Top, doe ik dat zo eventjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Achterband gaat wel sneller dat je voorband inderdaad. Als het nog niet te ver is kun je je achter- en voorband even omwisselen zodat ze wat langer meegaan.
Ik heb 3 weken geleden de brief tot opzegging verstuurdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:34 schreef kiekjesdief het volgende:
Daar worden de sportscholen ook rijk van. een groot deel betaalt maar komt niet
That's my girl. Een wedstrijdrenster die niet alleen maar droge pasta en rode biefstuk eetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:57 schreef CyclingGirl het volgende:
1.66 en 55kg 1kg aangekomen. Ik dieet ook niet hoor. Ik hou van burgers.
Hoor het ook net op 3 FM ja, tof! 2 etappes in Drenthe & Overijssel, dan Brabant en Zeelandquote:
Alleen als je achterband te plat is, is het niet aan te raden. Het stuurt een stuk minder prettig namelijk. Als je met dezelfde soort banden blijft rijden, kun je net zo goed je achterband oprijden en dan vervangen door een nieuwe.quote:
betekent natuurlijk wel dat de zomermalloten nóg langer op de weg zijn dan in andere jaren... Normaal komen ze pas vlak voor de tour uit hun holletjes, en gaan ze in een voetbalbroekje+zweetband over de dijken razen. Het worden er nu alweer minder, straks blijven ze nog tot eind augustus doorfietsen..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:07 schreef Holenbeer het volgende:
ik hoorde het ook op 3fm inderdaad
vind het wel tof dat dat soort rondes in Nederland starten. Goed voor de wielergekte
zit wat in inderdaad, maar moet wel zeggen dat ik mij minder erger aan andere wielrenners dan aan normale fietsers/wandelaars op het fietspad. Als ze rekening houden dat het fietspad niet alleen van hun is heb ik snel vrede met de extra wielrenners.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
betekent natuurlijk wel dat de zomermalloten nóg langer op de weg zijn dan in andere jaren... Normaal komen ze pas vlak voor de tour uit hun holletjes, en gaan ze in een voetbalbroekje+zweetband over de dijken razen. Het worden er nu alweer minder, straks blijven ze nog tot eind augustus doorfietsen..
Terwijl ik dit lees eet ik 2 volkorenboterhammen met in roomboter gebakken eieren en spek, en een groot glas boeren karnemelk erbij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:08 schreef Deetch het volgende:
Het lijkt hier wel een anorexia forumIs het dan nog wel nog steeds recreatief wielrennen? Voor mij is dat hard tegen de bulten opfietsen, vlakke kilometers tegen de wind en mooie tochtjes in het buitenland. Verder wel gezond eten maar mijn bier-, chips-, wijn- en bourgondische eetlust ga ik er niet voor opgeven.
Want zeg nou eerlijk, wat is er mooier dan na de amstel gold race of mergelheuvelland twee daagse een heerlijke bourgondische stoofpot te eten met een goede fles wijn of een karmeliet.
Om dat hele imago-gedoe wil ik me niet meer druk maken. Ik weet van mijzelf dat ik mij prima gedraag op de racefiets, dus vind ik het wel prima, ongeacht wat andere idioten op een racefiets uitvretenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef eentwee het volgende:
Ja wat mij betreft hoeft de recreatieve sport niet meer te groeien. Er is bijna geen verkeerssituatie meer mogelijk waarin je niet de gebeten hond bent, ondanks goede bedoelingen.
Eigenlijk moet je het doen zoals de bodybuilders maar dan op je eigen manier. Je kan als coureur van iedereen wat leren. Ook van die grote kleerkasten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:02 schreef Gripper het volgende:
Als je een keer op een BBQ-meet bij mij zou komen, dan weet je we nooit anorexisch zullen worden![]()
Ik ben ook dol op (bourgondisch) eten. neemt niet weg dat ik dit jaar wel streng ga zijn voor mezelf: de marmotte moet ik doen met 75 kg eigen gewicht, en dat is nu nog 78-79
Omdat het dan allemaal net wat makkelijker gaat bergop![]()
Dan zal ik misschien deze winter iets minder vette stoofpotjes moeten maken (of nóg harder en nóg meer trappen, dat kan ook)
Ik moet gelijk aan die Freddeh grap denkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:03 schreef nogeenmaarten het volgende:
Zondag aanstaande de ronde van Delft. Komt dat zien! http://www.rondevandelft.nl/rondemiss.html
Een goed karakter is het belangrijkste.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan die Freddeh grap denken
De Ronde van Delftquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:10 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Een goed karakter is het belangrijkste.
Bij Freddeh kan ik alleen nog maar aan verkennende vingers denken, zijn er nog meer grappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |