quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb was opgehangen, een tukje gedaaan en gelunched.
je was er ook belachelijk vroeg uit.. maar dat was dus puur om mij te imponeren.. ben de deur uit en je gaat slapenquote:
Ik was wakker door die werklui boven, die deden hameren en boren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je was er ook belachelijk vroeg uit.. maar dat was dus puur om mij te imponeren.. ben de deur uit en je gaat slapen
kun je nagaan wat ik vaak heb met jouw wekker op de bank.. terwijl ik al wakker benquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was wakker door die werklui boven, die deden hameren en boren.
En jouw wekker, tot 3x toe...![]()
Je word er in ieder geval niet wakker van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun je nagaan wat ik vaak heb met jouw wekker op de bank.. terwijl ik al wakker ben![]()
maakt het wat uit?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zat ik hier niet al voordat jij hier zat?
Ja hoi.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
Kan iemand voor mij de was strijken? Ik vind dat zo saai, zelfs met TV aan. Want ik vind TV vaak ook saai.
Beetje rustig hier. Komt wel goed schatje!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
Alles goed hier?
Ik ben echt fucking moe, flikker bijna in slaap op m'n werkNog 2,5 uur
Serieus? Kan me niet voorstellen dat iemand dat vrijwillig wilt doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoi.. Ik wil het wel doen hoor, kom je het brengen dan?
Maandag t/m woensdag heb ik het ook volgehouden, dus lijkt me wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje rustig hier. Komt wel goed schatje!
Vind het geweldig ja, ruikt lekker en ziet er daarna mooi uit!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Kan me niet voorstellen dat iemand dat vrijwillig wilt doen.
Vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Tamashii het volgende:
Ki
[..]
Vind het geweldig ja, ruikt lekker en ziet er daarna mooi uit!
ijskoffie wel.. gewoon koude koffie nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst vond je ijskoffie nog zo lekker
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ijskoffie wel.. gewoon koude koffie niet
quote:
Ik zou jou wel een dagje willen lenen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:37 schreef Tamashii het volgende:
Ki
[..]
Vind het geweldig ja, ruikt lekker en ziet er daarna mooi uit!
Ik denk niet dat ze dan gaat strijken. Dan ga je wel andere dingen met haar doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou jou wel een dagje willen lenen.
Altijd hequote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dan gaat strijken. Dan ga je wel andere dingen met haar doen.
Na afloop sta je alsnog zelf te strijken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Daaar had ik nog geeneens aan gedacht.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dan gaat strijken. Dan ga je wel andere dingen met haar doen.
Ik word hier neergezet als een of andere sexverslaafde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:02 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Waar of niet?
Tenzij je hem gewoon op afstand houdt.
Ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet ben zwaar hard aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |