Hoezo maar 3 keer?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je .. maar 3 keer gedaan net zucht
Hoi Drommeldoos.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dag squatprinses
[..]
Dag squirtprinses
Je bent zelf een kut ttquote:
Zou ook niet passenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom sta ik er ook niet in. Duh.
quote:
Laat mij erbuiten wil je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij hoefde enkel te fisten ditmaal
Jawel dat was de dealquote:
Volgens mij snappen een aantal FOK!ers niet waarom Stevenmac26 mod is. Daar gaat het volgens mij over.quote:
Het helpt wel vaker om relschoppers verantwoordelijkheden te geven. Dan gedragen ze zich vaak welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij snappen een aantal FOK!ers niet waarom Stevenmac26 mod is. Daar gaat het volgens mij over.
Werkt dat ook in een kroeg?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het helpt wel vaker om relschoppers verantwoordelijkheden te geven. Dan gedragen ze zich vaak wel
Wel een goed idee ja. Slecht gedrag belonen. Wie weet werkt dat in de maatschappij ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het helpt wel vaker om relschoppers verantwoordelijkheden te geven. Dan gedragen ze zich vaak wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |