Hahaha, chill toch. Lijkt me veel fijner dan dat je er constant over nadenkt. Alleen als ik alcohol op heb, kan ik wel flirten. Maar meer niet echt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk nooit echt bewust...maar onbewust schijn ik wel behoorlijk te versieren
jij quote expres mn foto's dus dan vertel ik jou nietsquote:
ik ben ook op mijn best via internet of met drank opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, chill toch. Lijkt me veel fijner dan dat je er constant over nadenkt. Alleen als ik alcohol op heb, kan ik wel flirten. Maar meer niet echt.
Ik heb wel chocomelk voor jequote:
ging helemaal per ongelukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij quote expres mn foto's dus dan vertel ik jou niets
Ik heb het al goedgemaakt voor je. Of voor hem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij quote expres mn foto's dus dan vertel ik jou niets
herkenbaar!! ik blijk dat met mijn fel groene oogjes te doen.. terwijl ik het niet door heb. daarom ben ik zo blij met mn zonnebril somsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk nooit echt bewust...maar onbewust schijn ik wel behoorlijk te versieren
mijn dank is grootquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb het al goedgemaakt voor je. Of voor hem.
zo heb je me graagquote:
nohm koud?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb wel chocomelk voor je
Hmm je mag mij wel eens komen versierenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
herkenbaar!! ik blijk dat met mijn fel groene oogjes te doen.. terwijl ik het niet door heb. daarom ben ik zo blij met mn zonnebril soms
oke oke je moet mailen naar yvonnequote:
als je wilt zorg ik dat hij zo koud is dat je kippenvel krijgtquote:
dankuquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb het al goedgemaakt voor je. Of voor hem.
Hahaha, herkenning.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben ook op mijn best via internet of met drank op
knetter was je voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik ben vast niet de eerste die dat zegt.
Is dat mensenkennis of puur geluk?quote:
tofquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hmm je mag mij wel eens komen versieren
oeh ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je wilt zorg ik dat hij zo koud is dat je kippenvel krijgt
nu nog uitvinden hoe dat werkt hier.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke oke je moet mailen naar yvonne
Geen dank, kniel maar voor me.quote:
beide?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat mensenkennis of puur geluk?
Al zou ik niet op mezelf vallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
klopt, qua vrouwen hebben wij wel aardig dezelfde smaak.
* Moeraskat in nadu zit.quote:
troost je, ik ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Al zou ik niet op mezelf vallen
*Aait zachtjes*. Gorean nog wel.quote:
is anders een heel zinnig topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Grijsbaard het volgende:
Je zal maar zo'n topic verzinnen Voordelen bloedlul/vleeslul
Nuja, ik heb het me ook wel eens afgevraagd. Zeker in de sauna.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Grijsbaard het volgende:
Je zal maar zo'n topic verzinnen Voordelen bloedlul/vleeslul
* Moeraskat oogjes sluitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
*Aait zachtjes*. Gorean nog wel.
Hahaha ik heb er wel in gereageerd..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
is anders een heel zinnig topic
Haha okee.. Ik ben sinds vandaag erachter wat ik heb. Je hebt er namelijk een truucje voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nuja, ik heb het me ook wel eens afgevraagd. Zeker in de sauna.
conclusie: bijna iedereen is voorstander van de bloedlul hahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hahaha ik heb er wel in gereageerd..Kon het niet laten.. wat ben ik toch weer een open jongen..
Nee, helaas verkeerd gegokt..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Moeraskat het volgende:
zeg grijsbaardjij bent toch zo'n muisje van pinkeltje
onee das snorrestaartquote:
Laat ik die nu net hebben..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
conclusie: bijna iedereen is voorstander van de bloedlul hahaha
Er zit seksueel wel wat verschil in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat oogjes sluit
tower zit niet comfy
Niet iedereen ziet dat is mijn ervaringquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schat..als je mensen dm't dan zien ze dat.. dan hoef je dat niet in het topic ook te vertellen dat je dat doet
eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er zit seksueel wel wat verschil in.
Wat dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha okee.. Ik ben sinds vandaag erachter wat ik heb. Je hebt er namelijk een truucje voor.
vaak negeren ze je dan expressssss......quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet dat is mijn ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |