Ik heb dan ook een tijd meegechat in een Gorean server.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eens
je bent de eerste die weet wat ik bedoel op FOK! als ik ' nadu ' gebruiktrouwens..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:06 schreef VacaLoca het volgende:
Bloedlul, vervelende is dat ie inderdaad keihard wordt, maar de kromming vrij sterk is en het bijna pijn doet om 'm richting het plafond te wijzen zeg maar.
Eh lol oke, nouja prima. Ik heb zelf geen lul, anders zou ik dat even proberen!quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:06 schreef VacaLoca het volgende:
Bloedlul, vervelende is dat ie inderdaad keihard wordt, maar de kromming vrij sterk is en het bijna pijn doet om 'm richting het plafond te wijzen zeg maar.
Ik heers over dit topic. Wie zijn mijn onderdanen?quote:
werkt dat met een voorbind ook?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh lol oke, nouja prima. Ik heb zelf geen lul, anders zou ik dat even proberen!
Haha lul.. ik bedoel lol..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh lol oke, nouja prima. Ik heb zelf geen lul, anders zou ik dat even proberen!
Denk het niet, maar ook daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
werkt dat met een voorbind ook?
Denk het wel.. probeer het uit zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heers over dit topic. Wie zijn mijn onderdanen?
Ik mevrouw.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heers over dit topic. Wie zijn mijn onderdanen?
ik ook iets vergelijkbaarsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een tijd meegechat in een Gorean server.
Gaat om stijf eah..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:09 schreef schrikbarend het volgende:
naar het plafond wijzen gaat prima hahah
wist je dat een strap - on omgekeerd ' no parts ' is...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vond er alleen geen fuck meer aan. Al die verschillende aanspreekvormen en dergelijke.quote:
liever bdsmquote:
dat wist ik niet maar wel een tof feitje !quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wist je dat een strap - on omgekeerd ' no parts ' is...
tof he
klopt..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vond er alleen geen fuck meer aan. Al die verschillende aanspreekvormen en dergelijke.
I will! Kan je wel tegen haren trekken?quote:
vond ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wist ik niet maar wel een tof feitje !
Hahaha, dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tof he
ja hoor.. kun jij tegen bijten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I will! Kan je wel tegen haren trekken?
en wat ga je daar mee doenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tof he
Maar, de posities vind ik mooi en de sfeer er om heen ook.quote:
Is dat iets wat je kunt eten? Vis ofzo?quote:
Klopt een soort haring. Glijdt zo in je keel..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dat iets wat je kunt eten? Vis ofzo?
Makkelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hoor.. kun jij tegen bijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |