Fingerboarding ongeluk?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:53 schreef bobbernaut het volgende:
hij doet echt pijn, stuk huid weg en een deuk in mn arm
Pasfoto specificatiesquote:Toelichting Het hoofd en de schouders staan recht naar voren afgebeeld. Als het hoofd in enige richting gekanteld is (achterover, voorover, scheef of opzij), dan kan dat problemen opleveren bij (geautomatiseerde) gezichtsherkenning. Als ondersteuning nodig is dan mag dit niet zichtbaar zijn op de foto. Dit is te vermijden door bijvoorbeeld de hand onder de kleding te houden.
nopequote:
Gok bijna van niet, in SA zaten er niet zulke bergen in de buurt van Las Venturas en dat stukje waar die dam lag zat tussen de twee steden in die er niet in zouden zitten. Zou suf zijn als dat stukje land er wel in zou zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:23 schreef -Datdus- het volgende:
Hoover dam? zo ver wel... Toch las vegas erbij?
kenser stoerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef shaderon het volgende:
En ik kwam alleen om er even informatie te winnen, kom ik terug met 2 replay broeken van 95¤ per stuk
zo van ERHMAGERD SWEG #SWEGGERGANGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef shaderon het volgende:
kom ik terug met 2 replay broeken van 95¤ per stuk
#SWAGSWAGSWAGquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:43 schreef bobbernaut het volgende:
Nah ik had t over dit stukje
[..]
zo van ERHMAGERD SWEG #SWEGGERGANG
Dat is wel een mooie mapquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Denk trouwens dat het deze brug was (blauw cirkel, rood zijn alle bruggen.)
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn ideequote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:17 schreef delano.888 het volgende:
Durf te wedden dat die screens alleen gelden voor een ¤3000+ pc.
he daar ben ik vorige week nog geweest.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:22 schreef -Datdus- het volgende:
[ [url=http://bridgepros.com/projects/Hoover_Dam_Bypass_Bridge/Seagull_View_Rendering_10_02300dpi[1].jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |