Fingerboarding ongeluk?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:53 schreef bobbernaut het volgende:
hij doet echt pijn, stuk huid weg en een deuk in mn arm
Pasfoto specificatiesquote:Toelichting Het hoofd en de schouders staan recht naar voren afgebeeld. Als het hoofd in enige richting gekanteld is (achterover, voorover, scheef of opzij), dan kan dat problemen opleveren bij (geautomatiseerde) gezichtsherkenning. Als ondersteuning nodig is dan mag dit niet zichtbaar zijn op de foto. Dit is te vermijden door bijvoorbeeld de hand onder de kleding te houden.
nopequote:
Gok bijna van niet, in SA zaten er niet zulke bergen in de buurt van Las Venturas en dat stukje waar die dam lag zat tussen de twee steden in die er niet in zouden zitten. Zou suf zijn als dat stukje land er wel in zou zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:23 schreef -Datdus- het volgende:
Hoover dam? zo ver wel... Toch las vegas erbij?
kenser stoerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef shaderon het volgende:
En ik kwam alleen om er even informatie te winnen, kom ik terug met 2 replay broeken van 95¤ per stuk
zo van ERHMAGERD SWEG #SWEGGERGANGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef shaderon het volgende:
kom ik terug met 2 replay broeken van 95¤ per stuk
#SWAGSWAGSWAGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:43 schreef bobbernaut het volgende:
Nah ik had t over dit stukje
[..]
zo van ERHMAGERD SWEG #SWEGGERGANG
Dat is wel een mooie mapquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Denk trouwens dat het deze brug was (blauw cirkel, rood zijn alle bruggen.)
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn ideequote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:17 schreef delano.888 het volgende:
Durf te wedden dat die screens alleen gelden voor een ¤3000+ pc.
he daar ben ik vorige week nog geweest.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:22 schreef -Datdus- het volgende:
[ [url=http://bridgepros.com/projects/Hoover_Dam_Bypass_Bridge/Seagull_View_Rendering_10_02300dpi[1].jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
1 in mn armquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg bobbert, wat voor wondje heb je dan jongeuh?
enige wat met sommige f2p dingen is dat je met geld duidelijke advantages kan kopen t.o.v. Niet betalende. TF2 doet het wel goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:23 schreef TJV het volgende:
http://www.nu.nl/games/28(...)bisoft-illegaal.html
Eigen schuld, dikke bult.
Mineraalwater even lief aankijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe maak je die koppies zoals in de op?
weinig en slecht internet. En dan heb ik geen zin om al die topics te lezen of te reageren. Nu iets rustiger dus ik dacht ik kijk even.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef Mender het volgende:
[..]
Mauris
Jij hebt ook lang niks van je laten horen
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:12 schreef shaderon het volgende:
zo irritant is dat, slecht internet
[ afbeelding ]
Je weet niets over linkshandig zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:46 schreef bobbernaut het volgende:
Datdus heeft nu een relatie met zijn rechterhand!
mij afzeiken op de mcdonalds en de kfc en dan zelf bij de BK gaan etenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:55 schreef TJV het volgende:
Kwartier geleden zo ongeveer het grootste menu van de BK op, nu al het idee dat ik niets gegeten heb. Daarom at ik die shit ook nooit meer.
Je kan er niks aan doen alles is automagisch verdoeme.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:58 schreef TJV het volgende:
McDonald's is dan ook gewoon het kutst van allemaal en KFC is voor negers. Ga bij de BK werken en doe wat aan dat vreten daar.
wacht maar ik maak de beste burgers die je ooit geproefd hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je kan er niks aan doen alles is automagisch verdoeme.
Dat ben je na een tijdje toch ook wel zat.quote:
Heb je wel eens twee vuisten in je kont gehad dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:05 schreef TJV het volgende:
Ik heb ooit meegedaan een wedstrijdje zweedse gehaktballetjes eten. God o god, dat is nog erger voor je anus dan 2 vuisten erin. Voor de bevestiging van dat laatste moet je bij onze zweedse vrouwenverslinder zijn.
bron?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:26 schreef shaderon het volgende:
tieten mogen weer gepost worden btw, geldt dat ook voor deze subfora?
[Het Algemene Nachtbagger Topic] #316 het laatste rondje tetten !!!quote:
Koop zo'n kankerlelijke in plaats van zon kut vespa die om de haverklap worden gejat.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:32 schreef tuut-chips het volgende:
ik denk dat ik een scooter ga kopen
picfailquote:
tomos jwzquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:33 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Koop zo'n kankerlelijke in plaats van zon kut vespa die om de haverklap worden gejat.![]()
Fixquote:
Tja, Niet iedereen heeft een houte poot zoals meneer shaderon.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:38 schreef shaderon het volgende:
fietsen__!!!
kut nederlanders, heel de wereld lacht ons uit op dat kut ding
in australie nooit meer fietsen
Distuuuurrrrbinnnggquote:
Tieten mochten weer.quote:
ik moet ook fietsen hoor, maar ik haat hetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja, Niet iedereen heeft een houte poot zoals meneer shaderon.
treinenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:44 schreef tuut-chips het volgende:
bus duurt net zo lang als fietsen
dat moet ik al zes jaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:45 schreef -Datdus- het volgende:
Ik moet verdomme een uur reizen naar mijn nieuwe school.
Wie gaat er dan ook op de fiets.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:50 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dat moet ik al zes jaar
op de fiets
lopen duurt nog langerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op de fiets.
Aaaaw, komt vanzelf goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:44 schreef -Datdus- het volgende:
Het lijkt wel of iedereen een relatie heeft behalve ik.Kut facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
ja, aanrader, ben weer van de partijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:54 schreef Lorrelies het volgende:
Wie doet er mee met de nieuwe Man & Machine dinges van Team Fortress 2?
It's nice
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:53 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Aaaaw, komt vanzelf goed
Oh en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics van..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag deze en het hoofd deed mij denken aan Lorrelies.
[ afbeelding ]
Fur Mods: Ik neem aan dat deze niet erg is (je ziet niets).
IK MAKA OOK GEEN GEINTJES BROERTJEquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:08 schreef bobbernaut het volgende:
Maar t doet me idd wel aan lor's hoofd denken
Zit je ze nou voor blinden uit te schelden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag deze en het hoofd deed mij denken aan Lorrelies.
[ afbeelding ]
Fur Mods: Ik neem aan dat deze niet erg is (je ziet niets).
Haha nee man maar kom net uit een ban van 2 weken en daarvoor kwam ik ook uit een vervroegde ban waar een paar dagen tussen zaten. Had ook te maken met naaktpics, daarom die disclaimer erbij elke keer.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zit je ze nou voor blinden uit te schelden?
Ewa drumpman
Ah daarom was je niet actiefquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha nee man maar kom net uit een ban van 2 weken en daarvoor kwam ik ook uit een vervroegde ban waar een paar dagen tussen zaten. Had ook te maken met naaktpics, daarom die disclaimer erbij elke keer.
Ewa PIMP, hoe was Gamescom?
Hahaha, allemaa nerdjes mang, gwn klappe geve.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ah daarom was je niet actief
Was wel leuk opzig maar nog nooit zoveel gekke/autistische mensen bij elkaar gezien.
Volgensmij hebben de meeste ook nog nooit van een scheermes, gel of acne verzorging gehoord.
Ook echt veel dikke mensen
Er zijn wel screensquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, allemaa nerdjes mang, gwn klappe geve.
Ik ben niet geweest. Ik wou speciaal voor GTA V gaan maar er werd op een gegeven moment aangekondigd dat die er helemaal niet zou zijn. [ afbeelding ]
Nog vette games tegen gekomen?
Bijna alle stands waren gesloten en je moest er wel minsten 300+ minuten wachten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest. Ik wou speciaal voor GTA V gaan maar er werd op een gegeven moment aangekondigd dat die er helemaal niet zou zijn. [ afbeelding ]
WAT IS JE PSN?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ik gezien ja. Ik heb geen geduld mattie.
Er zijn een stuk of zes nieuwe V screensquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht 2013.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bijna alle stands waren gesloten en je moest er wel minsten 300+ minuten wachten.
Bij AC3 stond een rij van 8 uur!
Er kwam ook zo'n kut neger die tegen mijn tas aanduwde en toen heb ik hem maar effe verrot gescholden want die kon mij toch niet verstaan kut moffen!
"De online winkel Zavvi heeft gisteren een releasedatum geplaatst voor Grand Theft Auto V. Eurogamer PT contacteerde de site en kreeg te horen dat 23 november 2012 (jawel, dat is dus dit jaar!) de officiële releasedatum van de game zou zijn. 'Rockstar heeft dit bevestigd. Als de datum verandert, zullen we deze onmiddellijk updaten', aldus een vertegenwoordiger van Zavvi"
Ja daar hebben we dus niks aanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:23 schreef MineraalWater het volgende:
"De online winkel Zavvi heeft gisteren een releasedatum geplaatst voor Grand Theft Auto V. Eurogamer PT contacteerde de site en kreeg te horen dat 23 november 2012 (jawel, dat is dus dit jaar!) de officiële releasedatum van de game zou zijn. 'Rockstar heeft dit bevestigd. Als de datum verandert, zullen we deze onmiddellijk updaten', aldus een vertegenwoordiger van Zavvi"
DM.quote:
Brb.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:23 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of zes nieuwe V screens
rockstargames.com/v
watwatwatwatwatwatwatwatwatwatwtawtawawfWATWATAWAWTAWTAWATWAAAAAAAAAAATquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:23 schreef MineraalWater het volgende:
Lijkt me inderdaad te vroeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
watwatwatwatwatwatwatwatwatwatwtawtawawfWATWATAWAWTAWTAWATWAAAAAAAAAAAT
Ben bang dat dat hem echt niet gaat worden hoor, dan waren ze allang met marketen begonnen.
Aan de andere kant market GTA V zichzelf natuurlijk wel. Ze zetten drie nieuwe screens online en binnen een half uurtje zijn ze worldwide trending op twitter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
GTA is mijn leven. GTA is gewoon legendarisch en moet nooit stoppen. Ik slaap met GTA.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef tuut-chips het volgende:
Ik denk dat het zinnetje "Why did I move here? I guess it was the weather" de 'meest door mijn pc afgespeelde zin' van 2012 is
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier hebben jullie nog wat leuke plaatjes om te lachen, hihi.
[ afbeelding ]Haha, baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier hebben jullie nog wat leuke plaatjes om te lachen, hihi.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:32 schreef bobbernaut het volgende:
Ik moest gister wel ziek hard lachen doorNedermeme
Octo die tegen Mr Krabs zei: Je moet je kankerbek houden
Waarom kijk je daar iedere dagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:32 schreef bobbernaut het volgende:
U MAD?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar iedere dag
Coachellaquote:
1e keer sinds maanden dat ik er kijkquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar iedere dag
Aldie is banned dus tja we moeten iemand hebben die dat doetquote:
Niet waar gisteren stond er ook al allemaal troep hierquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Coachella![]()
[..]
1e keer sinds maanden dat ik er kijk
ben je stoned?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet elke keer keihard lachen om dit plaatje, weet niet waarom.
[ afbeelding ]
quote:[img]http://i.fokzin[img]http://i.imgur.com/3qrrJ.gif[/img]e.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 22 augustus 2012 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Blow niet meer man, ik rook zelfs niet meer.
Die nedermemes zijn wel baas. Heb er vaak om moeten lachen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:32 schreef bobbernaut het volgende:
Hahahahahaha.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:37 schreef MineraalWater het volgende:
Hier lachte ik mij echt kapot om.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet elke keer keihard lachen om dit plaatje, weet niet waarom.
[ afbeelding ]
quote:
Kom skype dan steroidmanquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:44 schreef MineraalWater het volgende:
Deze is voor onze bob.
[ afbeelding ]
Nee man ik vind Skype gaar geworden. Die shit was alleen leuk in de MC tijd.quote:
Ik wil alleen je zwoele stem horenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man ik vind Skype gaar geworden. Die shit was alleen leuk in de MC tijd.
Spelen jullie überhaupt nog MC?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wil alleen je zwoele stem horen
BO$$quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
Nee, En dit is mijn laatse gif voor deze pagina.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zouden ze hun vingers in hun konten hebben?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet ook nog altijd lachen om deze toen.
[ afbeelding ]
Ik hoorde het gisteren van AlDie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
zouden ze hun vingers in hun konten hebben?
Ok die gif is dus echt perfect geplaatst.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren van AlDie.![]()
[ afbeelding ]
Wat een bazen films. Heb ze pas vorige week gezien maar kan nu al niet wachten tot deeltje 3.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok die gif is dus echt perfect geplaatst.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:56 schreef MineraalWater het volgende:
Eerst die beat denk je, Hmm klinkt best goed en dan komt dat wijf
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
zouden ze hun vingers in hun konten hebben?
Die kwam ik laatst ergens tegen ja, fucking dom.quote:
Is wel leuk tot de 15 minuten ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die ga ik morgen denk ik effe kijken, Ziet er wel interessant uit.
HAHA jammer dan. Sinds die keer dat ik tering erg schrok trap ik er niet meer in.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
VUIL KANKER JONG!!!!!
IK SCHRIK ME DE KANKER1
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HAHA jammer dan. Sinds die keer dat ik tering erg schrok trap ik er niet meer in.
Haha ik schrok ook toen Aldie me die op skype stuurdequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:27 schreef MineraalWater het volgende:
Serieus man dat is de eerste keer in een paar jaar dat ik zo erg ben geschrokken
wat zijn dat voor klapmongolen die daar naar toe gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:58 schreef bobbernaut het volgende:
Mschol jij bent hier toch ook fan van?
*kuch*mschol*kuchquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:59 schreef shaderon het volgende:
[..]
wat zijn dat voor klapmongolen die daar naar toe gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Why does Len look so delicious in this opening? While watching this, all I wanted to do was shove my sandpaper cock up his tiny little asshole.
mizuchan25 1 dag geleden
Dat is echt zo achterlijk dat ik er geen woorden voor hebquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:58 schreef bobbernaut het volgende:
Mschol jij bent hier toch ook fan van?
KLIK KLIK KLIK KLIKquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:06 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik durf er niet op te klikken, wat gebeurt er?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Lorrelies het volgende:
Ja maar als zelfs stoere jongens als jullie al een hartverzakking krijgen...
JULLIE WILLEN ME DOOD HEBBEN HE?
??quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef TJV het volgende:
Ach, je schrikt een beetje.
Ik had echt een hartstilstand verwacht maar het valt wel mee.
hjkkb oke, owh je krijgt de groetjes van je moeder, anyways ze zuigt me weer bohh wat heerlijkquote:
heb je anna? of mariska?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hjkkb oke, owh je krijgt de groetjes van je moeder, anyways ze zuigt me weer bohh wat heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:48 schreef Lorrelies het volgende:
Zo, om even tot rust te komen.gewoon je wii softmodden, dan kun je alles gratis krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb meer dan 100 wii spellen en ze werken allemaal. mediaplayer en alles op de wii, cheat systeem ingebouwd. nog nooit iets fout gegaan oidquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:54 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb daar meer negatieve dan positieve verhalen over gehoord eigenlijk :/
Nou ja ik kocht nooit al pc games en op mijn DS had ik ook een R4 kaartje en downloadde ik de spelletjes, dus zo erg vind ik het niet om van de Wii wel alles te kopenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik heb meer dan 100 wii spellen en ze werken allemaal. mediaplayer en alles op de wii, cheat systeem ingebouwd. nog nooit iets fout gegaan oid
Heb ooit eens gezegd tegen en vriendin die liep te klagen over haar cup maat: ''misschien moet je eens wc papier tussen je tieten vrijen, werkte met je kont ook''quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:06 schreef -Datdus- het volgende:
Iedereen die ik ooit heb leuk gevonden heeft nu ontzettende grote tieten. Ik had gewoon een oog voor kwaliteit toen ik op de middelbare school zat.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:08 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Heb ooit eens gezegd tegen en vriendin die liep te klagen over haar cup maat: ''misschien moet je eens wc papier tussen je tieten vrijen, werkte met je kont ook''
ja.quote:
Mord, dit is je que.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Lorrelies het volgende:
Ik kan er lekker de hele dag aanzitten als ik zou willen joepie
Is alleen niks aan als je 't zelf doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |