Nee dat geloof ik ook wel ja, je krijgt ze nooit weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:46 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Operaties zijn al helemaal niet fijn ivm littekenweefsel. Helemaal weg zal je het nooit krijgen.. Je hebt al mazzel als je het een beetje kan verminderen.
nja jij keek nogal moeilijk dus vandaar dat ik het dacht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. weetnie waarom..
dat idee heb ik vaak bij meisjes die ik knap vind... vooroordeel dit dat alles..
dacht het nl ook van tamashii en die heb ik niet eens ontmoet
Oh dat ken ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee.. weetnie waarom..
dat idee heb ik vaak bij meisjes die ik knap vind... vooroordeel dit dat alles..
dacht het nl ook van tamashii en die heb ik niet eens ontmoet
Ze kijkt wel vaker moeilijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nja jij keek nogal moeilijk dus vandaar dat ik het dacht.
jouw opmerking word dus verworpen
Ik wil best 10 minuten masseren, maar dan wil ik wel wat terug.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Grijsbaard het volgende:
OPROEP!
Wie wil deze arme jongen die zo ontzettend veel spierpijn heeft even een half uurtje masseren?Alvast vriendelijk bedankt.
Meiden mogen mij vaak niet omdat ik arrogant overkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nja jij keek nogal moeilijk dus vandaar dat ik het dacht.
jouw opmerking word dus verworpen
jemig meis je hebt beter dan dezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
niet quoten aub ...
[picture from a kittycat ]
Oeh nice.quote:
Is goed!.. Wat wil je terug? Kunnen we ook wel even via DM bespreken natuurlijk..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil best 10 minuten masseren, maar dan wil ik wel wat terug.
snap ik wel, komt omdat je een goede babbel hebt denk ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Meiden mogen mij vaak niet omdat ik arrogant overkom
wat nergens op slaat want ben ik totaal niet
thnx echt. ...quote:
dat ken ik, niet echt een open blik zeg maar hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
snap ik wel, komt omdat je een goede babbel hebt denk ik
van mij vinden ze juist dat ik boos kijk ... dus mogen ze me ook niet snel
arrogant is niet het juiste woord denk ik, zelfverzekerd klinkt beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Meiden mogen mij vaak niet omdat ik arrogant overkom
wat nergens op slaat want ben ik totaal niet
nee hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat ken ik, niet echt een open blik zeg maar haha
vrouwen vatten dat op als verwaand en arrogant..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
arrogant is niet het juiste woord denk ik, zelfverzekerd klinkt beter.
jij kent haar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
arrogant is niet het juiste woord denk ik, zelfverzekerd klinkt beter.
Oh vertel:Dquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
Ik leer hier ook wel wat over vrouwen zeg.
Laat maar even hangen wat KEL betreftquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
Ik leer hier ook wel wat over vrouwen zeg.
oke okequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jemig meis je hebt beter dan dezen
hahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vrouwen vatten dat op als verwaand en arrogant..
en ik kom heel zelfverzekerd over terwijl ik nogal een onzekere muts ben
Ja ik stap nooit echt op vrouwen af vanwege dit soort redenen.quote:
W00t, wat bedoel je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat maar even hangen wat KEL betreft
Oh dat kun je dus eigenlijk best doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik stap nooit echt op vrouwen af vanwege dit soort redenen.
Nee, vind ik eng.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dat kun je dus eigenlijk best doen
dankjequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zie je wel
je bent mooier dan op die eerste foto die je deed
t zijn noodlesquote:
pas op met je KEL infoquote:
schat..als je mensen dm't dan zien ze dat.. dan hoef je dat niet in het topic ook te vertellen dat je dat doetquote:
Knappe meid ben je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
t zijn noodlesmaar ja vond ik ook
![]()
Gebeurt niks.quote:
vertel ik nietquote:
Ik doe het eigenlijk nooit echt bewust...maar onbewust schijn ik wel behoorlijk te versierenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, vind ik eng.Ik stap ook noooooit op mannen af.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gebeurt niks.
Maarreh, wanneer kom je een keer melk drinken?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vertel ik nietwant dan kom jij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |