nu nog uitvinden hoe dat werkt hier.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke oke je moet mailen naar yvonne
Geen dank, kniel maar voor me.quote:
beide?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat mensenkennis of puur geluk?
Al zou ik niet op mezelf vallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
klopt, qua vrouwen hebben wij wel aardig dezelfde smaak.
* Moeraskat in nadu zit.quote:
troost je, ik ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Al zou ik niet op mezelf vallen
*Aait zachtjes*. Gorean nog wel.quote:
is anders een heel zinnig topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Grijsbaard het volgende:
Je zal maar zo'n topic verzinnen Voordelen bloedlul/vleeslul
Nuja, ik heb het me ook wel eens afgevraagd. Zeker in de sauna.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Grijsbaard het volgende:
Je zal maar zo'n topic verzinnen Voordelen bloedlul/vleeslul
* Moeraskat oogjes sluitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
*Aait zachtjes*. Gorean nog wel.
Hahaha ik heb er wel in gereageerd..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:02 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
is anders een heel zinnig topic
Haha okee.. Ik ben sinds vandaag erachter wat ik heb. Je hebt er namelijk een truucje voor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nuja, ik heb het me ook wel eens afgevraagd. Zeker in de sauna.
conclusie: bijna iedereen is voorstander van de bloedlul hahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hahaha ik heb er wel in gereageerd..Kon het niet laten.. wat ben ik toch weer een open jongen..
Nee, helaas verkeerd gegokt..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Moeraskat het volgende:
zeg grijsbaardjij bent toch zo'n muisje van pinkeltje
onee das snorrestaartquote:
Laat ik die nu net hebben..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
conclusie: bijna iedereen is voorstander van de bloedlul hahaha
Er zit seksueel wel wat verschil in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat oogjes sluit
tower zit niet comfy
Niet iedereen ziet dat is mijn ervaringquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schat..als je mensen dm't dan zien ze dat.. dan hoef je dat niet in het topic ook te vertellen dat je dat doet
eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er zit seksueel wel wat verschil in.
Wat dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha okee.. Ik ben sinds vandaag erachter wat ik heb. Je hebt er namelijk een truucje voor.
vaak negeren ze je dan expressssss......quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet dat is mijn ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |