Ik heb dan ook een tijd meegechat in een Gorean server.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eens
je bent de eerste die weet wat ik bedoel op FOK! als ik ' nadu ' gebruiktrouwens..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:06 schreef VacaLoca het volgende:
Bloedlul, vervelende is dat ie inderdaad keihard wordt, maar de kromming vrij sterk is en het bijna pijn doet om 'm richting het plafond te wijzen zeg maar.
Eh lol oke, nouja prima. Ik heb zelf geen lul, anders zou ik dat even proberen!quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:06 schreef VacaLoca het volgende:
Bloedlul, vervelende is dat ie inderdaad keihard wordt, maar de kromming vrij sterk is en het bijna pijn doet om 'm richting het plafond te wijzen zeg maar.
Ik heers over dit topic. Wie zijn mijn onderdanen?quote:
werkt dat met een voorbind ook?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh lol oke, nouja prima. Ik heb zelf geen lul, anders zou ik dat even proberen!
Haha lul.. ik bedoel lol..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh lol oke, nouja prima. Ik heb zelf geen lul, anders zou ik dat even proberen!
Denk het niet, maar ook daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
werkt dat met een voorbind ook?
Denk het wel.. probeer het uit zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heers over dit topic. Wie zijn mijn onderdanen?
Ik mevrouw.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heers over dit topic. Wie zijn mijn onderdanen?
ik ook iets vergelijkbaarsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een tijd meegechat in een Gorean server.
Gaat om stijf eah..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:09 schreef schrikbarend het volgende:
naar het plafond wijzen gaat prima hahah
wist je dat een strap - on omgekeerd ' no parts ' is...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vond er alleen geen fuck meer aan. Al die verschillende aanspreekvormen en dergelijke.quote:
liever bdsmquote:
dat wist ik niet maar wel een tof feitje !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wist je dat een strap - on omgekeerd ' no parts ' is...
tof he
klopt..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vond er alleen geen fuck meer aan. Al die verschillende aanspreekvormen en dergelijke.
I will! Kan je wel tegen haren trekken?quote:
vond ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wist ik niet maar wel een tof feitje !
Hahaha, dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tof he
ja hoor.. kun jij tegen bijten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I will! Kan je wel tegen haren trekken?
en wat ga je daar mee doenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tof he
Maar, de posities vind ik mooi en de sfeer er om heen ook.quote:
Is dat iets wat je kunt eten? Vis ofzo?quote:
Klopt een soort haring. Glijdt zo in je keel..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat iets wat je kunt eten? Vis ofzo?
Makkelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hoor.. kun jij tegen bijten?
met de juiste persoon welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar, de posities vind ik mooi en de sfeer er om heen ook.
Je weet zelf, paal en touw. Boot en zo.quote:
hmm ik wel.. of JJH dat ook tof vindt om te vinden weet ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Makkelijk.Kun je wel tegen zuigzoenen?
niemand knoopt mij zomaar vastquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
*kuch* vastknopen die handel! *kuch*
oh de berenboot is erquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet zelf, paal en touw. Boot en zo.
Nee ja, nu voel ik me echt dom.quote:
be my guestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niemand knoopt mij zomaar vastdaar moet je echt wel wat kennis voor hebben van zulk soort dingen.
Haring vind ik wel lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Klopt een soort haring. Glijdt zo in je keel..
Hmmm...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ik wel.. of JJH dat ook tof vindt om te vinden weet ik niet
jij en wasknijpers?
Tsja, kwestie van zoeken, gevonden worden en dat soort shit. Wat dat betreft haat ik het allemaal wel.quote:
ik ga mezelf niet vastleggenquote:
ben je nietquote:
Eitje. Choking?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ik wel.. of JJH dat ook tof vindt om te vinden weet ik niet
jij en wasknijpers?
ik heb nog wel wat hennep liggenquote:
te doen.. openbare vernedering?quote:
hihi het is eerder de vraag of ik haar heel laatquote:
je bent zelf leukquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi het is eerder de vraag of ik haar heel laat
Hier heb ik echt belachelijk hard om moeten lachen, tis maar goed dat ik nu alleen ben.quote:
Jij bent ook leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jullie zijn stom want ik ben ook leuheuuuk.
zo dat moest ff
jammer dat ik dat heb moeten missenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hier heb ik echt belachelijk hard om moeten lachen, tis maar goed dat ik nu alleen ben.
geestelijke sowieso, maar daar ben ik niet bang voor.quote:
welquote:
Komt nog wel een keer. Ik lach te veel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jammer dat ik dat heb moeten missen
Drie weken is wel wat lang inderdaad, ik ben blij dat we het er over eens zijn dat 2 weken de max is. En geestelijk zal het natuurlijk een heel lief meisje blijven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
geestelijke sowieso, maar daar ben ik niet bang voor.
En ik heb ook geen zin om nog drie weken wonden te verzorgen als ze een weekendje bij jou geweest is.
Ja je liegt. Nu ga ik je slaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
welof wil je zeggen dat ik lieg? hm ?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Drie weken is wel wat lang inderdaad, ik ben blij dat we het er over eens zijn dat 2 weken de max is. En geestelijk zal het natuurlijk een heel lief meisje blijven.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]whahaha ja hoor ik wel
AANSCHOUW deze 3 leuke dames.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Pfieuw gelukkig we zijn alle 3 leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
zullen we allebei een weekje doen dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Drie weken is wel wat lang inderdaad, ik ben blij dat we het er over eens zijn dat 2 weken de max is. En geestelijk zal het natuurlijk een heel lief meisje blijven.
Ik moest keihard hardop lachenquote:
Ik ook, maar daarna zal het wel zo zijn!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
zullen we allebei een weekje doen dan?
En ik weet beter...
Beter dan huilen. Of niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik moest keihard hardop lachen
Ja, en ik dacht, Wtf? .Dquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik moest keihard hardop lachen
nee dat zei ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
AANSCHOUW deze 3 leuke dames.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
please dont take the bitch out of her.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarna zal het wel zo zijn!
Jaja, nu is het te laat. Kom maar mee dame.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee dat zei ik niet.
ik bedoelde: straf me nietik zal het nooit meer doen.
knetter kan ook engels hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
please dont take the bitch out of her.
Alleen bij mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
please dont take the bitch out of her.
Kan ze dat?quote:
nee doe me dit niet aaaaaaaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja, nu is het te laat. Kom maar mee dame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan ze dat?Ohjee, moeten we overschakelen op Frans dan?
Whahah dat wil ik je zien proberenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee doe me dit niet aaaaaaaanspaar mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat gebeurt er met stoute poesjes?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Dat weet ik, maar het laatste wat ik wil is een meisje wat als een hondje achter me aanloopt en alles doet wat ik zeg.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het laatste wat ik wil is een meisje wat als een hondje achter me aanloopt en alles doet wat ik zeg.
eehhmm eehmm die moeten op het stoutkrukje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]![]()
Wat gebeurt er met stoute poesjes?
JJH on a leash.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik krijg jou eerder aan de riem
Ik ben braaf en gewillig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik krijg jou eerder aan de riem
Oui, sur bien. C'est un belle langue!quote:
Ik krijg jou ook wel aan de riem als ik de kans krijgquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JJH on a leash.
weer eens wat anders dan een freak
mi van mezelf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JJH on a leash.
weer eens wat anders dan een freak
ga doorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oui, sur bien. C'est un belle langue!
is dat zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik krijg jou ook wel aan de riem als ik de kans krijg![]()
lolquote:
Sowieso natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whahah dat wil ik je zien proberen
In de hoek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eehhmm eehmm die moeten op het stoutkrukje?
STOUT!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)fotos-meisje-15.html
Tsjonge jonge.
dankjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trek maar wat uithet mag
Ik ben soms best heel liefquote:
Jij mag ook wel wat uitdoen hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben soms best heel lief
Wil je je shirt terug?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
best fris zo topless buiten
ja als het mag van iedereenquote:
neuhquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Bij deze zou je dat eigenlijk eens wel moeten doen..
neuhquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja als het mag van iedereen
maar kippenvel en stijve tepelsquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik peer 'm maar even uit dit topic, voorlopig geen behoefte aan.
Adios
het vriest heul niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn tepels vriezen er bijna af
nietus de seks was binnen leugenbassiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef JJH het volgende:
[..]
het vriest heul niet.
Ik zit al de hele avond naakt buiten.
en bedankt..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
oogjes vallen dicht. ik ga slapen lekkerekerels van me
maar vanaf daarna wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nietus de seks was binnen leugenbassie
trusten poes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
Kerels?! Is dat onze verhouding?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en bedankt..
slaap lekker katje
trusten meneertjequote:
neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kerels?! Is dat onze verhouding?!
o, vast, heb toch niet veel om handen op t moment.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
slaaplekkerr![]()
![]()
[..]
trusten meneertje![]()
tot morgen wellicht
voor wie waren die dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
GIMME MY SHIRT !
grrmbl..
pics zijn er al dus doe dat shirt hier
voor mijn telefoonquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
voor wie waren die dan?
Il heb er voorlopig nog niks aan.
nu heb je ze.. geef mn shirt maar aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
voor wie waren die dan?
Il heb er voorlopig nog niks aan.
omdat er een reuzachtige inktvis achter je stond die zich stond te scheren?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:52 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik schrok net toen ik in de spiegel keek..
Nee, door mijn eigen kopquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat er een reuzachtige inktvis achter je stond die zich stond te scheren?
fappen, soppen, zuipen, slapenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Grijsbaard het volgende:
Waarom is het hier nu zo in ene dood?
Privé onderonsjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Grijsbaard het volgende:
Omdat bedtijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:01 schreef Grijsbaard het volgende:
Behalve jij en ik dus..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fappen, soppen, zuipen, slapen
Slaap lekker!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja ik sluit fok ook af.. nog ff op mobiel kijken.. maar wel richting bedtrusten en tot morgen
Goedemorgen trouwens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niemand knoopt mij zomaar vastdaar moet je echt wel wat kennis voor hebben van zulk soort dingen.
Goedemorgen schoonheid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:27 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen is elkaar aan het hosselen
Ik wil jou ook wel hosselen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:27 schreef LovelyLady het volgende:
jij hebt de meeste 06 nrs geloof ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:27 schreef LovelyLady het volgende:
zegt wie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt de meeste 06 nrs geloof ik
Moet ik de jouwe dan hebben?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:52 schreef Linda94 het volgende:
Gelukkig niet de mijne.. 06 bla bla bla hihi
Volgens mij weet de baas nog wel wat te bedenken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:07 schreef JJH het volgende:
Ik wil wel wat doen vandaag, maar ik heb nog géén idee wat.
Ik heb vakantie, dus dat doen we maar even niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:08 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij weet de baas nog wel wat te bedenken.
Ik bedoel die andere.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, dus dat doen we maar even niet.
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, dus dat doen we maar even niet.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:08 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Volgens mij weet de baas nog wel wat te bedenken.
Verdomme ik wil ook koffiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo nog ff 10 minuten relaxen.. tijd voor koffie
+1quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
broodje en koffie.. the good life
Zo eerst maar eens even onder de douche klimmen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nieuwe zetten, je kan het
klimmenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo eerst maar eens even onder de douche klimmen.
Niet letterlijk!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klimmen
Pics van het klimmen !
Euhm, je hebt vakantie en het is pas half tien.quote:
Zieke shit ...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:20 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen moedigen 3-jarigen aan te vechten
Gisteravond niet willen slapen. Niet luisteren, Koen sliep gister rond 10 uur en Sander was om kwart v 7 al wakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, je hebt vakantie en het is pas half tien.
Hebben die draakjes van je je de hele nacht wakker gehouden?
Ik was vroeger ook altijd zo vroeg wakker. Dan ging ik naar beneden om Pokémon te kijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gisteravond niet willen slapen. Niet luisteren, Koen sliep gister rond 10 uur en Sander was om kwart v 7 al wakker
Wat nou vakantieuitslapen zit er niet in
Ik ben van de telekidsgeneratiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook altijd zo vroeg wakker. Dan ging ik naar beneden om Pokémon te kijken.
Telekids heb ik ook wel eens gezien, dat was er nog een paar jaartjes toen ik jong was. Pokémon is er ook al 15 jaar of zo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben van de telekidsgeneratie
Pokemon kijkt mijn oudste ook
Ik ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben van de telekidsgeneratie
Pokemon kijkt mijn oudste ook
Goede hoop dat het vanavond vroeg plat ligt dus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gisteravond niet willen slapen. Niet luisteren, Koen sliep gister rond 10 uur en Sander was om kwart v 7 al wakker
Wat nou vakantieuitslapen zit er niet in
Ik was altijd met mijn technisch lego aan het knutselen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar het mocht vaak niet, mijn ouders vonden het onzin om 's morgens om 7u tv te kijken.
Effe afmatten in de dierentuin jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Goede hoop dat het vanavond vroeg plat ligt dus.
Kijk eens jongens, wat een mooie grote speeltuin?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Effe afmatten in de dierentuin ja
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk eens jongens, wat een mooie grote speeltuin?
Papa en mama gaan daar *wijst* koffie drinken.
Ik bedoelde meer van dat er vast een speeltuin is met terras erbij. Kun je ze daar lekker laten ravotten aan het eind van de middag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh, wil zelf ook wel wat zien
quote:De hond was het meer in gesprongen waarop het stel aan het varen was. Donald Cyr (64) aarzelde niet en dook achter zijn huisdier aan. Toen hij in moeilijkheden kwam, sprong zijn echtgenote Patricia Cyr (61) - in een poging hem te redden - ook het water in, ondanks het feit dat ze niet kon zwemmen.
Aww, wat zielig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van dat er vast een speeltuin is met terras erbij. Kun je ze daar lekker laten ravotten aan het eind van de middag.
Pracht verhaalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:22 schreef Fera het volgende:
Maandag was ik nog als een held het water in gedoken. Ik was met mijn hond aan het spelen, met een tennisbal. Dus ik gooi en hij gaat erachteraan, blijkt dat ik hem te ver heb gegooid. Als hij bijna bij de bal is, draait hij zich om en zwemt terug (hij is 7 maanden en heeft nog niet heel veel zwemervaring). Staat hij in het ondiepe water heel treurig naar zijn langzaam weg drijvende bal te kijken, trek ik als een goede baas mijn jurk uit en duik in mijn ondergoed het water in om die bal te halen. Hij zwom als nog vrolijk mee en toen hebben we samen de tennisbal gered.
Eigenlijk verdien ik gewoon een Olympische medaille.quote:
Ik ga zo ook ergens halen. Inkakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo nog ff 10 minuten relaxen.. tijd voor koffie
Ontwerpenquote:
Kom maar langsquote:
kan niet ben zwaar hard aan het werkquote:
Ik heb was opgehangen, een tukje gedaaan en gelunched.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet ben zwaar hard aan het werk
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb was opgehangen, een tukje gedaaan en gelunched.
je was er ook belachelijk vroeg uit.. maar dat was dus puur om mij te imponeren.. ben de deur uit en je gaat slapenquote:
Ik was wakker door die werklui boven, die deden hameren en boren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je was er ook belachelijk vroeg uit.. maar dat was dus puur om mij te imponeren.. ben de deur uit en je gaat slapen
kun je nagaan wat ik vaak heb met jouw wekker op de bank.. terwijl ik al wakker benquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was wakker door die werklui boven, die deden hameren en boren.
En jouw wekker, tot 3x toe...![]()
Je word er in ieder geval niet wakker van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun je nagaan wat ik vaak heb met jouw wekker op de bank.. terwijl ik al wakker ben![]()
maakt het wat uit?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zat ik hier niet al voordat jij hier zat?
Ja hoi.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
Kan iemand voor mij de was strijken? Ik vind dat zo saai, zelfs met TV aan. Want ik vind TV vaak ook saai.
Beetje rustig hier. Komt wel goed schatje!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
Alles goed hier?
Ik ben echt fucking moe, flikker bijna in slaap op m'n werkNog 2,5 uur
Serieus? Kan me niet voorstellen dat iemand dat vrijwillig wilt doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoi.. Ik wil het wel doen hoor, kom je het brengen dan?
Maandag t/m woensdag heb ik het ook volgehouden, dus lijkt me wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje rustig hier. Komt wel goed schatje!
Vind het geweldig ja, ruikt lekker en ziet er daarna mooi uit!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Kan me niet voorstellen dat iemand dat vrijwillig wilt doen.
Vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Tamashii het volgende:
Ki
[..]
Vind het geweldig ja, ruikt lekker en ziet er daarna mooi uit!
ijskoffie wel.. gewoon koude koffie nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst vond je ijskoffie nog zo lekker
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ijskoffie wel.. gewoon koude koffie niet
quote:
Ik zou jou wel een dagje willen lenen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Tamashii het volgende:
Ki
[..]
Vind het geweldig ja, ruikt lekker en ziet er daarna mooi uit!
Ik denk niet dat ze dan gaat strijken. Dan ga je wel andere dingen met haar doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou jou wel een dagje willen lenen.
Altijd hequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dan gaat strijken. Dan ga je wel andere dingen met haar doen.
Na afloop sta je alsnog zelf te strijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Daaar had ik nog geeneens aan gedacht.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dan gaat strijken. Dan ga je wel andere dingen met haar doen.
Ik word hier neergezet als een of andere sexverslaafde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Waar of niet?
Tenzij je hem gewoon op afstand houdt.
Ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet ben zwaar hard aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |