelfde leeftijd
En Robert, Laura en Jef dan, gedurende hun periode is Jack van 0 naar 20 gegaan, maar hierna Nina nog eens een keer en onlangs Rikki en Sil. Dus er moeten al sinds seizoen 3 minsten 40 jaar verstreken zijn. Ik moet wel zeggen dat die 3 toen veertigers in de kracht van hun leven waren, maar nu moeten ze eind vijftig voorstellen, geen 80 in ieder geval.
Ach ja het principe van SORAS-sen hè.
Een heer met stijl
Grappig, in 1999 speelde ze een Marieke van Dijk in Baantjer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:41 schreef Frey het volgende:
Ik zie Angela Schijf trouwens als Angela van Dijk staan op de aftiteling.
Weet iemand hoe dat zit?
En dat Wiet jonger dan Nina is, is de meest slordige fout aan dit allesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Viel me ook op ja, hij kijkt ook echt geschrokken
[..]
Ja of Jack en Anita die een relatie hadden nota bene, Anita was net volwassen toen die hele verhaallijn rondom de geboorte en ontvoering van Frits/Herman-Rien II/Jack. En met Janine is hij zelfs getrouwd geweest, maar tijdens die geboorte periode was ze de leidinggevende van Mickey die nota bene een onderzoek deed naar de familie Hogendoorn. Janine moest daar zeker over de helft van de 20 zijn gezien haar carrière (hoewel dat niet alles zegt uiteraard).
En Robert, Laura en Jef dan, gedurende hun periode is Jack van 0 naar 20 gegaan, maar hierna Nina nog eens een keer en onlangs Rikki en Sil. Dus er moeten al sinds seizoen 3 minsten 40 jaar verstreken zijn. Ik moet wel zeggen dat die 3 toen veertigers in de kracht van hun leven waren, maar nu moeten ze eind vijftig voorstellen, geen 80 in ieder geval.
Ach ja het principe van SORAS-sen hè.
Damn inderdaad, dat had ik mezelf nog niet eens gerealiseerd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
En dat Wiet jonger dan Nina is, is de meest slordige fout aan dit alles
Dat vergeef ik ze door Pip Pellens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
In SORAS-termen gezien niet, maar in werkelijkheid klopt het dan ongeveer weer wélquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
2006: Wiet - 16, Nina - 16
2012: Wiet - 17, Nina - 24?!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vergeef ik ze door Pip Pellens.![]()
Haar weer eruit schrijven niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kan iemand mij vertellen was SORAS inhoudt?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Pip moet terug...http://en.wikipedia.org/wiki/Soap_Opera_Rapid_Aging_SyndromeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kan iemand mij vertellen was SORAS inhoudt?
Ah! Thanks!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Soap_Opera_Rapid_Aging_Syndrome
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In SORAS-termen gezien niet, maar in werkelijkheid klopt het dan ongeveer weer wélSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |